تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815350821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيكار استقلال براي برد در ليگ قهرمانان آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پيكار استقلال براي برد در ليگ قهرمانان آسيا
تيم فوتبال استقلال ؛ فردا شب در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا براي كسب دومين پيروزي خود در اين رقابت‌ هاست.
تيم فوتبال استقلال در دومين جدال آسيايي خود از گروه نخست پيكارهاي ليگ قهرمانان آسيا ، فردا شب ( سه شنبه ، يكم فروردين 1391 ) در خانه ، از " نسف قارسي ازبكستان " ميزباني مي‌ كند .

تيم استقلال در نخستين روز سال جديد (1391) ، با هدف شكست حريف قدرتمند ازبكستاني و در مقابل هزاران تماشاگر آبي دوست در خانه به ميدان مي رود تا ضمن كسب دومين 3 امتياز در دومين ديدار از مرحله گروهي ، جنگ صدرنشيني را در پايان اين هفته از الجزيره امارات نيز برده باشد.

دو تيم در حالي در هفته دوم رقابت‌ ها مقابل هم صف‌ آرايي مي‌ كنند كه آبي‌ هاي ايران در هفته نخست مقابل تيم دوم قطر ، يعني " الريان " ؛ و در دقيقه پاياني ، با همكاري بازيكنان خارجي ، صاحب يك برد ارزشمند شدند .

در همين حال ، " نسف قارسي " ازبكستان ؛ پس از اينكه بارش شديد برف ، ديدار خانگي اين تيم مقابل الجزيره امارات را يك روز به تعويق انداخت ، مقابل حريف اماراتي ، 4 بر 2 شكست خورد تا ضعف‌ هاي اين تيم ازبكستاني بيش از پيش براي تيم آناليز استقلال آشكار شود .

در ديدار فردا شب ، بازيكنان يك اخطاره استقلال ، يعني مهدي اميرآبادي ، علي حمودي و اسماعيل شريفات هم بايد حواسشان جمع باشد تا مبادا با دريافت يك كارت زرد ديگر ، ديدار حساس 15 فروردين مقابل الجزيره را از دست بدهند.

اين دو تيم تا به حال دو بار با هم رو به رو شده‌ اند . نسف قارسي ، نخستين بار در مرحله گروهي جام‌ باشگاه‌هاي آسيا (غرب آسيا) كه به صورت متمركز در سال 2002 در امارات برگزار مي‌شد ، به مصاف استقلال رفت . دو تيم در آن بازي ، به نتيجه مساوي يك بر يك رضايت داده بودند . تك‌ گل استقلال در اين ديدار را عليرضا نيكبخت واحدي به ثمر رساند.

،دومين رويارويي نسف قارسي و استقلال ، سالي بود كه آن زمين باتلاقي آزادي ، در مرحله نيمه‌ نهايي پيروزي را از استقلال گرفت و اين تيم را به ديدار رده‌ بندي فرستاد . در ديدار رده‌ بندي و در همان سال 2002 استقلال اين‌ بار نسف قارسي را با نتيجه پرگل 5 بر 2 در آزادي شكست داد و با بدشانسي تمام ، به عنوان سومي آسيا رسيد و نماينده ازبكستان چهارم شد .

در آن ديدار نيز محمد نوازي و فراز فاطمي ؛ هركدام دو گل و مهدي پاشازاده هم يك گل براي استقلال به ثمر رساندند.

نسف ، پارسال عنوان قهرماني رقابت‌ هاي AFC CUP را به دست آورد و پس از قدرت‌ هاي سنتي ازبكستان ، يعني " بنيادكار " و " پاختاكور " ، با اختلاف كمي در رده سوم جدول رده‌ بندي ليگ برتر ازبكستان قرار گرفت تا به عنوان يكي از 3 و نيم سهميه ازبك‌ها براي فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا انتخاب شود.

اين ديدار فرداشب از ساعت 20 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود و در ديگر ديدار حساس اين گروه تيم‌هاي الجزيره امارات و الريان قطر به صورت همزمان با ديدار اول در امارات به مصاف هم مي‌روند.

*جدول رده‌بندي گروه اول در پايان هفته اول:
1-الجزيره 3 امتياز (تفاضل 2+)
2-استقلال 3 امتياز (تفاضل 1+)
3-الريان بدون امتياز
4-نسف قارسي بدون امتياز

در ادامه اين رقابت‌ها فرداشب و از گروه دوم پاختاكور ازبكستان در خانه از بن‌ياس امارات پذيرايي مي‌كند و العربي همراه با مدافع ملي‌پوش ايراني خود يعني هادي عقيلي پس از شكست هفته اول مقابل نماينده امارات اين بار در خانه به مصاف تيم سرشناس الاتحاد عربستان مي‌رود.

همچنين در شرق آسيا نيز فردا 4 ديدار طبق برنامه زير برگزار مي‌شود:
گروه پنجم:
آدلايد يونايتد استراليا – گامبا اوزاكا ژاپن
پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي – بنيادكار ازبكستان

گروه ششم:
بيجين‌گوان چين – بريسبان استراليا
توكيو ژاپن – اولسان كره‌جنوبي

دوشنبه|ا|29|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن