تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815589744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به منظور شناخت نفرات تيم ملي؛رقابت 226 بوكسور در مسابقات جوانان كشور در قم آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به منظور شناخت نفرات تيم ملي؛رقابت 226 بوكسور در مسابقات جوانان كشور در قم آغاز شد
رقابت 226 بوكسور در مسابقات جوانان كشور در قم آغاز شد
قم - خبرگزاري مهر: رقابت بوكسورهاي جوان و مدعي عضويت در تيم ملي از امروز در پيكارهاي قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از انتخاب قم به عنوان ميزبان پيكارهاي بوكس قهرماني رده سني جوانان كشور و انتخابي تيم ملي، اين دوره از مسابقات از امروز استارت خورد و بدين ترتيب بوكسورهاي مدعي در اوزان مختلف تا روزهاي پاياني اين هفته در قم رقابت مي‌كنند.

سالن حيدريان قم ميزبان بوكسورهاي مدعي در 10 وزن انتخابي تيم ملي

مسابقات انتخابي تيم ملي بوكس رده سني جوانان كشورمان قرار است با حضور 226 و نزديك به 130 تن از عوامل اجرايي از تمام استان‌هاي كشور از امروز به ميزباني قم در سالن ورزشي دو هزار نفري مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم آغاز شده است.

اين بيست و سومين دوره رقابت‌هاي قهرماني بوكس جوانان محسوب مي شود كه در راستاي انتخاب تيم ملي جوانان براي شركت در مسابقات بوكس قهرماني رده سني جوانان جهان و آسيا و برابر مقررات فدراسيون جهاني در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81،‌ 91 و به اضافه 91 كيلوگرم در سه راند سه دقيقه اي و يك دقيقه استراحت بين هر راند برگزار مي‌شود.

هيئت بوكس استان قم نيز به منظور داشتن تيمي قوي و مدعي در اين دوره از پيكارهاي انتخابي تيم ملي بوكس رده سني جوانان كشورمان، يك دوره رقابت‌هاي انتخابي را با شركت مدعيان و چهره هاي سرشناس اين رده سني هفته گذشته برگزار كرد كه در نهايت هشت بوكسور جوان به عضويت تيم منتخب هيئت بوكس استان قم براي حضور در اين پيكارها در آمدند.

برگزاري تمام فينال‌ها در روز چهارشنبه با حضور مسئولان فدراسيون

اين در حالي است كه بوكس قم در حال حاضر يك ملي پوش به نام محمد مردي در سبك وزن را در تيم ملي بوكس رده سني جوانان كشورمان دارد و اميد زيادي به موفقيت نفرات حاضر در اين دوره از رقابت‌ها توسط بوكسورهاي قمي مي‌رود.

بر اساس پذيريشي كه از سوي هيئت بوكس استان قم به عنوان ميزباني برگزاري اين دوره از رقابت‌ها از بوكسورهاي مدعي و شركت كننده در اين دوره به عمل آمد، دقيقا 226 بوكسور در اوزان مختلف از 32 استان كشور با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.

هر بوكسوري كه در اوزان مختلف به ديدار نهايي برسد بايد منتظر روز چهارشنبه و روز پاياني اين رقابت‌ها باشد زيرا تمام فينال‌ها در روز چهارشنبه برگزار مي‌شود و طي آن با حضور مسئولان فدراسيون بوكس و اداره كل ورزش و جوانان استان قم از برترين‌ها تجليل مي‌شود.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|4|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن