تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815333667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خسارت شديد تگرگ به 10 روستاي ماكو/ سرمايه گذاري در بخش كشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خسارت شديد تگرگ به 10 روستاي ماكو/ سرمايه گذاري در بخش كشاورزي
خسارت شديد تگرگ به 10 روستاي ماكو/ سرمايه گذاري در بخش كشاورزي
اروميه- خبرگزاري مهر: خسارت شديد بارش تگرگ به مزارع و باغات 10 روستاي ماكو، سرمايه گذاري بالغ بر شش هزار ميليارد ريال در حوزه كشاورزي و مرگ يك زن در پي سقوط از كوه اهم اخبار كوتاه امروز آذربايجان غربي هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر، فرماندار ماكو با بيان اينكه بارش شديد تگرگ به بيش از يك هزار و 500 هكتار از اراضي كشاورزي و باغات ماكو خسارت زد، افزود: بارش شديد تگرگ كه در روستاهاي بخش مركزي ماكو به مدت 15 دقيقه به طول انجاميد، به مزارع و باغات 10 روستاي اين شهرستان خسارت زيادي وارد كرد.

حميد رضا احمديان افزود: روستاهاي هاسون بزرگ و كوچك، تركمان، قره تپه، اولنلر، ولجگ، رند، علي آباد، علي قند و آداقان از جمله روستاهاي بخش مركزي هستند كه از بارش تگرگ بيشترين خسارات را ديده اند.

رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان ماكو اضافه كرد: پس از وقوع اين حادثه گروه هاي تعيين خسارت مديريت بحران اين شهرستان به منطقه اعزام شده و در حال بررسي ميزان خسارات به روستاييان هستند.

سرمايه گذاري 6 هزار ميليارد ريالي در بخش كشاورزي آذربايجان غربي

رئيس سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان غربي در جريان ديدار با كاركنان جهادكشاورزي خوي گفت: طي يك سال گذشته ميزان سرمايه گذاري در بخش كشاورزي استان با سه برابر افزايش از دو هزار ميليارد ريال در سال 89 به شش هزار ميليارد ريال در سال 90 رسيد.

محمدرضا اصغري با بيان اينكه در اين راستا با دارا بودن داشتن ظرفيتهاي بالاي توليد و فعاليت در بخش كشاورزي رتبه برتر سرمايه گذاري در بخش كشاورزي كشور در سال 90 به آذربايجان غربي اختصاص يافت، اظهار داشت: با اين سرمايه گذاري بستر لازم براي افزايش كمي و كيفي توليدات و اقتصادي شدن بخش كشاورزي در استان فراهم شده است .

وي از آغاز فعاليت پنج شركت بزرگ كشت و صنعت در آذربايجان غربي طي سالجاري خبر داد و عنوان كرد: براي اجراي واحدهاي كشت و صنعت ياد شده كه در شهرستانهاي اروميه، پلدشت، ماكو و مياندوآب راه اندازي مي شوند، بالغ بر 14 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري پيش بيني شده است.

رئيس سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان غربي ادامه داد: اين واحدها در زمينه توليد محصولات كشاورزي، مديريت پس از برداشت محصولات كشاورزي، فرآوري محصولات خوراك دام و طيور و توليد مواد اوليه بخش كشاورزي فعاليت كرده و با بهره برداري از اين واحدها براي بيش از 30 هزار نفر در بخش كشاورزي استان ايجاد اشتغال مي شود.

جان باختن يك زن در اثر سقوط از كوه در اشنويه

يك بانوي 40ساله در اشنويه، كه به همراه همسر خود براي جمع آوري گياهان خوراكي بهاري به ارتفاعات گدار اين شهرستان رفته بود، بر اثر سقوط از كوه جان خود را از دست داد.

فخرالدين امام علي رئيس جمعيت هلال احمر اشنويه، علت سقوط اين فرد را لغزنده بودن زمين بر اثر وجود برف و يخ اعلام كرد و گفت: اين بانوي 40 ساله به هنگام سقوط از كوه به تخته سنگي برخورد كرده و بر اثر وارد شدن ضربه به سرش در دم جان باخته است.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|12|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 843]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن