تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806863988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حزب الله: به هيچ وجه سلاحمان را تسليم نخواهيم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حزب الله: به هيچ وجه سلاحمان را تسليم نخواهيم كرد
بيروت - معاون دبيركل حزب الله تاكيد كرد: حزب الله سلاح خود را به منظور مقابله به صهيونيست ها بر زمين نخواهد گذاشت.


به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از بيروت، شيخ "نعيم قاسم" در مراسم افتتاحيه چهارمين كنفرانس بين المللي انديشه "شيخ بهايي" در تالار "رسالات" ضاحيه جنوبي بيروت با تاكيد بر ضرورت وحدت اسلامي و ملي در عصر كنوني گفت: آمريكا و هركس هرچقدر كه مي خواهد فرياد بزند؛ ما به هيچ وجه سلاحمان را تسليم نخواهيم كرد.

وي افزود: اختلافات در جهان اسلام، اختلافات ديني و مذهبي نيست بلكه كاملا سياسي است كه حاكمان از آنها به منظور تحريك مسايل طايفه اي سوء استفاده مي كنند.

وي كه در اين مراسم حامل پيام "سيدحسن نصرالله" دبيركل حزب الله به اين كنفرانس بود، با تاكيد بر اينكه هرجا وحدت باشد اسلام نيز هست و تفرقه هيچ ارتباطي با اسلام ندارد، اظهار داشت: در اين عصر نيازمند مقاومت فعالانه هستيم و ما اهل تسنن را در لبنان طايفه اي مقاوم مي دانيم كه در مقابل طرح هاي اسراييلي مبارزه مي كنند.

قاسم با تاكيد بر اينكه نمي توان اهل تسنن را به تعدادي شخصيت و جريان منحصر دانست، خاطرنشان كرد: نبايد بار موضع گيري و مسئوليت اعمال سياسيون را بر تمامي اهل تسنن تحميل كرد.

وي با اشاره به اينكه ما بين هيچ گروه مقاومتي فرق نمي گذاريم، افزود: حزب الله، "حماس" و "جهاد اسلامي" براي ما يكسان است چرا كه هدفشان يكي است و همه آنها مي خواهند درجهت رضاي خدا، فلسطين را آزاد كنند.

معاون دبيركل حزب الله لبنان با تاكيد بر اينكه براي حزب الله افتخار است كه با اهل تسنن در سنگري واحد ضد رژيم صهيونيستي و در راستاي منافع و استقلال لبنان فعاليت كند، افزود: ما آماده ايم كه با هر كسي كه اين طرز فكر را داشته باشد، همكاري كنيم.

اين مقام ارشد حزب الله در خصوص مساله سلاح مقاومت، گفت: اين سلاح شريف سرزمين ما، لبنان را از پليدي صهيونيست ها پاك ساخته و اين افتخار ماست كه حاملان اين سلاح باشيم.

قاسم با اشاره به اينكه اين سلاح شريف در كنار مثلث قدرت لبنان يعني ارتش، مردم و مقاومت معنا مي يابد، تصريح كرد: هيچ انسان شريفي نمي پذيرد كه سرزمين ما اشغال شود و ما در برابر باز پس گيري حقوقمان ساكت بمانيم.

وي با تاكيد بر اينكه هيچ مقاومتي بدون سلاح نمي تواند دشمن را از سرزمين خود بيرون كند، افزود: كساني كه مي خواهند مقاومت خلع سلاح شود، خواهان اين نيز هستند كه دروازه هاي لبنان در برابر اسراييلي ها گشوده شود تا آنها شهرك هاي خود را در خاك ما نيز گسترش داده و آوارگان فلسطيني را نيز در اين كشور اسكان دائمي دهند.

معاون دبيركل حزب الله در پايان سخنان خود با تاكيد بر اينكه ما نمي خواهيم به گذشته و به زمان اشغال جنوب لبنان باز گرديم، افزود: ما به هيچ وجه به اين توصيه هاي فاسد و مسموم برخي كه مي خواهند با ساقط ساختن سلاح مقاومت به طرح هاي آمريكايي و اسراييلي خدمت كنند، گوش نخواهيم داد.

وي در پايان تاكيد كرد: ما با احترام فراواني كه براي "سعد حريري" رييس حزب "المستقبل" قائليم اما بايد بگوييم كه وي تنها نماينده اهل تسنن در لبنان و منطقه نيست و اين مذهب مسئوليت اعمال و رفتار سياسيون را بر دوش نمي كشد.

در اين نشست همچنين "غضنفر ركن آبادي" سفير ايران در لبنان نيز طي سخناني با تاكيد بر اينكه لبنان كشوري است كه در برابر ظلم و ستم سكوت نمي كند، اظهار داشت: لبنان عنوان مقاومت، شرف و سرفرازي است كه از ارزش هاي انساني به حق دفاع مي كند.

وي با تاكيد بر اينكه ايران در كنار مقاومت شرافتمندانه ملت لبنان و فلسطين باقي خواهد ماند، گفت: بايد فرا رسيدن اين ماه را كه ماه پيروزي مقاومت و عقب نشيني ذلت بار ارتش رژيم صهيونيستي از جنوب لبنان در سال 2000 است، به اين ملت تبريك گفت.

ركن آبادي با تاكيد بر اينكه ايران تمامي امكانات دفاعي و بازدارنده خود را در راستاي خدمت به امنيت و ثبات در خاورميانه به كار مي گيرد، اظهار داشت: ما از آمريكا مي خواهيم كه از دخالت در امور داخلي كشورها، مخصوصا سوريه دست بردارد.

وي در پايان سخنان خود با تاكيد بر آمادگي ايران به منظور كمك به لبنان در زمينه شبكه برق رساني، گفت: ما آمادگي كامل داريم كه در ابتدا از طريق اتصال شبكه و از طريق سوريه به لبنان برق رساني كرده و در مرحله بعد با ساخت نيروگاه مشكل برق لبنان را حل كنيم.

خاورم**2024**1030**1565

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80124090

پنجشنبه|ا|21|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن