تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای اداری

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

تور بالی نوروز 1404

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی

کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

پی ال سی زیمنس

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک

تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1849915222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متحرک سازی مدل انسان -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: متحرک سازی مدل انسان abne 23 شهريور 1387, 14:37سلام عزیزان من یک مدل انسان درست کردم می خواهم که متحرکش کنم اما نمی تونم تحرکش بدهم از شما دوستان تقاضا دارم اگر در این زمینه اطلاعاتی دارید به من هم کمک کنید..... animations 23 شهريور 1387, 22:28سلام دوست عزیز. خوش اومدی به اینجا. اول باید کاراکترت رو rig کنی. راحت ترین روش اینه که یک biped بذاری روی کاراکترت. بعد اونو بچسبونی به مدلی که ساختی (skin). بعد می تونی مفصلهای biped رو حرکت بدی و روی timeline کلید بزنی تا کاراکترت حرکت کنه. nabian 02 مهر 1387, 16:56******** فقط فراموش نکن که برای انیمیشن کاراکتر با سیتم بایپ بهترین روش اینه که بدن کاراکتر رو از داخل selection set کادر مستطیل سمت راست بالای تریدیمکس انتخاب و هیدن کنی تا فقط اسکلت کاراکتر رو ببینی و به راحتی این اسکلت رو متحرک کنی و بعد قبل از رندر نهایی بدن رو unhide کنی. اوکی؟؟؟؟؟؟ خوش و خرم باشی. ****** ویرایش شد... Sherlock_Holmes abne 14 مهر 1387, 18:45سلام دوست عزیز. خوش اومدی به اینجا. اول باید کاراکترت رو rig کنی. راحت ترین روش اینه که یک biped بذاری روی کاراکترت. بعد اونو بچسبونی به مدلی که ساختی (skin). بعد می تونی مفصلهای biped رو حرکت بدی و روی timeline کلید بزنی تا کاراکترت حرکت کنه. ممنون از راهنمایی که کردی اگه امکان داشته باشه با جزئیات برام ارسال کنی مثلا اینکه میگی کاراکتر را rig کنم چطور باید این کار را انجام بدم . animations 14 مهر 1387, 23:45اگه سرعت اینترنتت خوبه، توی این تاپیک () صفحه 23 و 24 در مورد ریگینگ می تونی آموزش دانلود کنی. Sherlock_Holmes 14 مهر 1387, 23:56دوست عزیز nabian تبلیغات شخصی در پستها ممنوعه... gigamax 16 مهر 1387, 13:51دوست من سلام . خوب هستی؟ riging یعنی ساخت کنترلر برای کنترل کاراکتر یا مدلتون . چگونگی ش هم بستگی به نوع کاراکتر شما داره . مثلا من یه 8 پا دارم . سیستم ریجینگ من با کاراکتر آدم شما مسلما فرق می کنه . biped یک سیستم استخوان بندی پیشفرض در مکسه که برای استخوان بندی موجوداتی دوپا ساخته شده . حالا چطور باید با biped ریجینگ کرد ؟! شما اول باید مدلی که می خوای ریجینگش کنی رو در حالت آزاد مدل سازی کنی . با حالتی که توش کاراکتر هیچ حرکت غیر عادی نکرده . مثلا با دو دست باز از دو طرف . بعدش biped رو دقیقا به اندازه مدل می سازی و ایجاد می کنی . مثلا اگه استخوان ساق biped کوچکتر از اتخوان ساق کاراکترته استخون ساق biped رو scal میکنی تا هم اندازه شه و کلا biped رو fit می کنی با مدلت . سپس با modifier ی مثل skin (و یکی دیگه چون مکس جلوم نیست املاشو بلد نیستم اولش ph بود، دوستان کمک کنن) ، میزان تاثیر هر استخوان biped روی مدلتو رو ویرایش می کنی . ودر آخر هم استخوان ها رو انیمیت می کنی و مدلت بسته به تنظیماتش انیمیت میشه . ریجینگ مبحث حرفه ای هست اما دلیل نمیشه که نتونی انجامش بدی . حوصله می خواد موفق باشی دوست من .




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4896]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن