تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815710077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه هاي سفر وزيرفرهنگ و ارشاداسلامي به استان هرمزگان در يك نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برنامه هاي سفر وزيرفرهنگ و ارشاداسلامي به استان هرمزگان در يك نگاه
تهران-در چهارمين دور سفر هاي استاني رئيس جمهوري و اعضاي هيات دولت به استانها، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي براي شركت و اجراي چند برنامه فرهنگي و هنري و همچنين بعنوان نماينده معين رئيس جمهوري براي حضور در شهرستان ميناب وارد استان هرمزگان شد.


به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا ،"سيد محمد حسيني " به منظور حضور و اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در سفري دو روزه به هرمزگان سفر كرد.

برنامه هاي كاري و حضور حسيني به شرح ذيل است:

**وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ظهر چهارشنبه وارد استان هرمزگان و شهر بندرعباس شد.

"سيد محمد حسيني" در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس در جمع خبرنگاران با تشريح برنامه هاي فرهنگي در دست اقدام در سال جاري گفت : تحول بزرگي در اين زمينه و زير ساخت ها ايجاد خواهد شد و جشنواره ها و نمايشگاه ها رونق بيشتري خواهد يافت وهمچنين در حوزه هنر در عرصه بين المللي حضور پر رنگ تري خواهد شد و همايش هاي مشتركي در اين رابطه برگزار مي شود .

عضو دولت دهم همچنين در ادامه از بهره برداري از 800 پروژه عظيم با عنوان " مهر ماندگار " خبر داد و گفت: بهره برداري از هشت تالار بزرگ براي فعاليت هاي فرهنگي و هنري نيز از جمله طرح ها و پروژه هايي است كه امسال پيش بيني و به بهره برداري خواهند رسيد.

**طي چهارمين دور سفرهاي استاني هيات دولت به استان هرمزگان با حضور نمايندگان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ، ستاد پاسخگويي به مطالبات مردمي فعالت خود را در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان شروع كرد .

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان در اين خصوص گفت : همت و تلاش دولت دكتر احمدي نژاد در پاسخگويي به مطالبات مردمي و رفع مشكلات در كمترين زمان ممكن و جلب رضايتمندي مردم در تاريخ انقلاب اسلامي بي نظير مي باشد .

**با حضور وزير ارشاد؛ گلزار شهداي هنرمند ميناب غبار روبي شد

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در بدو ورود به شهرستان ميناب با حضور در گلزار شهداي 8 سال دفاع مقدس از قبور شهدا غبار روبي كرد .

"سيد محمد حسيني" در اين مراسم ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي انقلاب اسلامي و شهداي 8 سال دفاع مقدس گفت : شهداء پيش قراولان درس آزادگي و ايثار به جامعه هستند و اين اسوه هاي نسطوح براي هميشه در تاريخ انقلاب اسلامي زنده خواهند ماند .

عضو دولت دهم با حضور بر قبور شهداي هنرمند خاطر نشان كرد : هنرمندان مينابي نشان داده اند كه در همه عرصه ها حضوري مستمر و ثابت قدم داشته اند و هر زمان كه كشور به آنها نياز داشته باشد در صحنه حاضر مي باشند .

* وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در شهرستان ميناب تاكيد كرد: اولويت كاري امسال فراهم كردن زيرساختهاي فرهنگي در كشور است.

"سيد محمد حسيني" درشهرستان ميناب اظهار داشت: يكي از سياست هاي دولت دهم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي حمايت بيشتر از توليدات ارزنده و تامين تجهيزات مورد نياز در بخش تئاتر و حمايت از تمام گروه هاي فعال در كشور و شهرستان ها است.

** ديدار مردمي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در شهرستان ميناب برگزار شد

" سيدمحمد حسيني" با حضور در فرمانداري ميناب به صورت چهره به چهره با متقاضيان ديدار و به رفع و رجوع مشكلات و مسائل آنها پرداخت .

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه به اهم برنامه هاي وزارت در سال 91 اشاره كرد و گفت : احداث تالار هاي متعدد فرهنگي ، سالن هاي تئاتر و سينما در اقصي نقاط كشور ، حمايت از توليدات ارزنده و فاخر ، تامين تجهيزات مورد نياز هنرمندان در رشته هاي مختلف ، حمايت از جشنواره هاي فرهنگي هنري بين المللي و ملي و استاني ، برگزاري نمايشگاه هاي مختلف هنري ، كتاب ، مطبوعات را در دستور كار قرار دارد.

**وزير فرهنگ وارشاد اسلامي درشوراي اداري ميناب تصريح كرد: تحولات فرهنگي عظيمي در راه است.

حسيني افزود : هم اكنون مرزهاي مبارزه با دشمنان به شلمچه ها ختم نمي شود در حال حاضر مرزهاي جنگ فرهنگي به مرزهاي اسرائيل رسيده است .

** باغ فرهنگي تفريحي ايران زمين با حضور "سيد محمد حسيني" وزير فرهنگ وارشاد اسلامي در جزيره قشم به بهره برداري رسيد.

"سيد محمد حسيني" در خصوص اين پروژه گفت : اين مكان با شكوه با هدف استفاده خانواده فرهنگ و هنر از امكانات رفاهي بيشتر افتتاح شد .

وي افزود : اين پروژه داراي 17 هكتار زمين رو به دريا مي باشد كه در فاز نخست آن كه شامل 3 هكتار زمين مي شود بيش از 60 سوئيت ساخته و مورد بهره برداري رسيده است.

** با حضور"سيد محمد حسيني " وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ، مديرعامل منطقه آزاد قشم ، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان و جمعي از مديران ، مدير ويژه فرهنگ و ارشاد اسلامي در جزيره قشم معرفي شد.

در اين مراسم از زحمات وحيد اميري تشكر و حضرت حجت الاسلام والمسلمين علي ملانوري به عنوان مدير ويژه فرهنگ و ارشاد اسلامي در شهرستان قشم منصوب گرديد .

** عمليات احداث دبيرخانه كانون هاي فرهنگي هنري استان هرمزگان با حضور"سيد محمد حسيني " وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در بندرعباس آغاز شد.

"سيد محمد حسيني " در مراسم كلنگ زني اين بنا ضمن تاكيد بر اهميت جايگاه كانون هاي مساجد در اشاعه فرهنگ اسلامي و ديني اظهارداشت: آشنا كردن مردم و بويژه جوانان با علوم ديني، قرآني و مباني اسلامي يكي از وظايف اصلي مسئولان دبيرخانه كانون هاي فرهنگي هنري مساجد است و براي تحقق اين هدف، آماده سازي زيرساخت هاي سخت افزاري از اولويت هاي مهم وزارتخانه است.

اين پروژه در زميني به وسعت 900 متر مربع در سه طبقه احداث مي شود و داراي مسجد، ساختمان اداري، كارگاه هاي آموزشي و سالن كنفرانس است كه مسجد در طبقه اول اين پروژه و به مناسبت ايام فاطميه با نام مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) ساخته مي شود.

** وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همزمان با دور چهارم سفر هيات دولت به استان هرمزگان از اختصاص 80 بسته تجهيزاتي به كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد اين استان خبر داد.

"سيد محمد حسيني" در حاشيه ديدار با اصحاب فرهنگ و هنر هرمزگان در فرهنگسراي طوبي بندرعباس با اعلام اين خبر افزود: اين تعداد بسته تجهيزاتي با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 600 ميليون ريال اختصاص يافته است.

عضو كابينه دولت دهم افزود: اعطاي 72 مجوز فعاليت كانون فرهنگي و هنري مساجد، راه اندازي دو خانه فرهنگ ديجيتال در جوار مساجد و اهداي 11 هزار جلد كتاب با360عنوان به كتابخانه هاي مساجد از جمله ديگر برنامه هاي دبيرخانه هاي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد هرمزگان همزمان با دور چهارم سفر رييس جمهوري به اين استان است.

وزير فرهنگ وارشاد اسلامي اعتبار اهداء 11 هزار جلد كتاب را 440 ميليون ريال اعلام كرد و گفت: كلنگ زني احداث ساختمان كانون هاي فرهنگي هنري مساجد هرمزگان از جمله ديگر برنامه هاي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان در دور چهارم سفر هيات دولت است.

** حضور در جلسه هيات دولت

"سيد محمد حسيني " وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در دومين روز از سفر به استان هرمزگان پس ازاجرا و شركت در چند برنامه فرهنگي و هنري در اين استان ،شامگاه پنجشنبه در جلسه هيات دولت كه در بندرعباس تشكيل شد ،شركت كرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي شامگاه پنجشنبه پس از پايان جلسه هيات دولت بندرعباس را به مقصد تهران ترك كرد.

فراهنگ **1355 **1319

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80076160

جمعه|ا|25|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن