تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815472858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اغفال دختران دم بخت با خودروي بنز سرقتي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اغفال دختران دم بخت با خودروي بنز سرقتي
اغفال دختران دم بخت با خودروي بنز سرقتي
پسر تبهكار كه پس از سرقت مسلحانه خودروي بنز ، به عنوان خواستگار به اغفال دختران جوان مي پرداخت، هنگام فريب آخرين طعمه اش دستگير شد.

به گزارش خبرنگار مهر، 26 اسفند فردي با مراجعه به كلانتري 163 ولنجك به ماموران اعلام كرد كه خودرو بنز اس ال مدل 2005 او به صورت مسلحانه سرقت شده است .

با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران ، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره يكم مبارزه با سرقت مسلحانه پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته در اظهارات خود به كارآگاهان گفت : خودرو بنز اس ال 2005 خود را براي فروش در روزنامه آگهي كرده بودم كه جواني به نام شاهيني 18 اسفند براي ديدن ماشين به در خانه ام در زعفرانيه مراجعه كرد . او پس از ديدن ماشين قرار شد 25 اسفند براي قولنامه مراجعه كند. ساعت 9 شب سراغم آمد . به بهانه دور زدن و تست خودرو به اتوبان چمران رفتيم كه در آنجا با تهديد اسلحه مجبورم كرد زير برگه قولنامه را امضا كنم سپس مرا از ماشين به بيرون پرت كرد.

همزمان با آغاز تحقيقات كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي براي شناسايي سارق مسلح ، دستور توقيف خودرو بنز به همراه دستگيري سرنشينان داخل خودرو به كليه مراكز انتظامي سطح كشور ، به ويژه شهر تهران ، اعلام شد .

در شرايطي كه تحقيقات در مراحل اوليه قرار داشت و كارآگاهان اداره يكم با بهره گيري از اطلاعات مالباخته موفق به تهيه تصوير اوليه از متهم شده بودند ، شكايت هاي مشابهي از سوي تعدادي از زنان و دختران جوان در پليس آگاهي مطرح شد كه طي آن جواني حدودا 25 ساله ، با طرح پيشنهاد ازدواج و ادعاي اين موضوع كه داراي وضعيت مالي خوبي مي باشد اقدام به اغفال آنها كرده است .

در شكايت ها ، همگي به نكات مشتركي اشاره داشتند . طي اظهارات اين افراد مشخص شد كه جواني كه خود را به نام "شاهيني" معرفي كرده ، ابتدا از طريق اينترنت با آنها ارتباط برقرار كرده و در ادامه و در ملاقات هاي حضوري ، با طرح اين ادعا كه قصد ازدواج داشته، اعتماد آنها را جلب كرده است .

تعدادي از اين زنان و دختران جوان ، در اظهارات خود عنوان كرده بودند كه آقاي شاهيني را سوار بر يك دستگاه بنز مشكي مدل بالا مشاهده كرده اند و به آنها عنوان كرده است كه خودرو بنز را به تازگي و به قيمت بيش از 180 ميليون تومان خريداري كرده است .

با توجه به اطلاعات به دست آمده از شكايت هاي مطرح شده در خصوص اغفال دختران جوان ، كارآگاهان اداره يكم به تحقيق از اين افراد پرداخته كه اين شكات با مشاهده تصوير به دست آمده از چهره نگاري متهم تحت تعقيب اداره يكم وي را به عنوان آقاي "شاهيني" مورد شناسايي قرار دادند .

اطلاعات جديد به دست آمده نشان از آن داشت كه متهم تحت تعقيب آنها در مناطق شمال تهران به ويژه در خيابان آفريقا تردد دارد كه بلافاصله تمامي محل هاي احتمالي تردد اين شخص تحت مراقبت هاي نامحسوس پليسي قرار گرفت و سرانجام عصر پنجم ارديبهشت متهم به همراه يك زن جوان در خيابان آفريقا مورد شناسايي قرار گرفت كه بلافاصله قبل از هرگونه اقدام براي فرار از دست كارآگاهان ، متهم دستگير و در بازرسي بدني از وي يك قبضه اسلحه كمري با چند تير جنگي و همچنين يك قبضه اسلحه كمري تقلبي نيز كشف شد .

در تحقيقات انجام شده از زن جوان همراه متهم ، وي پس از اطلاع از هويت واقعي متهم و همچنين مسروقه بودن خودرو به كارآگاهان گفت : چندين ماه است كه با اين فرد كه خود را شاهيني معرفي كرده آشنا شده و خواستگار من بوده است .

با دستگيري متهم به هويت واقعي غلامرضا 26 ساله ، بلافاصله محل سكونت وي در خيابان آفريقا مورد شناسايي قرار گرفت كه در بازرسي از پاركينگ اين محل ، خودرو بنز مسروقه كشف و متهم نيز پس از انتقال به اداره يكم ، از سوي مالك خودرو بنز مورد شناسايي قرار گرفت .

با آغاز تحقيقات ، متهم در اظهارات اوليه منكر هرگونه سرقت مسلحانه شده و اظهار مي داشت كه خودرو را به قيمت 186 ميليون تومان از مالك آن خريداري كرده و وجه آنرا نيز در قالب 100 هزار دلار پرداخت كرده و قولنامه خريد خودرو را نيز در اختيار دارد كه در ادامه تحقيقات به ناچار لب به اعتراف گشود و علاوه بر سرقت مسلحانه خودرو ، به خريد و تهيه اسلحه از مرزهاي غربي كشور و همچنين اغفال زنان و دختران جوان اعتراف كرد .

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده - معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ - با اعلام اين خبر گفت : متهم با صدور قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقيقات تكميلي و شناسايي و كشف ديگر جرايم ارتكابي احتمالي ، در اختيار اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است .

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|11|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن