واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اتاق کار hadi_nn 01 تير 1389, 01:38سلام دوستان این آخرین کار یا بهتر بگم ششمین کاری هست که کلاً با مکس و vray میزنم آبجکتها که مشخصه آماده هستن اما تمام متریالها بجز اون کیف و عینک دودی و گلدون ها رو خودم دادم بیشتر خواستم با این کار تمرینی داشته باشم برای ساخت متریال, کار با دوربین فیزیکی vray و همچنین نور پردازی داخلی ممنون میشم مشکلات و احیاناً نقاط قوت کار رو توی این زمینه ها رو بهم بگید زمان رندر هم حدود یک ساعت و نیم در سایز 1280 در 720 و با vray 1.5 sp5 و max 2010 کار شده ! FATEMEH 01 تير 1389, 10:54سلام دوست جان تمرین خیلی خوبی بوده متریال ها قابل قبول هسن چند تا نکته ریز کارتو قشنگ تر میکنه تکسچر کتابا رو متنوع تر میدادی یک تکسچر رو تو دو تا کتاب می بینیم و اینکه یه تصویر مناسب هم پشت پنجره می ذاشتی موفق موفق باشی دوستم Ultra 3D 01 تير 1389, 11:11یکمی Real کار کن! مثلا ً اون مدل آماده که به جای مانیتور گذاشتی در واقع تلویزیون 42 اینچ هست که Scale کردی یا باندا هم باند کامپیوتر نیست ... متریال صندلی هم جالب نیست ... مخصوصا ً اون متریال توسی مات برای متریال سفید صندلیت یک Normal map تو bumo برای چرم رو بنداز ... با این که زمان رندرت زیاده ولی کیفیت خوبی نداره و پیکسل هاش معلومه ... مثلا ً لبه های پنجره رو نگاه کن! hadi_nn 01 تير 1389, 12:24والا مانیتور که tv نیست راستش scale هم نکردم ولی خوب شاید یه چیز بهتر بزارم در مورد تنظیمات aa هم من توی adaptive dmc از مقادیر 3 و 6 استفاده کردم زمان رندر هم برا همین زیاد شده اما نمیدونم چرا هنوز لبه ها اینطورین به هر حال ممنون از پیشنهاداتتون دوستان Farrokh 01 تير 1389, 12:34برای لبه ها آنتی الیاسینگ فیلتر رو عوض کنید بک گراند بد هست یه عکس بذارید روی یه پلین که متریال نور هم بهش داده باشید تنظیمات جی آی هم به شدت پایینه به حدی که اصلا بوفه ی روی دیوار خوب سایه ننداخته رو دیوار و انگار ازش جدا شده متریال کف هم بده بازتابش خیلی کمه و از گلاسینس توش استفاده نشده (اون چیزی که به نظر می رسه اینه ) شاید حتی بامپ هم نداشته باشه یا بامپش خیلی کم باشه سایز های آبجکت ها هم با هم نمی خونه مثلا مانیتور و اسپکیر و اون لامپ دیواری هر کدومشون یه سازی می زنند قرنیز فراموش نشه خواهشا ولی در بین تمام چیز هایی که گفتم یک نکته ی مثبت وجود داره که دست به خلق متریال ها زدید و این ایراداتی که توی کار هست ایراد کار خود شماست نه یک کار آماده کمی سعی کنید بر روی مدل سازی و ساختن المان های معماری کار کنید در کل کار خوبی هست و موفق باشید rezatayebi 02 تير 1389, 01:37علاوه بر ایراداتی که دوستان گفتن، رندر یک مقدار تخت شده. اینکه لبه ها و شیارها سایه ندارن باعث شده تصویر یک جورهایی دو بعدی و البته کم کنتراست به نظر بیاد. اگر ambient occulsion را رندر بگیرید و توی فوتوشاپ به کار اضافه کنید، احتمالا این مشکل تا حدودی حل بشه. اینکه دیوار و صندلی هم رنگ هستن و هر دو سفید باعث شده صندلی (که تقریبا وسط کادر هست) خوب به چشم نیاد و کلا تاثیر منفی گذاشته روی کار. اگر مقدور بود رنگ صندلی را تغییر بدبد. در کل تمرین خوبی شده منتظر کارهای بعدی هستیم :rose: hadi_nn 02 تير 1389, 12:50دوستان از نظرات سازنده همتون ممنونم یک سری تغییرات در پی پیشنهادات انجام دادم و دوس دارم اون رو هم بزارم اینجا اما با همون لبه پنجره مشکل دارم و هر طوری رندر میگیرم لبه پایینش آبی میشه. تا حالا که هر کاری کردم (خاموش کردن vray light, direct target, حذف کردن رفلتکت, عوض کردن aa و فیلترش و ...) هیچکدوم افاقه نکرده ! به هر حال اگه درست شد میزارم همینجا ! Farrokh 02 تير 1389, 13:47راه پیشنهادی اول : از فیلتر های آنتی الیاسینگ دیگه به جز اریا استفاده کنید کتمال روم یا میشل رو حتما تست کنید اگه جواب نگرفتید بک گراندتون رو به رنگ مشکی در بیارید و با فرمت png رندر کنید حالا توی فوتو شاپ می تونید یه بک گراند خوب پشت پنجره بندازید (فقط یادتون باشه گزینه ی AFFECT ALPHA برای متریال شیشه تیک خورده باشه ، یا اگه با سرویس پک چهار وی ری کار می کنید پایین قسمت رفرکشن توی متریال ادیتور از منوی کرکره ای گزینه ی آلفا & دیفیوز رو انتخاب کنید ) موفق باشید سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2424]