تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

آمار وبسایت

اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نویی: حسرت خوردم

واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: تیم ملی درهر سه مسابقه با نام و جایگاه ایران فاصله زیادی داشتقلعه نویی: حسرت خوردم
امیر قلعه نویی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از دیدن مراسم‌های خداحافظی و بازی‌های تداركاتی مسوولان عربستانی برای پیشكسوتان‌شان ناراحت شده و حسرت خوردم كه اینجا و در فوتبال جز ترور شخصیت و خراب كردن افراد كاری نمی‌كنیم؛ مدام به دنبال پرونده‌سازی علیه دیگران هستیم اما آنها برای بازیكنان خود چه می‌كنند. امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از مسوولان فوتبال كشور به خاطر قدردانی نكردن و ارزش‌ نگذاشتن به پیشكسوتان فوتبال، اظهار كرد: چند شب گذشته وقتی بازی‌های خداحافظی كه تیم‌های عربستانی برای پیشكسوتانشان برگزار كردند را دیدم، افسوس خوردم. بازیكنان سپاهان می‌دیدند كه دو روز در هم فرو رفته بودم و می‌پرسم آیا ما این رفتار را با پیشكسوتان فوتبال‌مان می‌كنیم. كلاه‌مان را قاضی كنیم و ببینیم چند درصد از این كار را برای بازیكنانمان انجام دادیم؟ آیا باشگاه‌های ما برای خداحافظی بازیكنانشان اصلا یادی از آنها می‌كنند؟ وی با انتقاد تاكید كرد: وقتی این مراسم‌ها را می‌دیدم واقعا ناراحت می‌شدم، جوایز و یادبودهای اهدایی‌شان بماند اما آنها این طور سپاسگذار زحمات پیشكسوتان خود هستند و ما چه رفتاری با پیشكسوتان‌مان داریم. حسرت خوردیم چرا كه می‌بینیم اینجا جز ترور شخصیت و خراب كردن افراد كاری نمی‌كنیم؛ مدام به دنبال پرونده‌سازی علیه دیگران هستیم و هیچی نداریم!
قلعه نویی
سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از اردوی تداركاتی در كیش، اظهار كرد: با توجه به تعطیلات ناخواسته لیگ كه نه سودی برای تیم‌های باشگاهی داشت و نه برای تیم ملی، اردوی خوبی را در این مدت برگزار كردیم. هدف ما از اردوی كیش و تمریناتی كه تاكنون انجام دادیم، حفظ آمادگی جسمانی بازیكنان بود. كلیه تیم‌های لیگ چنین برنامه‌هایی را در دستور كارشان داشتند. در این اردو دو بازی تداركاتی مفید با تیم منتخب كیش انجام دادیم كه باید از آنها برای رویارویی با سپاهان تشكر كنم. به هر حال تا بخواهیم برگردیم به شرایط مسابقات، زمان زیادی صرف خواهد شد. وی پیرامون استفاده از بازیكنان ملی‌پوش سپاهان در بازی یك شنبه، با توجه به طولانی بودن سفر بازگشت تیم ملی و تاخیر 12 ساعته در فرودگاه دوحه، تصریح كرد: كاری نمی‌توانیم بكنیم؛ آنها جمعه به ما تحویل داده می‌شوند كه باید ببینیم در چه شرایط جسمی، روحی و روانی قرار دارند. مشخص نیست با یك روز تمرین آیا می‌توانند در تركیب تیم قرار گیرند یا خیر. بالاخره این هم از جمله مواردی است كه گفتم این تعطیلات به سود هیچ كس نبود.
امیر قلعه نویی
قلعه‌نویی با اشاره به نزدیك شدن به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به ایسنا گفت: فرصت زیادی تا این مسابقات وجود ندارد؛ ما در اردوی كیش یك بازی از تیم الشباب عربستان را دیدیم كه واقعا تیم بسیار و خوب و پرتلاشی بود. همكاران ما مشغول آنالیز شرایط حریفان‌مان هستند تا با اطلاعات و دانش خوبی برای رویارویی با آنها آماده شویم. آنها در فرصت‌های موجود بعضا بازی‌های تداركاتی با حریفان بین‌المللی برگزار می‌كنند و ما هم با توجه به تقویم مسابقات لیگ، تنها با بازی‌های داخلی باید تیم را آماده این رقابت‌ها كنیم. قلعه‌نویی در ارزیابی‌اش از دیدار با فولاد خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ، تصریح كرد: نتایج فولاد در چند بازی اخیر نشان می‌دهد تحولی در این تیم رخ داده و ما كار سختی خواهیم داشت. شكست دادن مقاومت در شیراز كار دشواری است كه فولاد انجام داد. این بازی از حیث دیگری برای ما سخت خواهد بود كه اولین بازی بعد از تعطیلات است؛ ضمن اینكه ما چهار بازیكن از نفرات اصلی را هم در اختیار نخواهیم داشت؛ بازیكنان خارجی سپاهان هم در این مدت به تعطیلات رفتند كه مجموعه‌ این عوامل موید دشواری كار ما خواهد بود. سرمربی اسبق تیم ملی در ارزیابی‌اش از دستاورد حضور این تیم در تورنمنت قطر، گفت: با توجه به اینكه فوتبال ما نتیجه‌گراست، در این امر كه موفق نبودیم و در میان چهار تیم چهارم شدیم، از نظر كیفیت بازی‌های ارایه شده هم عملكرد قابل قبولی نداشتیم و البته در بازی سوم نسبت به دو بازی قبلی بهتر بودیم اما در هر سه مسابقه نسبت به نام و جایگاه ایران فاصله زیادی داشتیم. بنده به ریز مسایل و كیفیت بازی‌های تیم ‌ملی هم نمی‌پردازم چرا كه در آنجا مسوولیتی ندارم. تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری

این صفحه را در گوگل محبوب کنید

پربازدیدترینها
طراحی وب>

صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید