تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815611163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دو طرح آبياري تحت فشار درشهرستان مراغه به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: دو طرح آبياري تحت فشار درشهرستان مراغه به بهره برداري رسيد
طرح هاي آبياري روستاهاي سرگيزه و آغاجري با يك ميليارد و 311 ميليون ريال اعتبار به بهره برداري رسيده اند.


مراغه - ايلنا: دو طرح آبياري تحت فشار به مناسبت هفته جهاد كشاورزي در شهرستان مراغه افتتاح شد.

به گزارش ايلنا، مدير جهادكشاورزي شهرستان مراغه در آيين افتتاح اين طرح ها گفت: طرح هاي آبياري روستاهاي سرگيزه و آغاجري با يك ميليارد و 311 ميليون ريال اعتبار به بهره برداري رسيد.

وي افزود: طرح آبياري قطره اي روستاي آغاجري توسط برادران آذري در 28/8 هكتار با ميزان دبي آب پنج ليتر بر ثانيه اجرا شده است.

جواد كاظمي افزود: اين طرح در طول 9 ماه با 461 ميليون ريال اعتبار اجرا شده كه 120 ميليون ريال آن به صورت آورده شخصي، 290 ميليون ريال از طريق اعتبار استاني بلاعوض و 51 ميليون ريال آن از تسهيلات تامين شده و براي سه نفر به صورت مستقيم اشتغالزايي ايجاد شده است.

وي با اشاره به طرح آبياري قطره اي در روستاي سرگيزه اين شهرستان اظهاركرد: اين طرح در 20 هكتار از اراضي باغي اين روستا توسط محمود آقايي و با دبي آب پنج ليتر بر ثانيه اجرا شده است.

كاظمي افزود: اين طرح در مدت دو سال با 850 ميليون ريال اعتبار اجرا شده كه 410 ميليون ريال آن به صورت آورده شخصي، 220 ميليون ريال اعتبار استاني بلاعوض و 220 ميليون ريال تسهيلات بانكي است.

مدير جهادكشاورزي شهرستان مراغه يادآور شد: با بهره برداري از اين طرح براي پنج نفر به صورت مستقيم و براي 60 نفر به صورت غيرمستقيم اشتغالزايي شده است.

يکشنبه|ا|28|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن