تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر
آكادمي، ميزبان كلاس‌هاي مربيگري

ايران ورزشي- كميته آموزش فدراسيون فوتبال برنامه برگزاري چهار دوره آموزشي در ماه‌هاي ارديبهشت، خرداد و تير 91 را اعلام كرد.
دوره تربيت مدرس مربيگري فوتبال از 9 تا 13 ارديبهشت با 30 شركت كننده، دوره توجيهي دانش افزايي ساليانه مدرسان مربيگري از 17 تا 18 ارديبهشت با 90 شركت كننده، مرحله اول دومين دوره آموزش مربيگري حرفه‌اي آسيا از 20 ارديبهشت تا 16 خرداد با 30 شركت كننده و نخستين دوره آموزش مربيگري درجه A بانوان از 20 خرداد تا دهم تيرماه 91 با 30 شركت كننده در آكادمي ملي فوتبال ايران و كمپ تيم‌هاي ملي برگزار خواهد شد.
كليه شركت كنندگان در هتل آكادمي ملي فوتبال ايران اسكان خواهند يافت.

ايران به‌دنبال ميزباني مسابقات
زير 22 سال آسيا

ايران ورزشي- فدراسيون فوتبال ايران به دنبال گرفتن ميزباني مسابقات گروه سوم رقابت‌هاي زير 22سال آسيا است.
پايگاه خبري عرب اسپورت در اين باره مي‌نويسد: «در گروه سوم اين مسابقات تيم‌هاي ايران، قطر، بحرين، كويت، مالديو و تاجيكستان حضور دارند. مسابقات فوتبال زير 22 سال آسيا در هفت گروه برگزار مي‌شود و 2 تيم برتر هرگروه به مرحله نهايي راه مي‌يابند. مسابقات گروه سوم اين مسابقات كه تيم كشورمان در آن قرار دارد، قرار است از 2 تا 10 ژوئن برگزار شود.
براساس اعلام كنفدراسيون فوتبال آسيا، قرار است مرحله نهايي مسابقات فوتبال زير 22 سال آسيا از 11 تا 26 ژانويه سال 2014 برگزار شود.

شاگردان دوستي‌مهر هجدهم به اردو مي‌روند
لغو دوباره اردوي زير 22 ساله‌ها

ايران ورزشي- اردوي تيم‌هاي فوتبال زير 22 سال و جوانان كشورمان كه قرار بود فروردين‌ماه سال جاري برگزار شود، مجددا لغو شد.
قرار بود نخستين مرحله از اردوي آماده‌سازي تيم فوتبال زير 22 سال كشورمان در سال 91 طي روزهاي 21 و 22 فروردين‌ماه در كمپ تيم‌هاي ملي برگزار شود كه اين اردو مجددا لغو شد.
قرار بود اردوي شاگردان ماركار آقاجانيان در روزهاي سوم و چهارم فروردين‌ماه برگزار شود كه به علت فشردگي برنامه‌هاي تيم ملي و خستگي بازيكنان لغو شد.
از سوي ديگر اردوي تيم جوانان هم كه قرار بود از 16 تا 20 فروردين‌ماه در كمپ تيم‌هاي ملي برگزار شود، به دليل برگزاري هفته‌هاي پاياني مسابقات ليگ اميد و جوانان كشور و قرار گرفتن بازيكنان در شرايط مسابقه لغو شد. همچنين به نظر مي‌رسد به همين دليل اردوي بعدي اين تيم كه قرار است از 25 تا 30 فروردين‌ماه در اهواز برگزار شود، هم كنسل شود.
نخستين اردوي تيم نوجوانان ايران در سال 91 هم طي روزهاي ششم تا يازدهم در كمپ‌ تيم‌هاي ملي برگزار شد كه در آن شاگردان علي دوستي‌مهر دو مسابقه تداركاتي برگزار كردند كه برابر تيم اميد فجر تهران با نتيجه 4-صفر و مقابل تيم اميد استيل آذين با نتيجه 2-صفر مغلوب شدند.
دومين اردوي شاگردان علي دوستي‌‎مهر در سال 91 هم از هجدهم تا بيست و سوم فروردين‌ماه در كمپ تيم‌هاي ملي برگزار مي‌شود تا خود را براي حضور در تورنمنت قزاقستان كه اوايل ارديبهشت‌ماه در شهر آلماتي انجام خواهد شد، آماده ‌كنند.

همگروهي بانوان ايران با بحرين و عراق در فوتسال غرب آسيا
پنج‌شنبه؛ رويارويي ايران و عراق

ايران ورزشي- قرعه‌كشي رقابت‌هاي فوتسال بانوان غرب آسيا در منامه انجام شد و طي آن، بانوان ايران با بحرين و عراق همگروه شدند.
بر اساس قرعه‌كشي رقابت‌هاي غرب آسيا، ايران در گروه اول با بحرين و عراق همگروه شد و تيم‌هاي اردن، قطر، لبنان و فلسطين در گروه دوم قرار گرفتند.
مراسم افتتاحيه امروز (سه‌شنبه) برگزار مي‌شود و طبق برنامه اعلام شده ايران روز پنج شنبه 17 فروردين ساعت 19:45 به وقت تهران با عراق بازي مي‌كند. بانوان فوتساليست ايران يك روز استراحت مي‌كنند و سپس روز شنبه 19 فروردين ماه ساعت 19:45 به مصاف بحرين مي‌روند. روز 22 فروردين تيم‌هاي اول و دوم گروه‌ها به صورت ضربدري با هم ديدار مي‌كنند تا ديدارهاي نيمه‌نهايي انجام شود. روز 24 فروردين نيز ديدارهاي فينال و رده‌بندي برگزار مي‌شود.

چهارشنبه|ا|16|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن