تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809914040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويژه برنامه‌هاي فرهنگي به مناسبت سالگرد ارتحال امام


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: ويژه برنامه‌هاي فرهنگي به مناسبت سالگرد ارتحال امام
شهر > كلانشهرها - گروه شهري:
ويژه برنامه‌هاي شهرداري تهران به مناسبت بيست‌وسومين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تشريح شد.

سيدمحمدهادي ايازي سخنگوي شهرداري تهران در توضيح اقدامات سازمان بهشت‌زهرا(س) به فراهم كردن تمهيدات برپايي ايستگاه‌هاي فرهنگي 6 گانه در حرم مطهر، فضاسازي بهشت زهرا(س) براي ارائه خدمات و محصولات فرهنگي به زائران بهشت‌زهرا(س) اشاره كرد و افزود: علاوه براين به همت سازمان ورزش شهرداري تهران تور دوچرخه‌سواري ولايت برگزار خواهد شد و اختتاميه اين تور 14 خرداد به حرم مطهر منتهي خواهد شد.

ايازي در توضيح اقدامات اداره كل سلامت شهرداري نيز گفت: اداره كل سلامت شهرداري تهران نسبت به برپايي غرفه سلامت در ايستگاه‌هاي فرهنگي و ارائه خدمات اوليه پزشكي به‌صورت رايگان به عموم زائران حرم مطهر اقدام خواهد كرد. وي از برگزاري نماز جماعت در شب چهاردهم خرداد در حرم مطهر خبر داد و افزود: مركز فعاليت‌هاي امور ديني شهرداري تهران مسئوليت برپايي نماز جماعت مغرب و عشا در شب چهاردهم خرداد را عهده‌دار شده است.

سخنگوي شهرداري تهران با اشاره به اقدامات مؤسسه مطبوعاتي همشهري به مناسبت ايام ارتحال رهبر انقلاب گفت: مؤسسه مطبوعاتي همشهري انتشار ويژه‌نامه سالروز ارتحال امام(ره) در تيراژ سراسري، چاپ و انتشار مطالب، خاطرات، مقالات مرتبط با امام راحل(ره) در مجلات وابسته همچنين انتشار مقالات و مطالب مرتبط با امام راحل(ره) در روزنامه همشهري را در دستور كار قرار داده است. ايازي ادامه داد: سازمان پارك‌ها و فضاي سبز با همكاري سازمان زيبا‌سازي‌ نسبت به فضاسازي بوستان‌هاي شهر تهران در ايام ارتحال امام(ره) اقدام خواهد كرد.

بنابراين گزارش، از سوي ديگر شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر از برپايي ايستگاه‌هاي فرهنگي در محدوده حرم مطهر همزمان با رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، امام خميني(ره) خبر داد. به گفته ايازي در اين ايستگاه‌هاي فرهنگي بخش‌هايي نيز ويژه كودك و نوجوان تعبيه شده است كه شامل غرفه آيه‌هاي آسماني، خاطرات و يادها، اتاق فيلم و عكس، ساخت كاردستي، مسابقه خاطره‌نويسي و نقاشي و... است.

فعال شدن مناطق 22 گانه شهرداري

بنا براين گزارش، شهرداري‌هاي كليه مناطق تهران همزمان با فرارسيدن بيست و سومين سالروز رحلت امام(ره)، بسته‌هاي فرهنگي، بروشور و لوح فشرده و كتاب را ميان زائران حرم روح‌الله توزيع كرده و با بر پايي غرفه‌هاي مشاوره ديني، مادر و كودك، معرفي كتاب و محصولات فرهنگي، عكس، نقاشي كودكان و هنرمندان به ارائه خدمات فرهنگي به زائران مي‌پردازند.

از ديگر برنامه‌هاي شهرداري تهران به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) بر پايي 6 ايستگاه فرهنگي با همكاري مناطق 22گانه شهر تهران است. در اين‌باره عبادالله رمضاني مديركل فرهنگي شهرداري تهران گفت: 6 ايستگاه فرهنگي با همكاري مناطق 22گانه شهر تهران با نام‌هاي امام پارسايي، خورشيد ولايت، اميد امام، يادگار امام، بانوي انقلاب اسلامي و شهداي پيشرفت و عدالت در اطراف حرم مطهر بنيانگذار انقلاب اسلامي برپا مي‌شود.

از سوي مناطق شهرداري اقدامات ديگري نظير بهسازي فضاي سبز و نصب گلدان‌هاي گل طبقاتي در اطراف حرم امام(ره)، شست‌وشو و پاكسازي جداول و مبلمان‌ها، انديشيدن تمهيداتي جهت جمع‌آوري پسماند، ترميم آسفالت و همچنين نظافت محوطه حرم، برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي، رفع نواقص تاسيسات برقي و آبي سرويس‌هاي بهداشتي و طراحي بنر و پلاكارد‌هاي اطلاع‌رساني نيز انجام شده است. از سوي ديگر شهرداري منطقه 20 به‌عنوان ميزبان زائران حرم مطهر امام(ره) در جوار حرم حضرت عبدالعظيم(ع) اقدام به استقرار چادرهاي اسكان در بوستان‌هاي منطقه كرده است.

شنبه|ا|20|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن