تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايماني در گفتگو با مهر:4 ميليارد ريال كتاب در گيلان توزيع شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ايماني در گفتگو با مهر:4 ميليارد ريال كتاب در گيلان توزيع شد
4 ميليارد ريال كتاب در گيلان توزيع شد
رشت - خبرگزاري مهر: مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان از توزيع 80 هزار جلد كتاب به ارزش چهار ميليارد و 800 ميليون ريال طي سال گذشته در استان خبر داد.

منصور ايماني در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از اين تعداد 68 هزار و 700 جلد كتاب به ارزش چهار ميليارد و 110 ميليون ريال از محل موسسه نمايشگاههاي فرهنگي وزارت متبوع، دريافت شده است.

وي همچنين با اشاره به اينكه بقيه اين كتابها كه از موجودي انبار كتاب اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان و خريدهاي حمايتي استان تامين شده است، اظهار داشت: اين كتابها با موضوعات ديني، تاريخي، فرهنگي و علمي بوده كه به مساجد، مدارس، ادارات، سازمانها و درخواست كنندگان فرهنگي اهدا شده است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان گفت: همچنين پارسال بيش از 10 هزار جلد كتاب از تازه ترينهاي نشر كتاب كشور به ارزش 162 ميليون ريال از معاونت فرهنگي وزارت متبوع و نمايندگيها و تعاونيهاي نشر كتاب دريافت شد كه 9 هزار و 200 جلد آن نيز در بين كتابخانه هاي عمومي استان توزيع شده است.

وي افزود: تازه هاي كتاب پس از به نمايش گذاشتن در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي تمامي شهرستانها بصورت نمايشگاههاي يك هفته اي تا 10 روز براي اطلاع مردم فرهنگ دوست استان از تازه هاي نشر كتاب كشور، به كتابخانه هاي عمومي استان تقديم مي شود.

ايماني ادامه داد: همچنين ليست تازه هاي نشر كتاب كشور، در پورتال اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان به آدرس www.gilan.farhang.gov.ir قابل مشاهده است.

وي همچنين با اشاره به ادامه روند اهداي كتاب به مساجد،علما، روحانيون، اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و عموم علاقمندان به كتاب و كتابخواني يادآورشد: علاقه مندان مي توانند پس از انتخاب كتابهاي مورد نظر از قسمت مربوطه در بخش تازه هاي كتاب پورتال اين اداره كل و ضميمه كردن آن به درخواست كتبي خود بر اساس نوبت مقرر، بصورت هديه كتاب دريافت كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن