تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدي: 39كشتي گير در اردوي تيم ملي كشتي نوجوانان شركت مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: محمدي: 39كشتي گير در اردوي تيم ملي كشتي نوجوانان شركت مي كنند
ساري - سرمربي تيم كشتي آزاد نوجوانان از حضور 39 كشتي گير در اردوي تيم ملي كشتي نوجوانان كشور در مازندران خبر داد.


" سيد مراد محمدي " روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت : اين كشتي گيران در مسابقات انتخابي مشهد برگزيده و به اردوي تيم ملي دعوت شدند.

وي افزود : اردوي تيم ملي كشتي آزاد نوجوانان از يكم ارديبهشت ماه در شهرستان نوشهر آغاز مي شود و به مدت 15 روز ادامه خواهد يافت.

محمدي ، سطح برگزاري مسابقات انتخابي تيم كشتي آزاد نوجوانان را كه هفته گذشته در مشهد برگزار شد، راضي كننده خواند و گفت : براي برگزاري مسابقات انتخابي به بيشتر كشتي گيران مدعي مجوز حضور داده شد تا هيچكس پشت خط نماند.

سرمربي مازندراني تيم كشتي آزاد نوجوانان اضافه كرد : مسابقه انتخابي در رده سني نوجوانان بهترين روش براي گزينش كشتي گيران بود تا شناخت خوبي از نفرات در تيم ملي به دست آيد.

وي افزود : البته روند آمادگي برخي كشتي گيران حاضر در اين مسابقات انتخابي راضي كننده نبود. به دليل برگزاري مسابقات در اوايل فروردين ماه و پس از تعطيلات نوروز متاسفانه اين نفرات تمرينات را رها كرده بودند و نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند.

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد نوجوانان ، با اشاره به اينكه در به مديريت تيم هاي ملي دو مسابقه تداركاتي جام كودك در ايران و جام پيروزي تركيه براي تيم ملي پيشنهاد داده شده ، گفت : هدف كادر فني در كنار كسب نتايج خوب در رقابت هاي جهاني و آسيايي ، ساختن كشتي گيران خوب و مدعي براي حضور رده اي سني جوانان و در نهايت بزرگسالان است.

تيم كشتي آزاد نوجوانان خود را براي شركت در رقابت هاي قهرماني آسيا در قرقيزستان و جهاني آذربايجان آماده مي كند.ك/3

7327/1654

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80080888

دوشنبه|ا|28|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن