تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814701618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبري/سيستم درماني بروجرد جوابگو نيست/ بيمارستانهايي كه تاريخي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبري/سيستم درماني بروجرد جوابگو نيست/ بيمارستانهايي كه تاريخي شدند
سيستم درماني بروجرد جوابگو نيست/ بيمارستانهايي كه تاريخي شدند
بروجرد - خبرگزاري مهر: در حاليكه مطابق آخرين پيگيريهاي روند احداث بيمارستان آيت الله بروجردي از برنامه زمانبندي خود عقب است اما مسئولان امر معتقدند كه هم اكنون سيستم درماني بروجرد جوابگوي مردم اين شهرستان نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، رئيس بهداشت و شبكه درمان شهرستان بروجرد ظهر سه شنبه در مراسم تجليل از پرستاران نمونه شهرستان بروجرد اظهار داشت: در حال حاضر سيستم درماني اين شهرستان جوابگوي نياز مردم شهر نيست.

صيرفي با تاكيد بر ضرورت تسريع در احداث بيمارستان آيت الله بروجردي اين شهرستان ابراز اميدواري كرد كه هر چه سريع تر اين بيمارستان وارد چرخه درمان شود.

وي همچنين با اشاره به قدمت بالاي بيمارستانهاي بروجرد تصريح كرد: بيمارستان چمران با بيش از 50 سال و بيمارستان امام خميني(ره) با 101 سال قدمت ديگر جوابگوي جمعيت و نياز مردم بروجرد نيست.

اين سخنان رئيس بهداشت و شبكه درمان شهرستان بروجرد در حالي مطرح مي شود كه پيش از اين علاء الدين بروجردي نماينده مردم بروجرد مجلس شوراي اسلامي در اين رابطه گفته بود: متاسفانه وضعيت بيمارستانهاي شهر بروجرد مناسب نيست و از لحاظ قدمت در شرايطي هستند كه جزو بناهاي تاريخي محسوب مي شوند.

اين در حاليست كه مطابق آخرين اظهار نظر مسئولان بروجرد هم اكنون پروژه بيمارستان آيت الله بروجردي اين شهرستان از برنامه زمان بندي خود عقب است.

وضعيت طولاني شدن پروژه هاي بيمارستاني لرستان كه تاكنون بارها از سوي مسئولان مورد انتقاد قرار گرفته به گونه اي است كه حتي برخي از اين پروژه ها داراي بيش از 15 سال عمر هستند و البته در طول دولت نهم و دهم فعال شده اند ولي هنوز به بهره برداري نرسيده اند كه به عنوان نمونه مي توان از بيمارستان اليگودرز نام برد.

اين در حاليست كه علي نيكزاد وزير راه و شهرسازي نيز در حاشيه سفر به استان لرستان و بازديد از پروژه هاي استان در گفتگو با خبرنگار مهر وعده كرده است كه همه پروژه بيمارستاني استان لرستان تا قبل از پايان دولت دهم تحويل داده خواهد شد.

به هر حال اميد مي رود اين وعده علي نيكزاد زمينه عملياتي شدن پيدا كند تا پروژه هاي بيمارستاني اليگودرز، دورود، خرم آباد و بروجرد هرچه سريعتر در راستاي رفع مشكلات اين حوزه در اختيار مردم قرار گيرد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن