تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815221915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موفقيتسند تحول بنيادين به عملكرد مديران مدارس ابتدايي بستگي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: موفقيت"سند تحول بنيادين" به عملكرد مديران مدارس ابتدايي بستگي دارد
قم - مديركل آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش گفت: موفقيت" سند تحول بنيادين" نظام آموزشي به عملكرد مديران مدارس ابتدايي بستگي دارد.


به گزارش ايرنا،"علي رحيمي"روزسه شنبه در جمع مديران مدارس ابتدايي استان قم در سينما "تربيت" اين شهر اظهار داشت: اگر هزار سند تنظيم و به تصويب نهادهاي مهم كشور اعم از مجلس، شوراي انقلاب فرهنگي و دولت برسد ولي مدير به آن معتقد نباشد در عمل چيزي تغيير نخواهد كرد.

وي با بيان اينكه مسووليت موفقيت يا عدم موفقيت طرح متوجه مديران مدارس خواهد بود، تصريح كرد:10 سال ديگر اگر شاهد خروجي مثبتي از اين طرح باشيم بايد علت آن را مديران بدانيم و اگر هم در مورد اجراي آن هنوز دچار نگراني هايي باشيم، باز مسبب اصلي مديران خواهند بود.

وي بااشاره به اسنادي همچون طرح تحول بنيادين يا سند چشم انداز1400 تصريح كرد: اين اسناد كه از سوي مراجع قانوني مصوب شده، همچون ابزاري در دست ماست و وظيفه داريم براي آگاهي، تمام بند بند مفاد آن را مطالعه كنيم.

وي با اشاره به نقشه جامع علمي كشور تصريح كرد: اين نقشه، ويژه مجامع علمي كشور طراحي شده و بدون شك مهمترين مجمع علمي كشور آموزش و پرورش است و مهمترين حوزه آن نيز حوزه ابتدايي است.

مديركل آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش در ادامه با بيان اينكه همواره خلاء وجود يك الگوي عملي در نظام آموزشي كشور احساس شده و مي شود، اظهار داشت: شعار"آغاز با قرآن و پايان با نماز" هميشه در مدارس ما حتي در زمان طاغوت بوده ولي براي تحقق آن الگوي عملي موثري وجود نداشته است.

اين مقام آموزشي با تاكيد بر نقش معلمان و مربيان در ايفاي اين نقش تصريح كرد: شركت معلمان پا به پاي دانش آموزان در مراسم صبحگاه مدارس و يا برگزاري نماز جماعت تاثير شگرفي بر روي آنها خواهد گذاشت.ك/2

7407 / 380/

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80096051

سه|ا|شنبه|ا|5|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن