تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814736520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه و خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مصاحبه و خبر
اگر كفاشيان انصراف مي‌داد، به عزيز راي مي‌داديم
عابديني:وزارت با فوتبال دشمني ندارد و الان كمك مي‌كند

ايران ورزشي- امير عابديني با واكنشي كه در مجمع انتخاباتي فدراسيون فوتبال انجام داد، نشان داد كه هنوز تاثيرگذاري سابق را دارد و همين مساله بهترين بهانه است براي اينكه در قبال اتفاق‌هاي مختلف، نظراتش مورد سوال قرار گيرد. امير عابديني با اشاره به حضور علي كفاشيان در دادسراي كاركنان دولت مي‌گويد: «با دعوا، درگيري يا انتصاب تنها زمان را از دست مي‌دهيم و تمام كارها و برنامه‌ها براي روزهاي حساس مي‌ماند. ما سال سختي را در فوتبال در پيش داريم و اين بحث بايد به شكلي جمع شود. البته با مطلبي كه سازمان بازرسي اعلام كرد و با شروطي كه ظاهرا براي علي كفاشيان گذاشته شده است، فكر مي‌كنم ديگر مشكلي نباشد. اگر اين خبر درست باشد، وزارت ورزش بايد مجوز فعاليت كفاشيان را از دولت پيگيري كند و آن را بگيرد.» عابديني ادامه مي‌دهد: «فكر نمي‌كنم وزارت ورزش با فوتبال عناد و دشمني داشته باشد. من احساس كردم حتي وزارتخانه هم تمايل دارد كه اين مساله تمام شود و بعيد مي‌دانم مشكلي براي ادامه كار كفاشيان وجود داشته باشد. الان ديگر وقت حمايت از كفاشيان و اعضاي مجمع است تا بتوانيم در فوتبال پيشرفت كنيم.»امير عابديني با اشاره به بخشي از برنامه نود كه مشخص شد حميد سجادي از مهدي تاج و عزيز محمدي مي‌خواهد كه كفاشيان از انتخابات كنار بكشد، مي‌گويد: «فكر مي‌كنم اينقدر كه دوستان از بحث بازنشستگي كفاشيان نگران بودند بازرسي كل كشور اين حساسيت را نداشت.»عابديني با تاكيد بر اينكه ديگر نمي‌توانند بر انتخابات فدراسيون فوتبال خدشه‌اي وارد كنند، ادامه مي‌دهد: «وقتي بلاتر پيام تبريك مي‌فرستد يعني اينكه تو عضو فيفا هستي و در قالب اساسنامه فيفا ايران مورد حمايت است. من بايد چند نكته را بگويم. اگر كفاشيان هم كنار مي‌كشيد باز قريب راي نمي‌آورد چون ما به عزيز محمدي راي مي‌داديم. اين سوال را پرسيده ايد كه چرا از كفاشيان خواستند در مرحله دوم كنار بكشد؟ آنها منتظر شدند تا عزيز محمدي حذف شود و سپس در مرحله دوم كفاشيان كنار بكشد و قريب رييس شود. اگر چنين كاري مي‌كردند توهين به اعضاي مجمع و بي انصافي بود. مي‌توانستند همان دور اول به كفاشيان بگويند برو و سپس عزيز و قريب مي‌ماندند و ما هم به عزيز راي مي‌داديم.»عابديني در اين باره كه چرا بايد سجادي مخالف رياست كفاشيان باشد، توضيح كوتاهي مي‌دهد: «من بايد اين مساله را بپرسم. شايد اين مورد به دوره حضور كفاشيان در فدراسيون دووميداني بازگردد. بايد تاريخ را مرور كنم و ببينم مشكل سجادي چيست.»مديرعامل باشگاه داماش در خصوص آخرين وضعيت اين باشگاه براي واگذاري هم توضيح كوتاهي مي‌دهد: «تاييديه قوه قضاييه براي واگذاري باشگاه آمده و نامه به سيستم اداري ما برگشته است. اعداد و ارقام فروش هم مشخص است و ما بايد تنها موافقت كتبي صاحب باشگاه را بگيريم. كار به فصل بعد نمي‌كشد. به نظرم اگر مشكل خاصي پيش نيايد باشگاه تا پيش از سال جديد واگذار مي‌شود. علاوه بر حسين هدايتي، ناطقي و هيات فوتبال هم خواهان خريد امتياز باشگاه هستند كه ما در حال بررسي وضعيت آنها هستيم. البته قطعا باشگاه را به هيات فوتبال نمي‌دهم.»

آيت‌اللهي با اشاره به انتخابات فوتبال:
بايد مصلحت‌انديشي كرد

مشكلات مديريتي فدراسيون فوتبال هنوز محور اصلي اتفاقات فوتبالي كشور است؛ حتي اگر موضوع فينال جام حذفي مطرح باشد باز گروهي آن را با اتفاقات انتخابات گره مي‌زنند اما در اين ميان نايب رييس فدراسيون فوتبال مي‌گويد: «با درايت، گذشت و مصلحت انديشي بايد به دنبال مطالبات مردم باشيم.» آيت‌اللهي در ارتباط با حل شدن مشكل علي كفاشيان در سازمان بازرسي كل كشور تصريح كرد: «اميدوارم كه مشكل فوتبال ما حل شود. با كمي گذشت، درايت و مصلحت انديشي مي‌توان مطالبات مردم را در نظر گرفت و همه تلاش خود را براي داشتن تيم‌هاي ملي قوي به كار گرفت. ان‌شاءا... اين مساله مورد توجه قرار مي‌گيرد. همه ما سرباز اين نظام هستيم و جان خود را هم براي اين نظام مي‌دهيم.» هادي آيت‌اللهي كه براي مقدمات برگزاري فينال جام حذفي در شيراز به سر مي‌برد درباره شرايط چمن ورزشگاه حافظيه عنوان كرد: «زمين حافظيه شرايط خوبي دارد و مناسب برگزاري فينال است. البته چمن حافظيه مثل آزادي نيست اما موردي ندارد.» وي در خصوص برگزاري مراسم قهرماني گفت: «تمام تلاش خود را مي‌كنيم تا بعد از پايان بازي مشكلي پيش نيايد و مراسم به خوبي برگزار شود. من خودم تا پنج‌شنبه بعد از ظهر در شيراز هستم تا مقدمات برگزاري اين مسابقه را فراهم كنم.» نايب رييس فدراسيون فوتبال در خصوص كميته اخلاق و اينكه گفته مي‌شود عليپور دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال ابقا شده است، عنوان كرد: «همه كساني كه در اين كميته مشغول به كار بودند به كار خود ادامه مي‌دهند. ما هنوز به وضعيت اين كميته رسيدگي نكرده‌ايم و كميته اخلاق هنوز شكل نگرفته است. كميته اخلاق بعد از تعطيلات نوروز جلسات خود را برگزار مي‌كند و به همه اين مسائل رسيدگي مي‌شود. اگر نياز باشد براي تقويت عضوي را اضافه مي‌كنيم و اگر هم لازم باشد كسي حذف شود از زحماتش تقدير مي‌شود.»

استقبال قطري‌ها از پيشنهاد سفير ايران
كميته‌اي براي افزايش همكاري دو كشور تشكيل مي‌شود

رييس فدراسيون فوتبال قطر از پيشنهادهاي سفير ايران در اين كشور براي افزايش همكاري‌هاي ورزشي ميان دو كشور استقبال كرد. محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مسير بازگشت از عربستان به ايران، توقف يكروزه‌اي در قطر داشت تا علاوه بر ملاقات و مذاكره با مسوولان فوتبال اين كشور مسائل مربوط به سفر ماه آينده سرخپوشان به دوحه براي بازي با الغرافه را نيز پيگيري كند. در ملاقات رويانيان با «شيخ حمد بن احمد آل ثاني» رييس فدراسيون فوتبال قطر كه عبدا... سهرابي، سفير جمهوري اسلامي ايران در اين كشور نيز حضور داشت، طرف قطري ضمن تقدير از ميهمان نوازي ايرانيان و به ويژه فدراسيون فوتبال ايران در ميزباني اخير خود از تيم ملي كشورش در جريان مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل به سفر خود پس از 12 سال به تهران اشاره كرد و از ديدارهاي صميمي و راهگشا با وزير ورزش و جوانان ايران و علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال و مديرعامل باشگاه پرسپوليس به نيكي ياد كرد. در اين ديدار رويانيان با تقدير از ميزباني خوب فدراسيون فوتبال قطر در ارائه خدمات رايگان اردوي چهار روزه تيم فوتبال پرسپوليس در دوحه قبل از انجام بازي با تيم الهلال عربستان، خواستار تداوم همكاري‌ها و تبادل هيات‌هاي ورزشي و گذراندن اردوهاي مختلف در دو كشور جهت ارتقاي جايگاه فوتبال ايران و قطر شد. سفير ايران نيز گفت: «برنامه‌ريزي و سازماندهي تيم‌هاي ورزشي و مبادله تجربيات، رفت و آمد مقامات مسوول و تشكيل آكادمي مشترك براي بالا بردن سطح تخصص‌هاي ورزشكاران به ويژه فوتبال از طرح‌هاي طرف ايراني است.» شيخ حمد بن خليفه آل ثاني رييس فدراسيون فوتبال قطر نيز در ادامه ضمن استقبال از اين طرح، آمادگي كشورش براي تحقق اين موضوعات را اعلام كرد و قرار شد كميته ويژه‌اي براي اجرايي كردن اين طرح تشكيل شود.

10 ميليون توماني كه باشگاه‌ها و هيات‌ها را پشيمان كرد
ايراني‌ها در دوره مديران فوتبال فلورانس شركت نمي‌كنند

ايران ورزشي- غلامرضا جباري دبير كميته آموزش فدراسيون فوتبال درباره دعوتنامه فدراسيون فوتبال ايتاليا براي برگزاري دوره آموزشي مديران به نكاتي اشاره كرد. جباري درباره اين دوره گفت: «پس از سفر يكي از مقامات فدراسيون فوتبال ايتاليا به ايران و امضاي يادداشت تفاهم‌هايي پيرامون برگزاري دوره‌هاي آموزش مديران و مربيان فوتبال ايران، فدراسيون فوتبال ايتاليا از كميته آموزش فدراسيون فوتبال ايران خواست تا چهار مدير باشگاه را براي شركت در دوره فلورانس معرفي كند.» دبير كميته آموزش فدراسيون فوتبال در همين رابطه ادامه داد: «ما هم به باشگاه‌ها و هيات‌هاي فوتبال نامه زديم كه اعلام آمادگي كنند. البته با توجه به اينكه هزينه شركت در اين دوره بر عهده خود باشگاه‌ها و مديران و هيات‌ها بود همه كساني كه اعلام آمادگي اوليه كرده بودند كنار كشيدند. هزينه شركت در اين دوره 10 ميليون تومان بود، به همين دليل پيش از اينكه از هزينه‌هاي اين دوره مطلع شوند باشگاه‌ها و مديران و برخي روساي هيات‌هاي استاني دعوتنامه را به منزله اعزام دانسته بودند و در اين‌باره با رسانه‌ها گفت‌وگو كرده بودند و خبر از دعوتشان داده بودند كه البته درست نبود. البته كساني كه اعلام آمادگي اوليه كرده بودند پس از آگاهي از هزينه‌ها، از شركت در اين دوره انصراف دادند و تا به اين لحظه هم هيچ مديري براي شركت در اين دوره كه در فلورانس برگزار مي‌شود اعلام آمادگي قطعي نكرده. اين دوره ارديبهشت سال آينده در فلورانس برگزار مي‌شود و هنوز فرصت اعلام آمادگي وجود دارد.»

تركيب تيم جوانان اعلام شد
آخرين بازي سال 90 براي افتتاح ورزشگاه غدير

تركيب تيم جوانان ايران كه بايد با بزرگسالان استقلال اهواز در مراسم افتتاحيه ورزشگاه غدير اهواز روبرو شود، اعلام شد. اين بازي ساعت 15 روز پنج‌شنبه 25 اسفند در ورزشگاه غدير اهواز برگزار مي‌شود كه در همين راستا، اكبرمحمدي سرمربي تيم جوانان 26 بازيكن را براي انجام اين بازي به اردوي تيم ملي دعوت كرد: محمد ناصري، علي محسن زاده، حجت صدقي، عليرضا جهانبخش، يوسف وكيا، داود بهادري، رضا احمدي، حسين كنعاني، حسين رادمند، روزبه چشمي، محمد حسين حيدري، احسان پهلوان، وحيد حيدريه، عليرضا رمضاني، سعيد انگاشته، محمد دانشگر، فرشيد اسماعيلي، امين جهان كهن، عليرضا نقي‌زاده، احمد عبدا... زاده، علي چوپاني، اميررضا زارع، حسين فاضلي، سردار آزمون، علي عليپور و بهنام برزاي، بازيكناني هستند كه براي انجام آخرين برنامه تيم جوانان در سال 90 به اردو دعوت شده‌اند. اين بازيكنان بايد چهارشنبه 24 اسفند 90 خودشان را در هتل ورزش واقع در ورزشگاه تختي اهواز به كادر فني تيم جوانان معرفي كنند.

چهارشنبه|ا|24|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن