تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815805462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اتفاقات 7 روزه ورزش/بركناري يك سرمربي و درگذشت يك پيشكسوت/ ضد حال پرسپوليس!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اتفاقات 7 روزه ورزش/بركناري يك سرمربي و درگذشت يك پيشكسوت/ ضد حال پرسپوليس!
بركناري يك سرمربي و درگذشت يك پيشكسوت/ ضد حال پرسپوليس!
خبرگزاري مهر - گروه ورزشي: آخرين هفته فروردين‎ماه نتايج خوب و بد زيادي از رشته‌هاي مختلف را به خود ديد و مانند اكثر هفته‌ها همه آنها تحت الشعاع فوتبال قرار گرفتند كه حكايت از درگذشت يك پيشكسوت، توقف آسيايي پرسپوليس و بركناري يك مربي داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفت روز گذشته ورزش ايران با سه سهميه كه بوكسورها به كاروان المپيكي ايران اضافه كردند خوب آغاز شد اما نتايج ضعيف كمانداران در مسابقات جهاني، درگذشت يكي از پيشكسوتان فوتبال، بركناري سرمربي تيم شهرداري تبريز، توقف آسيايي پرسپوليس در آزادي و استقبال كم المپين‏ها از مراسم 100 روز مانده تا المپيك باعث شد اين هفته خيلي خوب به پايان نرسد. تغيير در فهرست المپيكي‏ها كه طي آن آرزو حكيمي جايگزين آرزو معتمدي شد، قهرماني مهرام در مسابقات بسكتبال باشگاه‎هاي غرب آسيا و اعلام نتايج 66 تست دوپينگ بدون اينكه ورزشكاري محكوم به دوپينگ شود از ديگر اتفاقات مهم اين هفته بود.

مهمترين رويدادهاي ورزشي هفته پاياني اولين ماه سال جاري به اين شرح است:

سه سهميه المپيكي ديگر براي كاروان ايران به دست آمد
پنجشنبه گذشته مسابقات بوكس انتخابي المپيك كه در قزاقستان جريان داشت با كسب سه سهميه براي ورزشكاران ايران پيگري شد.علي مظاهري در وزن 91 كيلوگرم، امين قاسمي‎پور در وزن 69 كيلوگرم و مهدي طلوتي در وزن 64 كيلوگرم بوكسورهايي بودند كه در اين روز صاحب سهميه شدند تا مسافران المپيكي بوكس چهار نفر شوند چون پيش از اين احسان روزبهاني به سهميه المپيك دست يافته بود.

جابه‌جايي آرزوها در فهرست المپيكي؛ حكيمي به جاي معتمدي
مسابقات انتخابي كاياك سواران براي حضور در المپيك لندن در بخش بانوان جمعه گذشته در درياچه آزادي برگزار شد كه طي آن آرزو حكيمي در 200 متر كاياك يك نفره با ركورد 44 ثانيه و در 500 متر با زمان 1:57 ثانيه ضمن كسب مقام اول جواز حضور در المپيك را كسب كرد. اين در حالي است كه پيش از اين آرزو معتمدي سهميه ايران را در مسابقات آسيايي كسب كرده بود اما وي در مسابقات روز جمعه با زمان 47 ثانيه در 200 متر و زمان 2:02 در 500 متر در جايگاه سوم قرار گرفت و شانس حضور در لندن را از دست داد.

پايان رقابت جهاني كمانداران با نتايج ضعيف
سومين روز از مرحله نخست مسابقات جام جهاني تيراندازي با كمان با حذف تمام نمايندگان ايران در چين پيگيري شد. جمعه گذشته و در سومين روز از مسابقات، تيم‎هاي ملي ريكرو، ميكس ريكرو، كامپوند و ميكس كامپوند مردان و زنان در مرحله مقدماتي يا مرحله حذفي از دور مسابقات كنار رفتند. كمانداران در بخش انفرادي اين مسابقات نيز بدون كسب نتيجه قابل قبول حذف شدند اين در حالي است كه آنها عنوان قهرماني و نايب قهرماني جهان در سال گذشته ميلادي را در كارنامه دارند و طي هفته آينده هم بايد در مسابقات انتخابي المپيك (كره جنوبي) شركت كنند.

علي مودت از پيشكسوتان فوتبال جمعه شب گذشته به دليل سكته قلبي درگذشت

پيشكسوت فوتبال درگذشت
علي مودت، بازيكن پيشين تيم‎هاي فوتبال ماشين سازي تبريز و نفت تهران كه سابقه آقاي گلي ليگ فوتبال تهران با پيراهن نفت را در كارنامه خود داشت و سال‎ها به عنوان يكي از فعالان رسانه‎هاي ورزشي قلم زد، جمعه شب و در سن 57 سالگي بر اثر سكته قلبي در بيمارستان قلب تهران جان به جان آفرين تسليم كرد. مشاور فدراسيون ورزش‎هاي همگاني، مسئول ارتباط با رسانه‎هاي سازمان تربيت بدني، مدير كميته مدارس فوتبال استان تهران و ... از جمله سمت‎هاي وي در دوران فعاليتش بود.

وزير وزرش و جوانان به مسكو رفت
محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان براي شركت در دومين كنوانسيون جهاني ورزش‌هاي المپيكي، بامداد يكشنبه گذشته به روسيه سفر كرد. اين كنوانسيون طي روزهاي 28 و 29 فروردين‎ماه و با حضور وزراي ورزش و روساي كميته ملي المپيك كشورهاي مختلف جهان در مسكو برگزار شد و به همين منظور هيئتي از ايران به رياست محمد عباسي در اين اجلاس دو روزه شركت كرد.

مراسم اختتاميه ليگ واليبال برگزار شد
مراسم اختتاميه مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در دو بخش مردان و زنان يكشنبه شب گذشته با حضور مسئولان فدراسيون در هتل المپيك برگزار شد و طي آن ضمن اهداي كاپ و مدال تيم‎هاي اول تا سوم از هشت بازيكن، سه مربي، يك داور و يك ناظر برتر نيز تجليل شد. البته اين مراسم در حالي برگزار شد كه نمايندگان تيم‎هاي اول و سوم ليگ بانوان در مراسم شركت نداشتند.

دوپينگي نداشتيم
دوشنبه گذشته رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي از اعلام نتيجه 64 تست دوپينگ و منفي بودن همه آنها خبر داد. وزنه برداري (18 نفر)، جانبازان و معلولين (14 نفر)، بسكتبال (6 نفر)، واليبال (8 نفر)، هاكي (4 نفر)، سه‌گانه (4 نفر)، كبدي (3 نفر)، شنا (3 نفر) و بوكس (4 نفر) رشته‌هايي بودند كه نتيجه تست دوپينگ آنها از سوي آزمايشگاه كلن آلمان منفي اعلام شد.

تيم بسكتبال مهرام قهرمان مسابقات باشگاه‎هاي غرب آسيا شد

مهرام براي سومين بار قهرمان بسكتبال غرب آسيا شد
مرحله فينال مسابقات بسكتبال 2012 باشگاه‎هاي غرب آسيا دوشنبه شب گذشته با برگزاري ديدار پنجم و نهايي ميان تيم‏هاي مهرام ايران و الرياضي لبنان به پايان رسيد. دراين ديدار كه در تالار بسكتبال آزادي برگزار شد مهرام با نتيجه 96 بر 86 حريف لبنان را خود شكست داد و با توجه به دو پيروزي كه طي چهار ديدار گذشته كسب كرده بود، در مجموع با كسب سه پيروزي به عنوان قهرماني دست يافت. مهرام طي سال‎هاي 2009 و 2010 نيز قهرمان غرب آسيا شده بود.

عنوان نهم و دهم ساحلي بازان ايران در آسيا
مرحله دوم مسابقات واليبال ساحلي آسيا - اقيانوسيه تايلند در حالي دوشنبه گذشته در شهر سانخولاي به پايان رسيد كه تيم ملي ايران با تركيب پرويز فرخي و آق محمد سلاق با شكست برابر اندونزي به عنوان نهم مشترك دست يافت. ديگر تيم اعزامي ايران هم كه كيا شوشتري‎زاده و شهرام قاسم خواه را در اختيار داشت مقابل قزاقستان باخت و دهم شد.

مشكلات مالي تيم هميشه مدعي در ليگ بسكتبال را حذف كرد
تيم بسكتبال ذوب آهن كه به دليل اعتراض بازيكنانش به پرداخت نشدن حق وحقوق‌شان طي چهار هفته گذشته جلسه تمريني نداشته بود، سه شنبه گذشته در ديدار برگشت مرحله يك چهارم نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‏هاي كشور مغلوب دانشگاه آزاد شد و با توجه به شكست در ديدار رفت از صعود به مرحله نيمه نهايي بازماند. اين در حالي بود كه تيم ذوب آهن طي سال‎هاي گذشته يكي از مدعيان هميشگي قهرماني بود.

بركناري چهاردهمين سرمربي در ليگ فوتبال
در حالي كه چهار هفته به پايان رقابت‎هاي ليگ برتر فوتبال باقي مانده، هيئت مديره باشگاه شهرداري تبريز با موافقت عليرضا نوين، شهردار تبريز روز سه شنبه علي اصغر مديرروستا را به دليل كسب نتايج ضعيف و دور از انتظار در نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال از سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه بركنار كرد. عدم توجه مديرروستا به توصيه‌ها و تذكرات قبلي از سوي اعضاي هيئت مديره باشگاه شهرداري تبريز يكي ديگر از دلايل بركناري وي بود.

مراسم 100 روز مانده تا المپيك با حضور تنها چهار المپيكي برگزار شد

توقف پرسپوليس و استقلال و شكست سپاهان
هفته چهارم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا عصر سه شنبه با برگزاري ديدار تيم‎هاي پرسپوليس و الغرافه قطر در ورزشگاه آزادي تهران پيگيري شد. در اين ديدار سرخپوشان با وجود اينكه با گل دقيقه 85 علي كريمي از حريف خود پيش افتادند با پذيرفتن گل بازيكنان قطري در دقيقه 91 در حضور بيش از 96 هزار تماشاگر به نتيجه تساوي رضايت دادند. اين نتيجه درحالي رقم خورد كه چهارشنبه شب تيم استقلال در خانه الجزيره امارات با نتيجه تساوي يك بريك متوقف شد و سپاهان با نتيجه يك بر صفر به لخوياي قطر باخت تا هفته چهارم از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا براي نمايندگان كشورمان كم فروغ سپري شود.

قهر كرمي و از حال رفتن رودكي در مراسم 100 روز مانده تا المپيك
مراسم "100 روز مانده تا المپيك" به منظور برگزاري رقابت نمادين ميان ورزشكاران المپيكي روز چهارشنبه در مركز سنجش آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك برگزار شد در حاليكه از مجموع 44 ورزشكار المپيكي ايران تنها محمد باقري معتمد، يوسف كرمي، احسان روزبهاني و محمدرضا رودكي در اين مراسم شركت كردند. به همين دليل كرمي در اعتراض به عدم استقبال ديگر المپين‌ها از شركت در رقابت‎هاي در نظرگرفته شده امتناع كرد. رودكي هم كه در چند مرحله با حريفان المپيكي خود از رشته‎هاي ديگر رقابت كرد به هنگام ركاب زدن به دليل افت قند و فشار از حال رفت و براي دقيقي روي زمين دراز كشيد. در پايان مراسم 100 روز مانده تا المپيك بهترين‎هاي هر ماده معرفي شدند و احسان روزبهاني هم عنوان قهرمان قهرمانان را كسب كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|31|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن