تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815688355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بسيج اساتيد گيلان خبر دادراه‌اندازي پژوهشكده فرهنگي‌علمي اساتيد كشور در دانشگاه گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان بسيج اساتيد گيلان خبر دادراه‌اندازي پژوهشكده فرهنگي‌علمي اساتيد كشور در دانشگاه گيلان
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج اساتيد گيلان از احداث و راه‌اندازي پژوهشكده فرهنگي‌علمي اساتيد كشور در دانشگاه گيلان خبر داد و گفت: بودجه يك ميليارد توماني اين پروژه تصويب شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت حسن حبيبي ظهر امروز در جمع اساتيد بسيجي دانشگاه‌هاي گيلان با اشاره به 11 سال گذشت از تشكيل سازمان بسيج اساتيد در استان، اظهار كرد: 75 درصد دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي گيلان داراي كانون بسيج هستند.

وي با بيان اينكه سازمان بسيج اساتيد گيلان با توجه به تعامل گسترده روساي دانشگاه‌ها بهترين عملكرد را در اين سطح دارد، افزود: مبحث تعامل استاد و دانشجو و دانشجو پروري از محورهاي اصلي سازمان بسيج اساتيد است.

اين مسئول، به تشكيل حلقه‌هاي علمي در اين راستا اشاره كرد و گفت: ارتباط استاد و دانشجو به طور معمول در طول يك ترم است و پس از پايان ترم اين ارتباط نيز قطع مي‌شود كه با تشكيل حلقه‌هاي علمي ارتباط استاد با دانشجو همچنان مي‌تواند پايدار بماند.

وي، با بيان اينكه ارتباط ترمي نمي‌تواند تاثير گذاري مطلوبي در پرورش دانشجويان داشته باشد، اذعان كرد: فراهم كردن محيط مناسب علمي و ارتقاي بستر فرهنگي، استعداديابي، پرورش انديشه و تربيت نيروهاي همطراز انقلاب از مهم‌ترين اهداف تشكيل اين حلقه‌ها است.

حبيبي، به اخذ مجوز تشكيل دو انجمن علمي با عنوان‌هاي انجمن علوم و فنون كشاورزي و منابع طبيعي ايران در گيلان اشاره كرد و گفت: در اين راستا نيروهاي علمي دانشگاه‌هاي گيلان مي‌توانند در اين دو موضوع ورود كرده و كمك‌رساني كنند.

وي با انتقاد از نمايندگان گيلان، ابراز كرد: هنوز هيچ‌يك از نمايندگان گيلان عضو كميسيون كشاورزي نشده‌اند.

رئيس سازمان بسيج اساتيد گيلان، از احداث و راه‌اندازي پژوهشكده فرهنگي و علمي بسيج اساتيد كشور در دانشگاه گيلان با تصويب بودجه يك ميليارد توماني آن خبر داد و گفت: اين پژوهشكده براي نخستين بار در گيلان راه‌اندازي مي‌شود كه زير حمايت دانشگاه‌هاي مادر هر استان صورت مي‌گيرد و در استان نيز اين پژوهشكده در دانشگاه گيلان احداث مي‌شود.

وي، تحول در گروه‌هاي علوم انساني و تشكيل حلقه‌هاي صالحين بسيج در سپاه را از ديگر طرح‌هاي بسيج اساتيد در گيلان خواند و تصريح كرد: اين امر در توانمند سازي اساتيد نقش مهمي دارد.

مسئول تربيت و آموزش بسيج سپاه قدس گيلان نيز در جلسه مذكور با اشاره به سالروز شهادت شهيد چمران و نامگذاري اين روز به نام روز بسيج اساتيد افزاظهار كرد: اينكه ما بين استاد بسيجي و استاد غير بسيجي تفاوتي قائل شويم خواسته زيادي نيست زيرا امروز ديگر دشمن با شهادت اين همه از دوستان و عزيزان ما جرٱت نگاه چپ به ايران را ندارد.

وي با تصريح بر تبيين نقش اساتيد بسيجي در دانشگاه‌ها، افزود: امروز رشد و پيشرفت كشور مرهون ورود تفكر بسيجي به عرصه علمي كشور است و ما تمام پيشرفت و امنيت و استقلال امروز خود را مديون خون شهيداني مانند شهيد چمران هستيم.

انتهاي پيام/غ20

چهارشنبه|ا|31|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن