تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815361925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام طاهري:راه آهن گرگان - اينچه برون پروژه زيرساختي گلستان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام طاهري:راه آهن گرگان - اينچه برون پروژه زيرساختي گلستان است
راه آهن گرگان - اينچه برون پروژه زيرساختي گلستان است
آق قلا - خبرگزاري مهر: نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: اجراي راه آهن گرگان، اينچه برون در قالب طرح مهر ماندگار و تسريع در اجراي پتروشيمي گلستان از جمله زيرساخت هاي مهم استان و شهرستان آق قلا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد علي طاهري دوشنبه شب در نشست مردم و مسئولان شهرستان آق قلا افزود: اين طرح ها مي تواند به همراه پروژه هاي شهرك هزار هكتاري و منطقه ويژه اقتصادي تحولي بنبادي در شهرستان ايجاد كند و آينده درخشاني براي شهرستان متصور شده است.

وي اظهار داشت: اميدواريم پروژه هاي نيمه تمامي كه در سطح شهرستان مثل مجتمع فرهنگي و هنري ، مسكن مهر ، پل خرمشهر و اصلاح هندسي چهار راه جاده آق قلا – بندر تركمن تا پايان سال جاري به اتمام برسد و نگاه دولت نيز در اين است كه علاوه بر پروژه هاي زيربنايي مهر ماندگار ، پروژه هاي كوچك را نيز به اتمام برساند.

لزوم شناسايي اولويت ها

عيسي امامي ديگر نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي نيز ضمن تقدير از برگزار كنندگان اين جلسه گفت: روح برگزاري اين جلسات بسيار خوب است ولي بايد مديران دستگاه هاي اجرايي توجه داشته باشند كه بايد جهت رفع مشكلات منطقه اولويت ها شناسايي شود تا بتوانند مشكلات را مديريت كنند.

وي افزود: جلسات مردمي يك فرصت است ، فرصت خدمتي كه هم محروميت ها شناسايي مي شود و هم برگزاري اين چنين جلسات مردمي باعث تقويت نظام خواهد شد.

امامي اضافه كرد : به رغم تمامي مشكلات و علي رغم كاستي ها و تحريم هاي اقتصادي ، مردم ايران اسلامي مستحقق خدمت هستند واين بايد مد نظر مديران و مسئولين باشد.

شناسايي موانع توسعه آق قلا

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: با ياري خداوند متعال و تلاش مردم و مسئولين اقدامات خوبي براي توسعه شهرستان صورت گرفته است و در حال حاضر نيزموانع توسعه شهرستان شناسايي شده است كه اميدواريم با پيگيري نمايندگان مجلس و مسئولان استاني و شهرستاني شاهد رشد و توسعه همه جانبه شهرستان باشيم.

كر در ادامه به اهداف برگزاري اين نشست اشاره كرد و گفت: وظيفه همه مسئولان، خدمت بي منت به مردم بزرگوار شهرستان و پاسخگويي شايسته به درخواستهاي آنان است و اين وظيفه مسئولان است كه به پاسخگوي عملكرد خود در قبال مردم باشند.

نماينده عالي دولت با اشاره مختصري به وضعيت فعلي شهرستان اضافه كرد : تمامي روستاها شهرستان ، درحال حاضر از نعمت آب وگاز برق و مخابرات و آسفالت راه اصلي روستايي برخوردار هستند و در روستاهاي بزرگ نيز طرح هادي اجرا شده و يا در حال اجراست، ولي آنچه كه امروز مدنظر مردم است ارتقاي وضعيت خدمات رساني به مردم است.

فرماندار آق قلا در ادامه از مسئولان خواست تا هرچه بيشتر نسبت به حل مشكلات مردم قدم بردارند و تمام سعي و تلاش خود را در جهت رفاه حال مردم و عمران و آباداني شهرستان انجام دهند. سلامي ضمن تشريح سياست هاي دولت در استان گفت : با برنامه ريزي دولت اميدواريم پروژه هاي بزرگي كه در سطح استان و بالاخص شهرستان آق قلا با عنوان طرح ماندگار مهر تعريف شدند به اتمام برسند.

بخشدار مركزي آق قلا نيز تكميل طرح هاي هادي نيمه تمام روستاهاي بخش ، تعويض شبكه آب شرب روستاها ،رفع ضعف ولتاژ برق ، افزايش بافت روستاها ، تمديد وام كشاورزان به دليل خسارات ناشي از سيل ، شن ريزي جاده هاي بين مزارع، لايروبي كانال هاي كشاورزي ، مرمت و بهسازي راه هاي روستايي ، اجراي طرح هادي روستايي و تسريع در گاز رساني به تعدادي از روستاها را از جمله مشكلات دهستان شيخ موسي عنوان كرد و خواستار تسريع در رفع مشكلات روستاهاي اين بخش شد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن