تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815547764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گراميداشت مقام معلم27 معلم نمونه شهرستان قروه تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گراميداشت مقام معلم27 معلم نمونه شهرستان قروه تجليل شدند
خبرگزاري فارس: در بزرگداشت مقام معلم از 27 معلم نمونه شهرستان قروه در مراسمي تجليل شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قروه، در اين آيين كه عصر امروز در قروه برگزار شد، مشاور فرهنگي فرماندار قروه با بيان اينكه گراميداشت مقام شامخ معلم فرصتي بزرگ براي تأمل در حوزه معرفت است، گفت: تجليل و تكريم از مقام والاي معلم به عنوان يك فرهنگ در جامعه نهادينه شود.

حجت‌الاسلام مجيد طاهري تلاش در زمينه كسب دانش، تجربه و باورهاي ديني را از مهم‌ترين وظايف معلمان عنوان كرد و افزود: با توجه به نقش معلمان در تربيت آينده‌سازان ميهن اسلامي تجليل از مقام معلم بايد به عنوان يك فرهنگ در جامعه تبديل شود.

وي با يادآوري اينكه توسعه كشور در گرو تلاش معلمان است، گفت: يك معلم شريف، هدفمند و برنامه‌دار را هيچ چيزي جز ديدن ثمره زحماتش كه همانا پرورش انسان‌هاي خلاق و دين باور در صحنه اجتماع است، راضي نمي‌كند.

امام جمعه دلبران تصريح كرد: توجه به ابعاد مختلف انضباط اجتماعي، نظم و امنيت عمومي، رعايت حقوق ديگران و استحكام پيوند دين و اجتماع در سيره عملي معلمان نهفته است كه جامعه اين انتظار را از آنها نيز دارد.

حجت‌الاسلام طاهري تصريح كرد: با افزايش جايگاه معنوي معلمان در جامعه رسالت فرهنگيان سنگين‌تر شده كه اميدواريم با درك اين موقعيت بتوانيم بيش از گذشته در مسير تعليم و تربيت گام‌هاي موثري برداريم.

هاشم ناظمي‌جلال مدير آموزش و پرورش قروه هم در اين مراسم با اشاره اينكه 203 نفر از معلمان اين شهرستان در گروه‌هاي 27 گانه آموزشي، مدارك خود را به ستاد بزرگداشت مقام معلم ارسال كرده بودند، گفت: از اين تعداد 27 نفر به عنوان نمونه شهرستاني و 2 نفر به عنوان نمونه استاني برگزيده شدند.

وي افزود: در حال حاضر 2 هزار و 242 فرهنگي، مشغول تعليم و تربيت 21 هزار و 533 دانش‌آموز در شهرستان قروه هستند.

انتهاي پيام/آ20

دوشنبه|ا|18|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن