تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806970791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

rigid bodies------Houdini 10 -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: rigid bodies------Houdini 10 Amin 4D 10 ارديبهشت 1388, 19:36بچه ها سلام، این نتیجه اولین برخورد من با هودینیه، من در حال حاضر همه وقتمو گذاشتم واسه یادگیری اون آخه خیلی توی زمینه دینامیک و پارتیکال قویه و ساختار گره ای اون هم باعث میشه بشه باهاش چیزهای پیچیده ای رو ساخت که باعث حیرت میشه. کار با Sidefx Houdini 10 انجام شده و رندر هم با Mantra Engine انجام شده. بچه ها ببخشید اگه صحنه سازی و رندر بی کیفیته آخه هنوز زیاد بلد نیستم با رندرانجین هودینی درست کار کنم، شرمنده. حتما نظر بدید، ممنون میشم. Moralist-Boy 12 ارديبهشت 1388, 11:48امین جان سلام. کار قشنگیه . چون اینا توپ هستن مشکل اینکه توی هم برن رو نداشتی چون محدب اند از لحاظ طبقه بندی اشیا موقع سیمولیت داینامیک . یه چیزی که هست اینه که اسطکاک( Friction )زیاده و باعث میشه اون آخر توپ ها روی هم سوار بمونن ! دمین چیز اینه که یا جاذبه ت کمه یا وزن توپ ها ! اگه بیشترش میکردی جالب تر میشد . اگرم خواستی با یه سری جسمای دیگه هم امتحان کن مثل کاسه یا همچین چیزایی ! یه درجه از این سخت تره ! :wink: Amin 4D 13 ارديبهشت 1388, 05:24مورالیست جان من تموم این کار رو با اندازه های پیش فرضی که هودینی خودش داشت انجام دادم، بدون تعیین دوباره خاصیت Friction یا Gravity. از نظرت هم ممنون، درسته اون آخر کار یه سری از گلوله ها روی هم می موندند که با زیاد کردن Gravity اون مشکل حل شد حالا که شما گفتید هم به نظرم درسته، با کم کردن Friction هم می شد این کار رو سریعتر و واقع گرایانه تر انجام داد، حتما امتحانش می کنم. tootoo 13 ارديبهشت 1388, 07:09اگه می تونستی صدا هم بزاری خیلی بهتر میشد . موفق باشی .:. soroosh .:. 13 ارديبهشت 1388, 12:29خوب شده . اما خب هنوز جای کار داره . که خودتون هم میدونید و نیاز به گفتن نداره . نمیدونم چقدر با داینامیک مایا کار کردید . اما مایا هم داینامیک فوق‌العاده قوی داره . من این و حدود ۳ سال پیش شاید هم بیشتر با مایا زدم . همش ایراد داره البته . این اولین کاری بود که با داینامیک مایا زدم و شاید آخرین کار . چون از این کار خوشم میومد رندر فیلم گرفتم . اون موقع یادم نمیره کلی ذوق داشتم برای این کار . :D و الی هم نور مشکل داره و هم بقیه تنظیمات . بعضی هاشون زیادی میپرن هوا یکی که زود میچسبه به زمین و ... :lol: گفتم بزارم ببینید شاید براتون جالب باشه . :Mohsen: 13 ارديبهشت 1388, 18:01جالبه، ولي خوب سادس به اميد پيشرفت بهتر ديگه چه امكاناتي تو دايناميك داره؟ آخه اين كار خيلي سادس، تو reactor مكس هم به راحتي قابل انجامه Moralist-Boy 14 ارديبهشت 1388, 16:16محسن جان ! به نظر من آدم نباید از Reactor خود مکس استفاده کنه به جز کارهای دم دستی ! اگه داینامیک سیمولیشن خفن میخوای با سرعت بالا فقط Realflow ! Amin 4D 15 ارديبهشت 1388, 21:33سلام بچه ها، ببخشید که نبودم آخه همش سر کارم و نمی رسم بیام پای کامپیوترم. ببخشید اگه کار سادس فقط خواستم قدرت هودینی رو توی دینامیک ببنید، فقط ببخشید که وقت نداشتم یه مدل خوشگل بسازم و شکستن رو روی اون انجام بدم، واسه شما آقا محسن، هودینی یه نرم افزار با سیستم گره ایه حالا ببین مثلا این شکستن رو روی یه لیوان خوشگل که توش هم پر از آبه انجام می دیم ببین چی میشه، منتظر باشید حتما تا یه مدت دیگه که وقت آزاد دارم این کارو می کنم تا با هودینی و قدرتش آشنا بشید. Moralist-Boy 16 ارديبهشت 1388, 09:19از این یکی خیلی بیشتر خوشم اومد . آیا این قطعات از قبل شکسته بودن و وقتی که زمین میخورند از هم جدا میشن یا توی خود سیمولیت اونا رو میشکونه ؟ چون توی اکثر برنامه ها باید قبل از شکستن یه جسمی اونارو شکوند . سیمولیت به عنوان تست خیلی خوب شده . یه سری از ذرات که حورد میشن یهو میپرن هوا غیب میشن . اون مکعب قهوه ایه هم یه تیکش میشکنه ولی ازش جدا نمیشه . البته اینا هیچ اشکالی نداره چون کار تسته . فقط منظورم این بود که اگه یه روزی واسه کار نهایی که قرار بود بره دست مشتری خواستی این کار رو بکنی حواست باید جمع باشه به این چیزا . :rose: موفق باشی :Mohsen: 16 ارديبهشت 1388, 15:57امين جان اين دومي خيلي جالبتر بود لذت بردم كار با سيستم دايناميكش سادس يا آدمو پير ميكنه؟! راستي اين شكستگي هايي كه ايجاد ميشه از روي edge هاست يا يه سيستم بخوصي داره؟ Amin 4D 17 ارديبهشت 1388, 08:44Moralist-Boy جان از نظرت ممنون حتما بهش توجه می کنم، محسن جان از شما هم ممنون، کار با سیستم دینامیک هودینی خیلی جالبه و باحاله هر چند عادت کردن به اون یه کوچولو زمان می بره ولی آدم رو پیر نمی کنه من که توصیه می کنم واسه تجربه هم که شده یه بار امتحانش کنی. توی هودینی یه ابزار مدل سازی هست شبیه به یه پلان که نویس خیلی زیادی داره یعنی دارای پستی و بلندی های زیاد و تیزی است که با قرار گرفتن روی اجسام در سطحشون ترک و شکاف و شکستگی ایجاد می کنه، حالا ما می تونیم هر چند با که خواستیم از این پلان برای شکستن هر چه بیشتر جسم استفاده کنیم ، بعد از انجام این کار وقتی این آبجکت رو به یه گره دینامیک وصل می کنیم سیستم ترک ها رو شناشایی می کنه و خودش جسم رو تو اون نقاط می شکنه. جالب بود، نه. خدمت Moralist-Boy جان هم بگم که هودینی توی ساخت مایعات هم خیلی قویه درست به پای Realflow نمی رسه ولی هودینی یه نرم افزار کامله که همه ی چیزهای لازم برای ساخت یه انیمیشن سه بعدی رو یه جا داره و به شما هم توصیه می کنم امتحانش کنی. موفق باشید. Amin 4D 17 ارديبهشت 1388, 11:10راستی Moralist-Boy جان باید خدمت شما عرض کنم هودینی سه تا موتور رندر داره که یکی از اونا موتور رندر مورد علاقه شما یعنی mental ray هست، ولی من هر کاری کردم نتونستم باهاش کار کنم، اگه یه وقتی با منتال توی هودینی کار کردی به ما هم یاد بده آخه خیلی مشتاقم امتحانش کنم. Dr.xyz 17 ارديبهشت 1388, 21:19سلام به همه برو بج بايد عرض كنم كه من 2 - 3 ماهي هست با اين نرم افزار مرتب كار مي كنم و كلا برنامه وحشتناكي هست دستش توي سينما از همه بيشتر هست (میتونین برین تو سایتش و لیست فیلمهاشو ببینین ) و همچنین این برنامه قدرت کامپوزیت داره اگه بچه ها منو تایید کنن که مدیران یک تاپیک برای این برنامه بزنن چون واقعا ارزششو داره ممنون یا علی   Amin 4D 18 ارديبهشت 1388, 07:20سلام جانDr.xyz، بابا بیاید دست ما رو هم بگیرید! پس چرا آموزش هاتون رونمی ذارید توی سایت ما جدا در زمینه هودینی به آموزش نیاز داریم. من هم با زدن تایپک مجزا برای هودینی موافق هستم. اخه این نرم افزار خیلی گستردست. Moralist-Boy 19 ارديبهشت 1388, 08:59امین جان منتال تقریبا توی تمام برنامه های تری دی یکی هستش . اگر بتونی یه آموزش از منتال توی یه برنامه دیگه پیدا بکنی باید بتونی توی هیوندای هم باهاش کار کنی . :rose: Amin 4D 19 ارديبهشت 1388, 10:00سلام Moralist-Boy جان، عزیزم اسم این نرم افزار هودینی هست نه هیوندای، SideFX Houdini tootoo 19 ارديبهشت 1388, 10:21سلام Moralist-Boy جان، عزیزم اسم این نرم افزار هودینی هست نه هیوندای، SideFX Houdini ببینم نکنه سازنده برنامه SideFX Houdini خودت هستی؟ که اینقدر تعریف میکنی ؟ Amin 4D 19 ارديبهشت 1388, 12:11نه tootoo جان، فقط از بس این نرم افزار جالب و خوب و قوی و گسترده و (بازم بگم)، است که من حیفم میاد به دیگران توصیه نکنم اونو یاد بگیرند. بچه ها شرمنده اگه زیاد چرت و پرت می گما، به دل نگیرید. از همه ممنون. Farrokh 19 ارديبهشت 1388, 20:19جالب بود یکم در مورد هودینی توضیح می دی ؟ فرآیند کار باهاش چجوریاست ------------------------------------------- کارت جالب بود طبیعی بود فقط یه سری ذراتی به هوا پرواز می کنن که ضایس کارات رو یه رندر توپ بگیر که جذاب تر باشه موفق باشی Dr.xyz 19 ارديبهشت 1388, 21:02سلام اسم این برنامه بر اساس یک جاسوس فکر کنم امریکایی هست یعنی هودینی و در عین حال از بزرگترین شعبده بازان هست (1953)Harry houdini اساس کار هودینی بر اساس nude هست یعنی (گره یا همان سلول) که یک ساختار درختی رو به نمایش میزاره فکر کنم که همه موافق هستن که ساختارهای گره ای اگه ادم به اینجور سیستمها تسلط پیدا کنه کار براش خیلی اسون هست مثل برنامه های (compostion - fosion - nuke - xsi) کلا این برنامه توی همه چیز عالی هست dynamic - particle -animation - liquid - gas >>>>more اما توي مودلينگ مثلا ماشین یکم کار کردن مشکل میشه امه مودلینگ شهر یا دشت یا >> خیلی خیلی عالی کار میکه و به سهولت هرچه تمام می تون تغییرات سریعی رو انجام بدی و رندر این برنامه تا اونجا که فهمیدم تک هست و موتر مورد اعتماد هودینی Mantra هست و همجنین Mental ray & Render Man!!!هم توي اين برنامه هست كه باعث شىه قيمت اين برنامه بشكل ملحوظ بالا بره (8000$) . خيلي از شركتها وقتي كه كار رو با برنامه هايي چون مایا یا سوفت امیج و >>> تموم می کنن کار رو با هودینی رندر می کنن  L-system : يك سيستم پیشرفته که برای ساختن درخت و گیاه و مرجان و از این جور چیزا بکار میره (وحشتناکه) auto Rig mussels character fire cloth gas liquid در كل هرچی بگم کم گفتم بقیش هم می تونی از سایت خود برنامه بفهمی Amin 4D 20 ارديبهشت 1388, 05:55ممنون Dr.xyz جان، توضیحات کاملی بود. هودینی در همه زمینه های انیمیشن سه بعدی فعالیت کرده و جایی برای ساخت پلاگین نذاشته یعنی همه چیش کامله. هودینی همه این زمینه ها رو پوشش می ده: ساخت و مدلسازی، کاراکترینگ و ریگینگ، نورپردازی و متریال،رندر که با سه تا موتور رندر توپ که Dr.xyz جان اونا رو نام بردند و کامپوزیت خیلی قوی برای تلفیق انیمیشن ها با فیلم های واقعی. مزیت اصلی هودینی همون سیستم گره ایه اونه، چیزی مثل ICE توی SoftImage (اگه درست گفته باشم) یا Xpresso توی Cinema 4D. این سیستم گره ای قادر به انجام کارای خیلی جالبی هست. علاوه بر اینها هودینی توی سیستم ذرات یا پارتیکال ها خیلی قویه، دینامیک سیمولیشن خیلی توپی هم داره که در همه زمینه های دینامیکی از rigid bodies گرفته تا Wire Simulation خیلی قدرتمنده. جدیدا شرکت های بزرگ سه بعدی سازی دارند کم کم به سمت هودینی حرکت می کنن. بچه ها شرمنده آخه نمی شه اینجا کامل در مورد هودینی حرف زد، توضیحات ما هم که ناقصه و لی شما میتونید به سایت هم یه سری بزنید و اطلاعات جامعی در مورد اون بدست بیارید. بچه ها اگر هم خواستید ببینید چه فیلم هایی از Houdini استفاده کردند به این آدرس برید. در اونجا می تونید توضیحاتی رو هم در مورد هر فیلمی که با هودینی ساخته شده ببینید. این هم آدرس: Moralist-Boy 20 ارديبهشت 1388, 16:03به به چه جوی راه انداختید . آره منم قدرت Houdini رو و کاربردشو توی فیلمها و مخصوصا کلیپ های تبلیغاتی قبول دارم . از توضیحات ممنون ! :D Amin 4D 21 ارديبهشت 1388, 11:32تازه کجاشو دیدی Moralist-Boy جان، بزار من هودینی رو یادبگیرم ببین چی کارا که نمی کنم، فقط حیف که سرم شلوغه و نمی رسم هودینی کار کنم. راستی Moralist-Boy جان می شه یه کم مختصر در مورد موتور رندر منتال واسم توضیح بدی. یه توضیح مختصر بده کافیه واسم، می خوام اصول رو توی منتال بدونم. anasyavar 03 خرداد 1388, 08:34بنده یک سالی هست که دارم با هودینی کار می کنم قبلا 8 سال maxکار کردم و به علت ... به این نرم افزار سویچ کردم ولی الان نیاز شدید به آموزش های 3dbuzz راجب character rigging دارم اگه کسی سراغ داره منو در جریان بذاره البته من نیز کلی آموزش بدرد بخور houdini را دارم و در خدمت شما خواهم بود با تشکر:rose: Amin 4D 25 خرداد 1388, 16:05سلام به همگی، از نظرات همه ممنون. داشتم با شبیه ساز پارچه تو هودینی کار می کردم که تونستم این کارو انجام بدم. دیدنش خالی از لطف نیست. مشکل داره ولی فقط یه تست سادس.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن