تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813152841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كسب رضايت 70 درصدي مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: كسب رضايت 70 درصدي مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو
مهندس نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو برنامه هاي راهبردي اين گروه صنعتي را درحوزه خدمات پس از فروش خودرو هاي سواري ، كسب رضايت مشتريان ، توسعه سهم بازار قطعات يدكي را در سال توليد ملي و حمايت از كار وسرمايه ايراني را ابلاغ كرد.
به گزارش ايكو پرس ، بر اساس برنامه استراتژيك ايران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش خودروهاي سواري، سهم بازار فروش قطعات يدكي ايساكو در سال جديد 5/56 درصد تعيين شده، در حالي كه اين ميزان در سال 90 برابر با 5/50 درصد بوده است.

بر اساس اين برنامه، حجم فروش ريالي قطعات يدكي ايساكو كه در سال قبل چهار هزار و 891 ميليارد بوده، براي سال جديد، شش هزار و 650 ميليارد ريال تعيين شده است.

اين گزارش هدف گذاري ايساكو براي كسب سهم بازار خدمات گارانتي و وارانتي در سال جديد را 55 درصد اعلام كرده كه در سال گذشته 1/45 درصد بوده است.

بر اساس برنامه استراتژيك خدمات پس از فروش كه از سوي مديريت ارشدگروه صنعتي ايران خودرو به ايساكو ابلاغ شده، ميزان رضايت مشتريان از كيفيت خدمات پس از فروش در سال جديد 70درصد عنوان شده و بهبود ميانگين امتياز ارزيابي نمايندگي ها نسبت به عملكرد سال 90 دست كم 10 درصد برآورد شده است. هم چنين تعداد نمايندگي ها كه در سال گذشته 850 نمايندگي بوده در سال جديد به 865 نمايندگي و تعداد جايگاه هاي تعميراتي به هفت هزار و 789 جايگاه افزايش مي يابد.

دراين گزارش آمده است ، موجودي قطعات يدكي اصلي در شبكه از 77 درصد در سال گذشته به 85 درصد در سال 91 افزايش مي يابد.

اين گزارش حاكي است؛ مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو معاونت استراتژي و برنامه ريزي را موظف كرده تا به منظور كسب اطمينان از اهداف استراتژيك، موارد را به طور مستمر پايش كرده و هر سه ماه يك بار، ميزان پيشرفت را تحليل و گزارش كنند.

براساس برنامه راهبردي مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو ، ارتقا و بهبود فرايند بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش، يكي از جهت گيري هاي كلان ايران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش تعيين شده و سودآوري بلندمدت از راه رشد درآمد و مديريت هزينه، دست يابي به كيفيت و قيمت رقابتي محصولات در بازارهاي هدف از راه مديريت هزينه و دست يابي به كيفيت رقابتي در خدمات خودرو، از راه ارتقاي رضايت از كيفيت خدمات پس از فروش، اهداف كلان استراتژيك تعريف شده در حوزه خدمات ذكر شده است.

مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو در اين ابلاغيه با اشاره به نقش مهم خدمات پس از فروش مناسب، گسترده و مقرون به صرفه در موفقيت فروش محصولات، خدمات پس از فروش را حلقه نهايي زنجيره ارزش براي مشتري دانسته كه از اين راه سعي در وفادار كردن مشتري به برند و محصولات دارد.

شايان ذكر است، حوزه خدمات پس از فروش خودروي سواري ايران خودرو، شركت هاي ايساكو، امدادخودرو و همگام خودرو را در بر مي گيرد و در اين ميان ايساكو متولي اين حوزه محسوب مي شود.

نظر شما:
------------

يکشنبه|ا|10|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن