تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815218821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

29فروردين آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر مقاومت اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 29فروردين آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر مقاومت اعلام شد
اهواز-قايم مقام دبير پانزدهمين جشنواره بين‌المللي تا‌تر مقاومت، 29 فروردين را آخرين مهلت ارسال آثار به اين جشنواره اعلام كرد.


به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان، "ناصر چناني" اظهار داشت: پس از بازبيني آثار متقاضيان حضور در جشنواره تا‌تر مقاومت توسط هيات بازبيني، نتايج به تمام گروه‌هاي نمايشي استان‌ها اعلام شد تا پذيرفته شدگان بتوانند سي دي آثار خود را تا 29 فروردين ماه به دبيرخانه اين جشنواره ارايه كنند.

وي افزود: از تعداد 190 گروه نمايشي شركت كننده در اين جشنواره در مرحله نخست بازبيني 100 اثر به جشنواره راه يافتند كه در مرحله دوم بازبيني 10 تا 15 گروه نمايشي در صحنه رقابت باقي خواهند ماند.

چناني گفت: مقدمات برگزاري اين جشنواره فراهم شده و دبيرخانه آن نيز فعال است، همچنين اعضاي هيات بازبيني نيز انتخاب شده‌اند كه به زودي معرفي خواهند شد، زمان و مكان برگزاري جشنواره نيز بعدا اعلام خواهد شد.

معاون سينمايي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان اظهار كرد: آثار بايد در برگيرنده هويت ديني و اسلامي باشند كه بتوان با زبان گوياي هنر و قابليت بالاي هنر نمايشي اين حماسه را به نسل‌هاي بعد منتقل كرد.

چناني لازمه اين امر را گسترش تحقيق و بررسي و برنامه‌ريزي‌ها عنوان كرد و گفت: اگر كار‌ها را از روي علم و آگاهي انجام دهيم به طورقطع به نتايج بهتر خواهيم رسيد كه هنرمندان براي انتقال ارزش هاي معنوي آن دوران حضور خوبي دارند.

وي افزود: در اين دوره از جشنواره و براي نخستين‌بار براي ارسال آثار پذيرفته شدگان خوزستان، برنامه ريزي متفاوت تري نسبت به ديگر استان‌هاي كشور صورت گرفت.

چناني درباره علت اين تفاوت گفت: گروه‌هاي نمايشي خوزستان به جاي ارسال سي دي آثار خود در همايشي كه پيش از جشنواره برگزار مي‌شود، به اجراي آثارشان مي‌پردازند و با اجراي عمومي اين نمايش‌ها، آثار مورد بازبيني قرار گرفته و كارهاي بر‌تر به جشنواره تئا‌تر مقاومت راه پيدا خواهند كرد.

وي اظهارداشت: در صورتي كه در پانزدهمين دوره اين جشنواره، تشخيص داده شود كه ظرفيت‌ لازم براي اجرايي شدن اين طرح وجود دارد، از سال‌هاي آتي اين شيوه بازبيني با همكاري مركز هنرهاي نمايشي براي تمامي استان‌ها در نظر گرفته خواهد شد.ك /1

643/641/ 640

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80073045

چهارشنبه|ا|23|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن