تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805461207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشگر ويژه اي به ايران بيايد كه حقايق را گزارش كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گزارشگر ويژه اي به ايران بيايد كه حقايق را گزارش كند
تهران - دبير ستاد حقوق بشر قوه قضاييه گفت: بايد گزارشگر ويژه اي به ايران دعوت شود كه بدون نگاه به دستورات و برنامه هاي كشورهاي غربي از جمله آمريكا، حقايق مربوط به ملت ايران و دستاوردها و پيشرفت هايشان را به جهانيان گزارش كند.


"محمد جواد لاريجاني" كه در شوراي حقوق بشر در مقر اروپايي سازمان ملل در ژنو سخن مي گفت، با انتقاد از مفاد گزارش ارائه شده گزارشگر ويژه سازمان ملل از وضعيت حقوق بشر در جمهوري اسلامي ايران، آن را ادامه سياست هاي خصمانه آمريكا، رژيم صهيونيستي و برخي از كشورهاي اروپايي عليه جمهوري اسلامي ايران دانست.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني ستاد حقوق بشر، وي افزود: متاسفانه با گزارشگر ويژه اي روبرو هستيم كه به جاي بيان حقايق به جهانيان، با شرورترين گروه هاي تروريستي كه دستشان به خون ملت ايران آغشته است، همكاري نزديك دارد و گزارش خود را برپايه اظهارات افرادي تنظيم كرده است كه دشمني و عناد آنها با جمهوري اسلامي ايران برهمگان آشكار است.

دبير ستاد حقوق بشر قوه قضاييه اضافه كرد: براي تهيه چنين گزارشي كه مملو از اتهامات بي پايه و اساس است گزارشگر محترم لازم نيست به خود زحمت سفر كردن به ايران را بدهد بلكه كافي است درهمين ژنو يا نيويورك درحاليكه از مهمان نوازي واشنگتن، لندن و فرانسه بهره مي برد به وب سايت هاي ضد انقلاب و معاند نظام جمهوري اسلامي ايران رجوع كرده و اين محتويات را از آنها كپي برداري كند.

مشاور امور بين الملل رييس قوه قضائيه تاكيد كرد: بايد گزارشگر ويژه اي به ايران دعوت شود تا فارغ از وابستگي هاي نمايان به گروه هاي تروريستي منفور، درباره غم و درد جانكاه ملت ايران در از دست دادن جوانان دانشمند و رشيد خود كه به دست تروريست هاي مورد حمايت آمريكا و برخي كشورهاي اروپايي به شهادت رسيده اند، گزارش تهيه كند.

لاريجاني گفت: بايد گزارشگر ويژه اي به ايران فرستاد تا دستاوردهاي علمي و پيشرفت هاي فوق العاده جوانان ايراني را در ساخت ماهواره و ارسال آن به فضا براي مردم دنيا گزارش كند.

دبير كميته حقوق بشر قوه قضاييه افزود: بايد گزارشگر ويژه اي به ايران دعوت شود تا از احساس غرور و افتخار مردم ايران، از اينكه خانه هاي خود را با برقي كه از طريق انرژي هسته اي ساخت خود روشن كرده اند، گزاش تهيه كند.

لاريجاني تاكيد كرد جمهوري اسلامي ايران توانسته است مدل دمكراسي خود را برپايه عقلانيت ديني به جاي ليبرال دمكراسي ديكته شده از سوي غرب برپا سازد و از اين طريق، الهام بخش ساير ملت هاي منطقه باشد.

وي خاطرنشان كرد گزارشگر ويژه در انجام وظيفه خود در ترسيم چهره اي واقعي از وضعيت ايران به جهانيان ناتوان بوده و به جاي اينكه وظايف اصلي خود را در اين زمينه به درستي انجام دهد، مانند ستارگان سينما اقدام به مصاحبه با رسانه هاي مختلف كرده است.

مشاور رييس قوه قضاييه در امور بين الملل اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران يكي از كشورهاي فعال در زمينه تشكيل شوراي حقوق بشر در سازمان ملل است و افتخار مي كنيم كه در تشكيل اين شورا خود را سهيم مي دانيم .

وي با بيان اينكه ايران اسلامي داعيه دار حقوق بشر در جهان است و از هرگونه همكاري و تعامل هاي بين المللي در اين زمينه حمايت مي كند، تاكيد كرد اجازه نمي دهيم مكانيزم هاي حقوق بشري سازمان ملل ابزاري براي فشارهاي سياسي آمريكا و برخي كشورهاي غربي به كشورهاي مخالف آنها از جمله ايران شود.

دبير ستاد حقوق بشر قوه قضاييه تاكيد كرد به رغم مخالفت شديد ايران با گزارش گزارشگر ويژه سازمان ملل و روند طي شده تاكنون، جمهوري اسلامي ايران آمادگي خود را براي ارائه هرگونه همكاري فني با دفتر كميسارياي عالي حقوق بشر و گزارشگر ويژه براي ارائه گزارشي منصفانه، حقيقي، قابل استناد و معتبر اعلام مي كند.

لاريجاني در عين حال يادآور شد با وجود روند ناسالمي كه عليه كشور ما در جريان است، جمهوري اسلامي ايران همچنان به تلاش هاي خود براي ارتقاي وضعيت حقوق بشر ادامه خواهد داد.

اجتمام **9171**1572

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80037654

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن