تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806899582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي طرح سالم‌سازي دريا در 20 نقطه‌ ساحلي انزلي


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اجراي طرح سالم‌سازي دريا در 20 نقطه‌ ساحلي انزلي


بندرانزلي ـ خبرنگار اطلاعات: 50كيلومتر از سواحل درياي خزر در محدوده بندرانزلي به اجراي طرح‌هاي سالم‌سازي دريا اختصاص يافته است.

فرماندار بندرانزلي در جلسه شوراي اداري شهرستان با اعلام مطلب بالا افزود: با توجه به اشتياق فراوان هموطنان و گردشگران در استفاده هرچه بيشتر از مواهب دريا و طبيعت در بندرانزلي 20طرح در زمينه سالم‌سازي درياي خزر در اين محدوده اجرا خواهد شد.

وي با بيان اين كه امسال 3 تا 4 طرح به تعداد طرح‌هاي‌ فعال و موجود سالم‌سازي دريا در انزلي افزوده مي‌شود، اضافه كرد: همكاري، هماهنگي و تعامل تمام دستگاه‌هاي مربوطه در امر خدمات‌رساني به مسافران و هموطنان در سواحل بندر انزلي و براي استفاده مناسب و امن از طرح‌هاي سالم‌سازي دريا نظير تربيت‌بدني، ناجيان غريق، شهرداري، هلال‌احمر و اورژانس و همچنين نظارت بر عملكرد طرح‌هاي سالم‌سازي دريا، مي‌تواند خاطرات و سفرخوشي را براي هموطنان در سفر به خطه بندرانزلي رقم بزند.وي پيامد آغاز نهضت كشاورزي در گيلان و انزلي را ايجاد اشتغال و فرصت‌هاي شغلي جديد قابل توجه در منطقه دانست و گفت: دورنماي توسعه بندرانزلي بسيار اميدواركننده است از آن جمله عملكرد مناسب شهرداري انزلي در چند ماه اخير در امر توسعه عمران و آبادي شهر و همچنين افزايش قابل ملاحظه بودجه امسال شهرداري انزلي نشانگر عزم جدي شوراي اسلامي شهر و شهرداري انزلي در رونق و توسعه اقتصادي و عمراني بيش از پيش شهر و مجموعه شهرستان است.

وي با قدرداني از همكاري خوب شهرداري و بانك عامل در زمينه آزادسازي مسير پل ولايت 2 بندرانزلي و ضرورت تسريع در بهره‌برداري از اين پل گفت: انتظار و خواست مردم انزلي اين است كه با پل يادشده تلاش و همت مسئولان، شهري در خور نام و جايگاه بسيار مهم اين شهرستان ساخته شود.

دكتر نجفي مديرشبكه بهداشت بندرانزلي نيز در سخناني در شوراي اداري بندرانزلي، به تشريح و تبيين دستورالعمل نظام ارجاع و پزشك خانواده در مناطق شهري پرداخت.

حجت‌الاسلام عاشوري رئيس سازمان تبليغات اسلامي بندرانزلي هم به عنوان يكي ديگري از سخنرانان نشست شوراي اداري انزلي با انتقاد از وضع فرهنگي اين شهرستان گفت: مساجد ما 100 سال از دنياي امروز عقب است.

وي افزود: مساجد از بزرگترين پايگاه‌هاي مهندسي فرهنگي به شمار مي‌روند اما چه ميزان بستر را براي گرايش و جذب جوانان به مساجد فراهم كرده‌ايم. در حالي كه مي‌دانيم جوانان دوستدار دين و معنويت هستند.

وي در پايان از تخصيص سرانه ناچيز فرهنگي شهرستان انتقاد كرد.

در ادامه اين جلسه، اخلاقي رئيس بنياد شهيد و امور جانبازان بندرانزلي با تشريح طرح ديدار ياران و ملاقات حضوري مسئولان در منازل شهداي گرانقدر با خانواده‌هاي معظم آنان گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان تا چه اندازه در مقابل خانواده‌هاي شهدا مسئوليت‌پذير هستند.

ما به بركت خون شهدا بر مسند رياست تكيه زده‌ايم بايد بدانيم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت فقط با شعار تحقق پيدا نمي‌كند.

مهندس فرهاد منتصر كوهساري مديركل بنادر ودريانوردي استان گيلان نيز در اين نشست با تأكيد بر اين كه، امروزه محوريت دريا اهميت خاصي در كشور دارد، گفت: كشورهاي صاحب دريا در شرايط كنوني حرف اول را در جهان مي‌زنند و ما نيز بايد براي دريا، برنامه‌ريزي استراتژيك و كلان داشته باشيم. چرا كه بدون برنامه‌ريزي و استراتژي كوتاه‌مدت و بلندمدت براي دريا به توليد و صادرات پايدار و مستمر نخواهيم رسيد.

وي وجود كريدور حمل و نقل شمال ـ جنوب يا همان نوستراك را زمينه و فرصت مناسب براي توسعه ناوگان حمل و نقل دريايي در درياي خزر و بهره‌مندي از مزايا و مزيت‌هاي آن برشمرد و افزود: توجه جدي به طرح آمايش سرزميني مي‌تواند سبب رونق امر توليد و استفاده بهينه از منابع و نيروي انساني در منطقه و نهايتاً منجر به ايجاد اشتغال و توليد درآمد شود.وي با بيان اين كه سالانه 7ميليون تن كالا از طريق بنادر و دريانوردي گيلان و عمدتاً بندرانزلي وارد كشور مي‌شود، افزود: كاهش هزينه توليد و قيمت تمام‌شده كالا يك هدف عمده در امر توليد است.

وي با اشاره به طرح‌هاي توسعه اسكله‌هاي اداره كل بنادر و دريانوردي گيلان در بندرانزلي و شروع آن از سال 84 در قالب طرح‌هاي مطالعه، تحقيق و برنامه‌ريزي گفت: هدف ما توسعه موج‌شكن‌ها از 900متر موج‌شكن قديم به 5كيلومتر موج‌شكن جديد است كه در تاريخ انزلي و گيلان يك كار بي‌سابقه است.

وي ظرفيت واقعي و اسمي ميزان سالانه تخليه و بارگيري كالا در بندر انزلي را به ترتيب 5/4ميليون تن و 7ميليون تن اعلام كرد و افزود: ظرفيت واقعي و اسمي ميزان سالانه تخليه و بارگيري كالا در بندرانزلي پس از پايان طرح‌هاي توسعه به ترتيب به 11 ميليون تن و 17ميليون تن خواهد رسيد كه يك امر خارق‌العاده خواهد بود.

مديركل بنادر و دريانوردي گيلان اعتبار مالي طرح توسعه موج‌شكن‌هاي انزلي را 300ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: آن را به مردم انزلي و كشور هديه مي‌كنيم.

او واگذاري امور بندري در اداره كل بنادر و دريانوردي گيلان در بندر انزلي به بخش خصوصي را يك تجربه موفق برشمرد و اظهار داشت: امروزه به طور ميانگين يك كشتي تجاري در انزلي در كمتر از 2/1روز تخليه مي‌شود و به عبارتي سرعت تخليه كالا از يك كشتي در انزلي كمتر از 2/1روز رسيده است.

وي ساخت اسكله‌ گردشگري با 14ميليارد ريال اعتبار و افزايش اسلكه‌هاي تجاري و تخليه و بارگيري كالا در انزلي به 17 پست را از ديگر تلاش‌هاي انجام شده در اين اداره كل نام برد و گفت: با واگذاري امور بندري به بخش خصوصي، زمينه ايجاد در قالب 5 شركت، 2000 شغل مستقيم در انزلي و در كنار آن 10هزار شغل غيرمستقيم در منطقه ايجاد شده است.وي در خاتمه با اشاره به طرح‌هاي توسعه بندري در بندر چمخاله و بندر آستارا گفت: ابتداي شهريور امسال نخستين كشتي تجاري در بندر آستارا پهلو خواهد گرفت.او سرمايه‌گذاري 400ميليارد ريالي بخش خصوصي در طرح توسعه بندري در آستارا را قابل توجه اعلام كرد.





پنجشنبه|ا|1|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن