تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814796838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقش بازار سرمايه در تامين مالي پررنگ مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نقش بازار سرمايه در تامين مالي پررنگ مي‌شود
رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران گسترش آموزش، فرهنگ سازي و اطلاع رساني را از اولويت هاي سال جديد اعلام كرد و گفت: با متنوع سازي ابزارهاي تامين مالي نقش بازار سرمايه را در افزايش سرمايه گذاري ها و رونق توليد ملي بيشتر مي كنيم.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبكه اخباراقتصادي و دارايي، علي صالح آبادي افزود: با توجه به نامگذاري سال توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني تلاش مي كنيم سهم بازار سرمايه در تامين مالي بنگاه ها و صنايع بيشتر شود ، منابع مالي داخلي را براي توليد تجهيز كنند و از سرمايه ايرانيان براي افزايش توليد و توسعه بنگاهي استفاده بكنند.

وي ادامه داد: تامين مالي از طريق بازار سرمايه بايد تسهيل شود و امسال جزء برنامه هاي اصلي خود مي دانيم كه برنامه هاي تأمين مالي بنگاه ها و شركت ها از منابع داخل تقويت شود تا به رونق توليد ملي هم كمك كنيم.

صالح آبادي گفت: بازار سرمايه با رشد شاخص ها در سال جاري همراه است و حجم معاملات هم خوب بوده، نقد شوندگي بازار و اقبال به بازار سرمايه هم خوب است.

صالح‌ آبادي اظهار داشت: بحث فرهنگ سازي هم از طريق رسانه ملي در راديو، راديو اقتصاد (استوديو بورس) ادامه خواهد داشت تا مردم بيشتر با بازار سرمايه آشنا شوند.

رئيس سازمان بورس تهران گفت: نقش رسانه ها در كمك به حضور مردم در بورس و رونق توليد بسيار مهم بوده و به گسترش بازار سرمايه هم كمك كرده است، اگر مردم وارد صحنه اقتصادي نشوند هيچ گونه رونق در بازارهاي اقتصادي فراهم نمي شود.

صالح آبادي افزود: روزانه حدود 50 درصد معاملات خرد در بازار سرمايه را اشخاص حقيقي و افراد انجام مي دهند كه قابل توجه است و رسانه هاي گروهي هم در عمق بخشيدن به حضور مردم در بازار سرمايه و تصميم گيري‎هاي منطقي، مؤثر است.

وي تاكيد كرد: مردم هم بايد با شناخت و آموزش درست و رفتار منطقي در بازار سرمايه حضور داشته باشند و اطلاع رساني صحيح و دقيق و بموقع هم در برنامه هاي بورس قرار دارد./عب

دوشنبه|ا|7|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن