تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818867483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليگ برتر واليبال؛مصاف سايپا البرز و كاله مازندران در آمل/ اميد براي قهرماني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ليگ برتر واليبال؛مصاف سايپا البرز و كاله مازندران در آمل/ اميد براي قهرماني
مصاف سايپا البرز و كاله مازندران در آمل/ اميد براي قهرماني
آمل - خبرگزاري مهر: دومين ديدار دو تيم سايپا البرز و كاله مازندران در مرحله نهايي ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور عصر شنبه در آمل برگزارمي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تيم كاله و سايپا در دومين ديدار پاياني ليگ برتراز ساعت 17عصر شنبه در سالن ورزشي دوهزار نفري پيامبر اعظم (ص) آمل به مصاف هم مي روند.

نخستين جدال سايپا البرز و كاله مازندران روز چهارشنبه هفته گذشته در كرج با برتري سه بر يك سايپا پايان يافته بود و فرهاد نفرزاده سرمربي با دانش خود اميدوارنند پيروزي بازي اول و شكست بازي برگشت درآمل را به اين تيم تحميل كنند

سايپا كه دراين فصل با استفاده از بازيكنان جوان دست به كار بزرگي زد و با نتايجي درخشان به عنوان تيم نخست مرحله گروهي اين فصل از ليگ برتر واليبال گام به مرحله نيمه نهايي گذاشت، اميدوار است به نائب قهرماني سال هاي اخير خود دراين مسابقات پايان دهد.

سايپا در 26 مسابقه خود در اين فصل 23 بار حريفان خود را شكست داد و با ميانگين ست 2.769 آماري خيره كننده را به نام خود ثبت كرد.

تيم سايپا البرزكه در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات شهرداري اروميه را از رسيدن به ديدارپاياني حذف كرده بود، كاردشوراري درآمل ودرحضور هواداران پرشور اين شهرخواهد داشت.

به هرحال سايپا بازي نخست خود را در خانه با پيروزي پشت سرگذاشته واز حاشيه امنيت بيشتري نسبت به حريف پرافت و خيزمازندراني خود دارد.

كاله مازندران كه در ديدار رفت و درحالي كه ازحمايت هميشگي خود اين بار در خارج از خانه سود مي برد، نتوانست خوشحال آنان را به آمل بفرستد و در باد حذف پيكان، شكست سه بر يك را برابر سايپا به خود ديد.

تيم پرستاره كاله مازندران كه هر مربي آرزوي داشتن اين بازيكنان را در تركيب خود داشت، در آخرين بازي مرحله گروهي مسابقات در آمل كم فروغ ظاهر شد و درحالي كه در بازي رفت در كرج، سايپا البرز را شكست داده بودند، در خانه تن شكست سه بر دو را مقابل ديدگان خود ديدند.

تيم كاله مازندران دراين فصل عملكرد قابل قبولي در جدول رده بندي مسابقات ازخود برجاي گذاشت و 26 مسابقه خود در 22 مسابقه پيروز از زمين مسابقه بيرون آمد و با ميانگين امتيازي 1.135 بهترين ميانگين را در اين زمينه در ميان تيم هاي ليگ برتري به خود اختصاص داد و در مكان دوم پس از سايپا نيز قرار گرفت.

تيم كاله مازندران كه سومين فصل حضور خود در ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور را تجربه مي كند، در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات تيم پرآوازه پيكان تهران را كه در 15 دوره گذشته ليگ واليبال 11 بار به مقام قهرماني دست يافته است در سه مسابقه در مجموع به برتري دو بر يك دست يافت و نخستين بار به ديدار پاياني اين مسابقات صعود كرد.

نخستين بازي مرحله نهايي دو تيم سايپا البرزو كاله مازندران در كرج با برتري سه بر يك خودرو سازان پايان يافته بود و مصاف دو تيم و درحضور بيش از سه هزار واليبال دوست مشتاق آملي بيش از پيش حساس و تماشايي خواهد بود.

در صورتي كه تيم كاله در بازي روز شنبه در آمل پيروز شود، تكليف قهرمان اين فصل ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور به بازي سوم و آخر كشيده خواهد شد كه روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

فدراسيون واليبال براي بازي حساس دو تيم كاله مازندران و سايپا البرز، حميد راهجرديان را به عنوان داور اول و بهروز جعفري را به عنوان داور دوم به همراه اميدوار حاتمي به عنوان ناظر به آمل فرستاده است.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|27|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن