تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798991866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فضاسازی اتاق کار


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: فضاسازی اتاق کار اگر از نظر فضا در محدودیت هستید، تنها با در اختیار داشتن یک دیوار خالی می توانید دفتر کار خانگی خود را راه بیندازید. چند قفسه برای قرار دادن فایل ها و سایر ملزومات کاری بر روی دیوار نصب نمایید، بد نیست که یک میز تاشو با قابلیت الصاق به دیوار تهیه نمایید. اگر از نظر فضا در محدودیت هستید، تنها با در اختیار داشتن یک دیوار خالی می توانید دفتر کار خانگی خود را راه بیندازید. چند قفسه برای قرار دادن فایل ها و سایر ملزومات کاری بر روی دیوار نصب نمایید، بد نیست که یک میز تاشو با قابلیت الصاق به دیوار تهیه نمایید. از انباری هم می توانید کمک بگیرید و آنرا تبدیل به دفتر کارتان کنید، ولی فراموش نکنید که با سیم کشی مناسب نور کافی را به داخل آن راه دهید.تجهیزات دفتر کار خانگیوسایلتان را طوری انتخاب کنید که آنها را دوست داشته باشید تا از کار کردن در آن محیط لذت ببرید. این امر حس مثبتی در شما ایجاد کرده، اشتیاق و انگیزه تان را تقویت نموده، و بازده کاری تان را افزایش می دهد. قبل از اینکه وارد چیدمان و تهیه وسایل شوید، ابتدا پلات منطقه مورد نظر را روی کاغذ رسم کنید و سپس چیدمان های متفاوت را در آن پیاده نمایید تا بتوانید بهترین نوع دکوراسیون را انتخاب کنید. در همین حال مناسب ترین مکان برای قرار دادن میز و رایانه را نیز تعیین نمایید. قرار دادن تلفن بر روی میز شخصی هم گزینه هوشمندانه ای به شمار می رود. همچنین می توانید محلی برای نصب یک تخته وایت بورد بر روی دیوار در نظر بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز، تاریخ روز، و سایر یادداشت های روزانه را روی آن درج کنید.در این زمان باید سه نکته اصلی را مد نظر بگیرید: محل کار خانگی شما باید راحت، در دسترس و کاربردی باشد. شما برای هر چه بهتر کردن محیط دفتر کار خانگی خود کارهای زیادی می توانید انجام دهید که ما در اینجا به چند نمونه از مهمترین آنها اشاره کوتاهی می کنیم.  بررسی ارگونومیارگونومی یا کارپژوهی ((Ergonomics عبارت است از تلفیق کار و شرایط کار با ویژگی ها و نیازهاى انسانی. باید دقت داشته باشید که چیدمان محیط کارتان با مولفه های ارگونومی سازگار باشد تا میزان خلاقیت و سلامت روحی و جسمی تان افزایش پیدا کند. در این مورد بخصوص، موارد زیر را در نظر بگیرید:•    فاصله چشم از مانیتور 50 تا 70 سانتی متر باشد. بالای مانیتور بالاتر و یا به موازات چشمانتان قرار بگیرد.•    پاها باید روی زیر پایی یا مستقیماً بر روی زمین قرار بگیرند.•    صندلی در فاصله مناسبی از میز گذاشته شود تا در حین کار بتوانید به آن تکیه بدهید. تکیه دادن به صندلی فشار وارده به ستون فقرات را کاهش داده و سبب می شود دیرتر خسته شوید.

رنگهیچ چیز به اندازه رنگ زیبای محیط کار نمی تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. چند پوستر و یا تابلوی زیبا خریداری کنید تا دیوارها از نظر بصری زیباتر جلوه کنند. برای صفحه مانیتور خود نیز یک تصویر دلپذیر و دوست داشتنی انتخاب کنید تا با دیدن آن حال و هوای خوبی پیدا کنید.

آشتی با طبیعتسپری کردن مدت زمان زیاد به دور از طبیعت می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. از نظر زیست شناسی انسان با بودن در کنار گل و گیاه به سلامت ذهنی و جسمی دست پیدا می کند. وقتی در خانه همکار ندارید، می توانید به جای آن یک گلدان تهیه نموده و در کنار خود قرار دید.

بازیافتاگر استفاده شما از کاغذ و پلاستیک در زمان کار زیاد است، چند سطل مجزای رنگی انتخاب نموده، آنها را در زیر میز کار خود قرار دهید، و هر نوع زباله ای را در سطل مخصوص بخود بریزید تا هم کارتان را انجام داده باشید و هم به بازیافت زباله ها کمک کرده باشید.

سیم های اضافیسیم ها عمل برق رسانی را انجام می دهند اما در عین حال نمای بیرونی خوبی ندارند؛ این روزها با پیشرفت تکنولوژی می توان از موس و کیبرد و حتی اینترنت بی سیم استفاده کرد، اما سایر سیم های برق را نمی توان حذف کرد. به این منظور می توانید سیم ها را بهم ببندید تا هم منظره تمیزتری داشته باشند و هم مزاحمت ایجاد نکنند. همچنین سیم های بلندی که مسافت زیادی را طی می کنند به دیوار میخکوب کنید.

قفسه فایلینگیک محفظه مخصوص به منظور ذخیره کردن کلیه وسایل اضافی می تواند قسمت اعظمی از شلوغی ها و بهم ریختگی ها را از بین ببرد.

مرتب کردن میز کاربرای روی میز یک ست اداری تهیه کنید تا هر چیز جای مخصوص به خودش را پیدا کند و میزتان مرتب شود. با این روش همه چیز در دسترس بوده و هر زمان که بخواهید به آسانی وسیله مورد نظرتان را پیدا می کنید. جا مدادی، منگنه، پانچ از جمله موارد ضروری برای روی میز هستند.

ساعت دیوارییکی دیگر از راههایی که به واسطه آن می توانید دیوارها را تزئین کنید، نصب ساعت دیواری است. با نگاه کردن به ساعت برای چند ثانیه هم که شده چشمان شما از صفحه مانیتور منحرف می شود. ساعتی را انتخاب کنید که با سایر وسایل همخوانی داشته باشد. فقط در هنگام خرید به این نکته دقت کنید که ساعت صدای تیک تاک بلندی نداشته باشد.

نور کافیهمانطور که قبلاً هم اشاره شد، نور یکی از نکات حائز اهمیت است که به ویژه در زمان کار ضرورت بیشتری پیدا می کند. علاوه بر نور طبیعی و لامپی که محیط را روشن می کند، باید یک چراغ مطالعه نیز داشته باشید.

حذف اصوات ناخواستهتمرکز در موقع کار الزامی است و اگر صداهای ناهنجار زیاد باشند، خلاقیت و راندمان شما تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. بستن در و استفاده از فرش و پرده در به حداقل رساندن صداهای ناخواسته و اضافی مفید واقع می شود.







منبع: Decorationnews.com





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4367]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن