تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 دی 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای اداری

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

تور بالی نوروز 1404

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی

کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

پی ال سی زیمنس

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک

تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی

تعمیر سرووموتور

تحصیل پزشکی در چین

مجله سلامت و پزشکی

تریلی چادری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1851435084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Last Room of My Game - یکی از اتاق های بازی من -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Last Room of My Game - یکی از اتاق های بازی من MAXBAZ 18 آبان 1388, 21:08سلام دوستان ! این رندر مربوط به آخرین کارمه که دقیقاً چند دقیقه قبل از ارسال این تاپیک تموم شد ! رندر مربوط به یکی از اتاق هایی هست که میشه در یک بازی قرار بگیره. این بار بر خلاف تاپیک قبلی ـم وایر فرم هم گذاشتم تا دوستان راحت تر بتونن نظر بدن:green: توضیحات رندر : موتور رندر : منتال ری + GI تایم رندر : 7 دقیقه تنظیمات مدل ها : زمان ساخت و طراحی کلاً 6 ساعت ! منتظر نظرات سازنده دوستان هستم !:rose: H.S 18 آبان 1388, 21:13یادش به خیر جزء اولین کارایی که منم ساختم از روی یک آموزش بود البته دقیقا منبعش یادم نیست. خوب درآوردید، فقط نور و متریال جال کار بیشتر ی داره. MAXBAZ 18 آبان 1388, 21:14یادش به خیر جزء اولین کارایی که منم ساختم از روی یک آموزش بود البته دقیقا منبعش یادم نیست. خوب درآوردید، فقط نور و متریال جال کار بیشتر ی داره. ممنون , اما این اولین کار من نیست ! از روی آموزش هم درست نشده ...:shock: H.S 18 آبان 1388, 21:40ممنون , اما این اولین کار من نیست ! از روی آموزش هم درست نشده ...:shock: مطمئنی ؟ به هر حال کارت خوب شده. Moralist-Boy 19 آبان 1388, 10:07چه فرقی میکنه از رو آموزش باشه یا نه ؟! آقا کارت خوبه ! خیلی هم جالبه . از استفاده مناسب پلی گان هات لذت بردم . تنها با یه چیزی مشکل دارم اونم با white balance ت هست . صحنه خیلی کدره و معلوم نیست روزه ؟ شبه ؟ دم غروبه ؟ چجوریه ؟ خلاصه نور خیلی بی جونه و صحنه تاریکه ! موفق باشی :rose: fallen 19 آبان 1388, 10:37کار خوبی شده دوست من.:rose: فقط همونطور که Moralist-Boy () عزیز گفت، زمان خیلی مشخص نیست. فکر کنم باید کمی بیشتر با Daylight System ور بری. تنظیمات Exposure Control، خط افق، نور آسمان و ... اگه سوالی در این رابطه بود در خدمتم:rose: mkf.cgi 19 آبان 1388, 10:40سلام. خسته نباشی کار قشنگی شده با نظر دانشمند خودمون هم موافقم بهتره کنترانس و شدت نور رو یکم بیشتر کنی. موفق باشی.:rose: MAXBAZ 19 آبان 1388, 11:26از تمام دوستان که نظر دادن تشکر میکنم !:rose: اما پاسخ سوال مشترک دوستان ؛ - چون صحنه قراره سرد و بیروح باشه کمی تاریک شده و دلیل تاریکی هم فقط mr sky portal هایی هست که در صحنه هستند ! اون ها رو تنظیم کردم تا نور رو به صورت یکم آبی تیره به داخل اتاق هدایت کنند. من آخه روش دیگه ای به ذهنم نرسید , البته لازم به ذکره روی تکسچرها هم کار شده تا اون تاریکی بیشتر القاء بشه اما چشم نور رو بیشتر میکنم و بیشتر رو متریال ها و تکسچرها کار میکنم. یک رندر جدید ازش میزارم , امیدوارم بهتر بشه ! Moralist-Boy 19 آبان 1388, 11:36خوب اگه قراره صحنه سرد و بی روح باشه اینم امتحان کن : نور های منتال ری یه چیزی دارن به عنوان کلوین کنترل . هرچی این کلوین بالاتر باشه نور آبی تره . (اگر اشتباه نکنم البته ) میتونی توی قسمت exposure بیای و mr photometric exposure رو انتخاب بکنی و اونجا یه white point داره که می تونی با اون تنظیم کنی . برای تاریک و سرد کردن صحنه ت هم بیا و یکم level ها رو توی فتوشاپ دست بزن و اونجا هم می تونی white balance رو درست کنی بعدشم که contrast هم کمکت می کنه برای رسیدن به نتیجه ای که دلت می خواد . موفق باشی :rose: MAXBAZ 19 آبان 1388, 11:47ممنون Moralist-Boy () عزیز ؛ این کار رو انجام میدم , نتیجه اش رو میزارم. fallen 19 آبان 1388, 13:06خوب اگه قراره صحنه سرد و بی روح باشه اینم امتحان کن : نور های منتال ری یه چیزی دارن به عنوان کلوین کنترل . هرچی این کلوین بالاتر باشه نور آبی تره . (اگر اشتباه نکنم البته ) با اجازه استاد خودم( بی تعارف):rose: کاهش کلوین رنگ نور رو آبی میکنه. فقط باید کمی خرد خرد و با دقت دستکاریش کرد. بعد هم MAXBAZ عزیز portal واسه هدایت نور تو اتاقه نه کم کردن و تاریک کردن میتونی توی mr photographic Exposure Control با زیاد کردن midtone صحنه رو روشن کنی. همینطور میتونی ضرایب FG و GI رو زیادتر کنی یا Decay فوتون ها رو کم کنی و... :rose: MAXBAZ 19 آبان 1388, 13:22راهنمایی شما خیلی مفید بود ! از اون موقع دارم روش کار میکنم اما نتیجه خوبی نمیگیرم. این رو امتحان میکنم حتما جواب میده. بازهم ممنون. fallen 19 آبان 1388, 13:45فقط واسه یادآوری: اگه رنگ آسمون برات مهمه بهتره با دستکاری سایه زن mr Physical Sky به طور مستقل به نتیجه مطلوب برسی:rose: Moralist-Boy 19 آبان 1388, 14:37کاهش کلوین رنگ نور رو آبی میکنه. هه هه : خجالت: !!! آره ! :green: گفتم که مطمئن نیستم که ! خیلی وقت بود کار نکرده بودم. shader مربوط به mr physical sky هم حتما امتحان کن که استاد fallen راست میگه . حالا که به اینجا رسید بحث چنو وقتیه که زمزمه هایی میشنوم راجع به اینکه portal واسه هدایت نور بیرون به داخله ! درست منظور دوستان رو متوجه نمیشم میشه توضیح بدید ؟ و هر چند فکر هم نمی کنم که فقط برای این منظور باشه . نه ؟ تشکر آرزوی موفقیت :rose: fallen 19 آبان 1388, 14:57mr Sky PortalThe mr (mental ray) Sky Portal object provides an efficient method of “gathering” existing sky lighting in interior scenes without requiring high final gather or global illumination settings that would result in excessively long render times. In effect, a portal acts as an area light that derives its brightness and coloring from the environment. ImportantFor mr Sky Portal to work correctly, the scene must contain a Skylight component. This can be an IES Sky light (), an mr Sky light (), or a Skylight (). Moralist_Boy عزیز، این عین متن Help مکس در باره Sky portal هست. حالا من به اندازه شما باهاش ور نرفتم که ببینم آیا کارکردی جز جمع آوری نور آسمان داره یا نه. که اگه هست ممنون میشم بهم بگی. :rose::rose::rose: MAXBAZ 19 آبان 1388, 16:13از راهنمایی های دوستان عزیز اللخصوص fallen تشکر میکنم ! این هم آخرین رندری که همین الآن گرفتم , فقط یک مشکل دارم ! میخوام آسمون بیرون نورانی باشه و بیرون پنجره یک محیط پرنور باشه نه آسمون آبی ... الآن یکم شبیه شب شده :-? ممنون .:rose: ---- ویرایش شد ؛ شرمنده یادم رفت پیوست کُنمش !:green: پیوست شد. fallen 19 آبان 1388, 16:19من که فایل عکسی نمیبینم!! کجای پست گذاشتیش MAXBAZ جان؟ برای روشن شدن (نورانی شدن) کافیه که مقدار EV رو در Exposure Control کم کنی. که البته احتمالا لازم میشه دوباره کمی روی نور صحنه کار کنی. MAXBAZ 19 آبان 1388, 16:27به پست قبلی ام پیوست شد ! fallen 19 آبان 1388, 16:41ببین MAXBAZ جان، این Daylight System کمی متفاوت از نورهای متعارف مکس هست. خودش بسته به زاویه و موقعیت خورشید خیلی چیزا رو تنظیم میکنه. اینو امتحان کن: ضریب Sky و Sun رو روی 1 قرار بده. مدل آسمان رو CIE انتخاب کن. کار با پارامترهاش رو تو قسمت آموزش منتال ری گفتم. اگه خواستی نورو کم و زیاد کنی از قسمت تنظیمات CIE اینکارو بکن. از قسمت preset در اکسپوژر کنترل، Physically Based Lighting, Indoor Daylight رو انتخاب کن. EV رو تبدیل کن به Photographic Exposure. حالا منطقا دیگه بیرون سفید سفیده. نور صحنه ات هم بیشتر میشه. این خورشید کم رمق هم جون پیدا میکنه. اگه پس از دستکاری دیدی شدت نور صحنه خوبه ولی نور خورشید شدیده، Highlight رو کم کن. روی دیوار لکه های پراکنده میبینم. اگه از FG با GI استفاده میکنی، باید Interpolate Over... رو بیشتر کنی. در عین حال ممکنه GI ت هم تنظیم بخواد. مانیتور من کمی با رنگ مشکل داره، ولی احساس میکنم صحنه ات کم رمقه. Gamma رو فعال و تنظیم کردی؟ موفق باشی.:rose: MAXBAZ 19 آبان 1388, 17:22میشه یکم در مورد cie توضیح بدید باید از کجا باید انتخاب بشه ؟ بعد یه چیز دیگه , Physical based lighting ثابت نیس وقتی انتخابش میکنم و پنجره رو میبنمدم باز میکنم میبینم دوباره برمیگرده به دیفالتش.:shock: fallen 19 آبان 1388, 17:48MAXBAZ جان PDF آخرین پست من درباره Daylight System رو بخون (روی Daylight system کامل شد در امضام کلیک کن) اونجا کامل دربارش گفتم :rose: MAXBAZ 19 آبان 1388, 18:00این پیوست رو ببینید ! چرا اینقدر پر نور شد ؟:shock: البته fallen جان اون pdf رو هم دانلود کردم , اما ... fallen 19 آبان 1388, 18:19MAXBAZ جان اون عبارت Physical... برمیگرده ولی اعداد تنظیم شده باقی میمونن پس مشکلی نیست.:green: بعد هم آیا صحنه شما کاملا بسته است و تنها راه ورود نور پنجره هاست؟ چون باید اینطور باشه. توصیه میکنم تمام تنظیمات پیشین حتی portal رو برگردونی به پیش فرضشون و دوباره شروع کنی. توی PDF مگه مشکلی هست؟ javadmagic 19 آبان 1388, 18:36کار خیلی قشنگی شده دوست عزیز. موفق باشی. MAXBAZ 19 آبان 1388, 18:49JavadMagic عزیز ممنونم !:rose: اما fallen جان ببین من دقیقاً یک عکس از پنجره ای که میخوام اینجا میزارم تا شما بهتر متوجه بشی , چطور اینطوری میشه ؟ بازم ممنون. fallen 19 آبان 1388, 19:19ببین دوست من، اول که فکر کنم دیگه واقعا نیاز باشه شما یکی دو وایر از کل صحنه ات به همراه تنظیمات بذاری اگه واقعا میخوای ما درک بهتری از کارت داشته باشیم. چون هر چه باید میگفتم فکر کنم گفتم. بعد اینکه همه چیز مکس نیست، شما میدونی که post production در نتیجه نهایی خیلی موثره. پس ممکنه این نور مثلا تو فتوشاپ اینجوری شده باشه.:) MAXBAZ 19 آبان 1388, 19:37ببینید این عکسی که توی پست قبلی پیوست کردم یک پنجره اس , مربوط به یک رندر یک اتاق دیگه اس و به اتاق خودم ربطی نداره ! من هم میخوام پنجره های اتاق خودم رو همینطوری کنم که با همین شدت نور داشته باشه.میخواستم راهنمایی کنید MAXBAZ 19 آبان 1388, 22:08این هم آخرین رندر از این کار ! امیدوارم نظر دوستان رو جلب کنه . سعی خودم رو کردم تا با بهترین کیفیت در بیاد , اگر هم مشکلی داره به بزرگی خودتون ببخشید. از تمام دوستان هم که راهنمایی کردن از جمله fallen عزیز نهایت تشکر رو دارم:rose: fallen 19 آبان 1388, 22:12خیلی خوبه MAXBAZ عزیز. هیچ منتقدی برای آدم بهتر از خودش نیست ( البته بعد از دیگران! ) مهم اینه که خودت راضی باشی :rose: Hamed.tba 20 آبان 1388, 22:03این هم آخرین رندر از این کار ! امیدوارم نظر دوستان رو جلب کنه . سعی خودم رو کردم تا با بهترین کیفیت در بیاد , اگر هم مشکلی داره به بزرگی خودتون ببخشید. از تمام دوستان هم که راهنمایی کردن از جمله fallen عزیز نهایت تشکر رو دارم:rose: خیلی خوب و عالی. فقط چون من کنتراست رو خیلی دوس دارم اینم این بلا رو سرش آوردم ....ناراحت نشی ها فقط خواستم تاثر کنتراست بالا رو نشون بدم ...چون روی من یه نفر که خیلی تاثیر میذاره . کلا تمام کار های خودم هم با کنتراست بالا رندر میگیرم . حتی بعضی هاشون که به دلم نمیشینه میرم با فتوشاب میافتم به جونشون .:wink: قبل از عمل : () بعد از عمل : () MAXBAZ 20 آبان 1388, 22:23یک دنیا ممنونم !:rose: خیلی زیبا شده , من فکر نمیکردم کنتراست اینقدر در رندر تاثیر داشته باشه ... kamifa 1986 23 آبان 1388, 11:32يه كم متريالا ضعيفه. اما در كل خوبه. موفق باشي MAXBAZ 23 آبان 1388, 15:25خیـلی ممنون , روی متریال ها خیلی کار کردم اما بازم حق با شماست ! hamed 1star 25 آبان 1388, 19:11تبریک میگم کار خوبی شده البته ایراد هایی هم داره من فکر میکنم شما اگه به همون عکس اصلی که اینو از روش ساختی دقت کنی جواب تمام ایرادهات رو میگیری . در کل موفق باشی . داش ممد 25 آبان 1388, 21:47با عرض سلام خدمت شما کار جالبی شده ولی تصویر بی کیفیتی است و نویز داره و باید بیشتر کار بکنی نورها: نورهایی که از بیرون به داخل منتشر شده اصلا به نور داخل نمی خوره وتوی شب (این نظر منه) اصلا نمی شه نور توی اتاق رو کم کن و یه نور متمرکز بزار و یه جا رو روشن کن جالبتر می شه ؟/ متریال ها : اون متریال خاک ها ی اون گوشه جالی نشده و متریال پتو(فکر کنم این مال مدلینگه) کدلینگ: همین جور که گفتم پتو بد شده با مدل اب .... این ها همه نظرات من بود ه MAXBAZ 25 آبان 1388, 21:51با عرض سلام خدمت شما کار جالبی شده ولی تصویر بی کیفیتی است و نویز داره و باید بیشتر کار بکنی نورها: نورهایی که از بیرون به داخل منتشر شده اصلا به نور داخل نمی خوره وتوی شب (این نظر منه) اصلا نمی شه نور توی اتاق رو کم کن و یه نور متمرکز بزار و یه جا رو روشن کن جالبتر می شه ؟/ متریال ها : اون متریال خاک ها ی اون گوشه جالی نشده و متریال پتو(فکر کنم این مال مدلینگه) کدلینگ: همین جور که گفتم پتو بد شده با مدل اب .... این ها همه نظرات من بود ه من هم سلام عرض میکنم خدمت شما ! مطمئناً نظرات شما ارزنده و موثر هست. در مورد متریال ها , باید بگم اینا همه تکسچر هستن و روی تکسچرها خیلی کار کردم. اما سعی خودم رو میکنم. البته شما آخرین کار رو که دوست عزیزمون زحمت کنتراست رو کشیدن در صفحه 3 همین تاپیک هم ببینید , کمی تغییر کرده. بازهم از بابت نظرات سازنده شما تشکر میکنم:rose: hooman_designx 27 آبان 1388, 21:42سلام خیلی بهتر شده در کل ... موفق باشی AriA jOhAri 12 آذر 1388, 19:52قشنگ شده ! ولی نورش طوریه که انگار پنجره نداره :green: من که نگاه کردم حال کردم آقا منتظر کارای بعدیت هستیم MAXBAZ 13 آذر 1388, 09:30از بابت نظرت ممنونم دوست عزیز! طرح های جدید دارم اما چون از آبجکت های آماده استفاده شده در مجید آنلاین قرار نمیدم. نور رو هم تمام سعی خودم رو کردم:wink:




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 394]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن