تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815317230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/همايش ارتقاي نظام سلامت اداري/ معاون برنامه‌ريزي رييس جمهور: فساد مانع رشد توليد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: /همايش ارتقاي نظام سلامت اداري/ معاون برنامه‌ريزي رييس جمهور: فساد مانع رشد توليد مي‌شود
قش فزاينده سلامت در توليد يك امر بديهي است و اگر سلامت نباشد فساد ايجاد ‌مي‌شود و از توليد و رشد خبري نخواهد بود.
ايلنا: عزيزي معاون برنامه‌ريزي احمدي‌نژاد گفت: نظام اسلامي نظام حق و عدل است و سه هدف مقدس عدالت، همبستگي ملي و استقلال همه جانبه را براي ميل به پيشرفت بشري با هدف ظلم نكردن و ظلم نپذيرفتن دنبال ‌مي‌كند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، عزيزي صبح امروز در اجلاس ارتقاي سلامت نظام اداري، تضمين توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني گفت: سند چشم انداز كه توسط رهبر انقلاب تبيين شده و ابلاغ شده سند روشن براي نظام است و بر اساس سند چشم انداز ۱۴۱۴ بايد اهداف پيش برود و به يك گفتمان فراگير تبديل شود.

وي گفت: بر اساس اين سند سياست‌هاي كلي نظام ابلاغ شده است و اين سياست‌هاي كلي در برنامه پنجم توسعه به تصويب مجلس رسيده است.

عزيزي تاكيد كرد: سه درصد توليد ناخالص براي علم و فناوري تخصيص يافته و اميدواريم ارتباط دانشگاه و صنعت براي دستيابي به پيشرفت به گونه‌اي باشد كه فارغ التحصيلان بتوانند با سلامت علمي و فرهنگي براي تحقق اهداف نظام تلاش كنند.

وي ادامه داد: تقويت و كارآمد كردن سيستم بازرسي و نظارت اصلاح قوانين و مقررات و توجه به ايثارگران، يكپارچگي در سياست‌گذاري و نظارت تخصيص منابع ‌مي‌تواند بهترين دستاورد اين اجلاس باشد و ما بايد امر رهبري را اجرايي كنيم.

وي افزود: يكي از مهم‌ترين دستاوردهاي برنامه پنجم توسعه ملي كه با هدف كاهش وابستگي به نفت ايجاد شده است و بايد تلاش كنيم تا با افزايش ماليات كه از راه افزايش توليد به دست ‌مي‌آيد مسايل كشور را مديريت كند.

وي گفت: در بخش‌هاي عمراني بايد اصلاح انجام گيرد و در ساخت آزادراه‌ها و فرودگاه‌ها بايد انتفاعي انجام شود و صندوق توسعه بايد در مسير توليد زاينده باشد و براي سرمايه‌گذاري مورد توجه قرار گيرد.

وي همچنين گفت: در سال ۹۱ وابستگي بودجه جاري به نفت ۱۰ درصد كاهش يافت و سهم صندوق توسعه از ۲۰ درصدي كه در سال ۹۰ تخصيص يافته بود به ۲۳ درصد اضافه شد.

وي در پايان گفت: نقش فزاينده سلامت در توليد يك امر بديهي است و اگر سلامت نباشد فساد ايجاد ‌مي‌شود و از توليد و رشد خبري نخواهد بود.

پايان پيام

يکشنبه|ا|10|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن