تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813171421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خليج هميشه فارس تا ابد فارس خواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: خليج هميشه فارس تا ابد فارس خواهد ماند
فرمانده نيروي دريايي ارتش با حضور بر عرشه جماران گفت: خليج هميشه فارس، همواره فارس بوده، هست و به كوري چشم دشمنان تا ابد فارس خواهد ماند.


به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير دريادار حبيب‌الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش در جمع دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش بر عرشه ناوشكن جماران با تبريك فرارسيدن روز ملي خليج فارس، اظهار داشت: خليج هميشه فارس، همواره فارس بوده، هست و به كوري چشم دشمنان تا ابد فارس خواهد ماند.

وي در ادامه خطاب به دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش گفت: شما آينده سازان ارتش جمهوري اسلامي ايران و كشور عزيزمان بايد از مطالبي كه اساتيد هيئت معارف جنگ عنوان مي‌كنند حداكثر بهره‌برداري را كرده و اين نكات را سرمشق آينده خود قرار دهيد.

در ادامه دريادار بازنشسته علي‌اكبر اخگر فرمانده سابق ناوچه هميشه قهرمان جوشن نيز با تشريح فعاليت‌ها و عمليات‌هاي مهم نيروي دريايي ارتش در آغاز هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان كرد: از جمله عمليات‌هاي مهم جنگ تحميلي كه توسط نيروي دريايي از آن دوران آغاز شده و تاكنون با موفقيت ادامه يافته است، عمليات اسكورت كشتي‌هاي تجاري و نفتكش است كه اين نشانگر اقتدار و حضور مستمر و موثر نيروي دريايي ارتش در عرصه بين الملل است.

وي عمليات مرواريد را از ديگر عمليات‌هاي مهم نيروي دريايي ارتش در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در آغازين روزهاي جنگ تحميلي در هفتم آذر ماه 1359 نيروي دريايي با انجام اين عمليات مهم و انهدام سكوهاي نفتي البكر و العميه باعث شد رژيم بعثي عراق تا پايان جنگ نتواند حتي يك قطره نفت هم صادر كند و طومار نيروي دريايي دشمن در هم پيچيده شد.

در ادامه دانشجويان دانشگاههاي افسري ارتش كه در اردوي هفدهمين دوره معارف جنگ سپهبد شهيد صياد شيرازي به سر مي‌برند ضمن انجام گشت دريايي با ناوشكن‌ها و ناوچه‌هاي نيروي دريايي ارتش به ويژه ناوشكن جمهوري اسلامي ايران جماران در منطقه خورموسي واقع در شمال خليج فارس با نحوه عملكرد اين ناوهاي جنگي آشنا شدند.

مراسم تجديد ميثاق با شهداي هشت سال دفاع مقدس با حضور دريادار سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش، امير آراسته رئيس هيئت معارف جنگ صياد شيرازي، سردار محمدجعفر اسدي و جمعي از مسئولين و دانشجويان دانشگاههاي افسري ارتش در گلزار شهداي شهرستان خرمشهر برگزار شد./ش3

يکشنبه|ا|10|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن