تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815027951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

15 كشور اروپايي براي شركت در نمايشگاه نفت ايران ثبت نام كردند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: 15 كشور اروپايي براي شركت در نمايشگاه نفت ايران ثبت نام كردند
اقتصاد > انرژي - همشهري آنلاين:
شركت‌هاي نفت و گاز 15 كشور اروپايي با وجود تصميم اتحاديه اروپا براي تحريم نفت ايران، براي حضور در هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز و پتروشيمي تهران ثبت نام كرده‌اند.

هفدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز و پتروشيمي به عنوان بزرگترين نمايشگاه صنعت نفت در منطقه خاورميانه و در بين اعضاي اوپك به ميزباني تهران برگزار مي‌شود.

اسحق رويور امروز در گفتگو با مهر با اشاره به افزايش بي سابقه تعداد شركت‌هاي خارجي در هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز و پتروشيمي تهران، گفت: تاكنون يك هزار و 255 شركت داخلي و خارجي از 44 كشور جهان در اين نمايشگاه بين‌المللي ثبت نام كرده‌اند.

وي با تاكيد بر اينكه با وجود افزايش فشارها و تحريم‌هاي بين‌المللي تعداد كشورهاي حاضر در نمايشگاه نفت امسال حدود 10 درصد رشد داشته است، تصريح كرد: بر اين اساس از مجموع يكهزار و 255 شركت تعداد 940 شركت‌ داخلي و 315 شركت‌ خارجي هستند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه در هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت براي شركت‌هاي داخلي 28 هزار و 623 متر فضا اختصاص يافته است، اظهار داشت: همچنين براي شركت‌هاي خارجي حدود هشت هزار و 377 متر فضا در نظر گرفته شده است.

مدير هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز و پتروشيمي با اشاره به افتتاح اين نمايشگاه بزرگ جهاني در روز 28 فروردين ماه سالجاري در تهران، بيان كرد: تاكنون در اين نمايشگاه شركت‌هايي از اتريش، اسپانيا، امارات، انگليس، ايتاليا، ايران، آلمان، تركيه، سوئيس، چين، روسيه، سنگاپور، سوئد، فرانسه، كره جنوبي، مالزي، نروژ، هلند، هند، ازبكستان، استراليا، اكراين، اندونزي، آمريكا، برزيل، پاكستان، تايلند، تركمنستان، روماني، زامبيا، ژاپن، سودان، عراق، عمان، فنلاند، قزافستان، كامرون، كانادا، كويت، ليبي، مراكش، مغولستان، مكزيك و نيجريه ثبت نام كرده‌اند.

رويور از برگزاري همايش ارتقاء توان توليد با اتكا به كار و سرمايه ملي در حاشيه نمايشگاه نفت تهران خبر داد و افزود: اين همايش تخصصي در قالب چهار پنل تخصصي صنعت نفت و تجارت بين‌الملل، تجاري‌سازي فناوري‌هاي صنعت نفت و ارتقاء توان داخلي، ارتقا ساختارها و روش‌هاي جذب منابع مالي به ‌منظور توسعه صنعت نفت و عملكرد و دورنماي صنعت مبتني بر ارتقا توان توليد با اتكا به كار و سرمايه ملي برگزار مي‌شود.

به گفته وي در نمايشگاه هفدهم نفت براي نخستين بار غرفه جهاد خودكفايي به منظور نمايش قطعات ساخت داخل و نيازمندي‌هاي صنعت نفت توسط چهار شركت اصلي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي خواهد شد.

پنجشنبه|ا|24|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن