تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805725115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پارلمان اروپا تصويب قطعنامه عليه بلاروس را به تعويق انداختخبرگزاري فارس: پارلمان اروپا تصويب قطعنامه شديدالحن عليه بلاروس را فعلا به تعويق انداخته و اتحاديه اروپا نيز حاضر شده تا يك امتياز ديگر به مقامات مينسك بدهد و سفراي خود را به پايتخت بلاروس بازگرداند.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پارلمان اروپا تصويب قطعنامه عليه بلاروس را به تعويق انداختخبرگزاري فارس: پارلمان اروپا تصويب قطعنامه شديدالحن عليه بلاروس را فعلا به تعويق انداخته و اتحاديه اروپا نيز حاضر شده تا يك امتياز ديگر به مقامات مينسك بدهد و سفراي خود را به پايتخت بلاروس بازگرداند.
خبرگزاري فارس: پارلمان اروپا تصويب قطعنامه شديدالحن عليه بلاروس را فعلا به تعويق انداخته و اتحاديه اروپا نيز حاضر شده تا يك امتياز ديگر به مقامات مينسك بدهد و سفراي خود را به پايتخت بلاروس بازگرداند.


به گزارش فارس به نقل از روزنامه «كامرسانت»، پارلمان اروپا تصويب قطعنامه شديدالحن عليه بلاروس كه شامل درخواست لغو بازيهاي جام جهاني هاكي سال 2014 در مينسك هم مي‌شد را به تعويق انداخت.

ضمن اينكه اتحاديه اروپا حاضر است يك امتياز ديگر هم به بلاروس بدهد و سفراي خود را به مينسك بازگرداند.

پارلمان اروپا پيش نويس قطعنامه اي را در مورد بلاروس تهيه كرده بود كه در آن خواستار اعمال تحريم‌هاي اقتصادي جديد عليه رژيم سياسي لوكاشنكو و همچنين لغو برگزاري جام جهاني هاكي در سال 2014 در بلاروس شده بود. در اين سند به وخيم تر شدن اوضاع سياسي و وضعيت حقوق بشر در بلاروس اشاره شده بود و از مقامات مينسك خواسته شده بود تا همه زندانيان سياسي در اين كشور را آزاد كنند. البته تصويب اين قطعنامه فعلا به تعويق افتاده است. نمايندگان پارلمان اروپا يادآور شدند كه آنها تصميم گرفتند تا آخرين فرصت را به "الكساندر لوكاشنكو" رئيس‌جمهوري بلاروس بدهند كه هنوز مي‌تواند در حكم اعدام دو متهم به اقدام تروريستي در ايستگاه مترو در مينسك تجديد نظر كرده و آنها را عفو كند.

اين در حالي است كه رهبران اتحاديه اروپا در روز جمعه تصميم گرفتند تا يك فرصت ديگر به لوكاشنكو بدهند. "مايا كاتسياچيچ" سخنگوي بخش سياست خارجي اتحاديه اروپا در گفتگو با نشريه «اي.يو آبزرور» بروكسل اعلام كرد كه وزراي امور خارجه كشورهاي عضو اتحاديه اروپا در نشست آتي خود كه قرار است 23-22 ماه مارس در بروكسل برگزار شود، مسئله بازگشتن نمايندگان سياسي خود به مينسك را بررسي مي‌كنند.

پيش از اين، "كاترين اشتون" مسئول اصلي سياست خارجي اتحاديه اروپا به كشورهاي عضو اين سازمان توصيه كرده بود طي هفته آينده و تا قبل از برگزاري نشست وزراي امور خارجه اتحاديه اروپا سفراي خود را به پايتخت بلاروس بازگردانند.

سفراي 27 كشور عضو اتحاديه اروپا در اواخر ماه فوريه از پايتخت بلاروس فراخوانده شدند. اين مسئله در پي بازگشت مقامات بلندپايه ديپلماتيك بلاروس از ورشو و بروكسل به ميهن و همچنين توصيه وزارت خارجه بلاروس به سفراي لهستان و نمايندگان اتحاديه اروپا به ترك مينسك صورت گرفت.

انتهاي پيام/آ.ص

شنبه|ا|27|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن