تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813207584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار همدان:مصوبات سفر سوم هيئت دولت به همدان 53 درصد پيشرفت فيزيكي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار همدان:مصوبات سفر سوم هيئت دولت به همدان 53 درصد پيشرفت فيزيكي دارد
مصوبات سفر سوم هيئت دولت به همدان 53 درصد پيشرفت فيزيكي دارد
همدان - خبرگزاري مهر: فرماندار همدان گفت: مصوبات سفر سوم هيئت دولت به همدان 53 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قهرماني مطلق شنبه در سفر يك روزه استاندار همدان به اين شهرستان و در شوراي برنامه ريزي و توسعه شهرستان همدان عنوان كرد: مصوبات دور سوم سفر رئيس جمهور با كيفيت است و در اين سفر در مجموع براي شهرستان همدان 202 مصوبه اختصاص يافت.

وي اظهار داشت: مصوبات دور سوم سفر رئيس جمهور در شهرستان همدان 53 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و 69 مصوبه به صورت كامل اجرايي شده و 73 مصوبه در دست اجراست.

اجراي شش مصوبه دور دوم سفر هيئت دولت به همدان روندي كند دارد

قهرماني مطلق عنوان كرد: در دور دوم سفر رئيس جمهور به استان همدان 121 مصوبه ويژه شهرستان همدان بود كه تا كنون 93درصد پيشرفت فيزيكي داشته، 103 مصوبه به صورت كامل اجرا شده و 12 مورد نيز دردست اجراست و شش مصوبه نيز روندي كند دارد.

وي اضافه كرد: در دوراول سفر رئيس جمهور به استان همدان نيز 162 مصوبه ويژه شهرستان همدان بود كه 97 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

قهرماني اضافه كرد: 148 مصوبه اين سفر به صورت كامل اجرايي شده، هشت مصوبه در حال پيگيري است و شش مصوبه به دلايل مختلفي بر زمين مانده است.

فرماندار همدان در خصوص توانمندسازي حاشيه شهر همدان نيز گفت: براي توانمند سازي حاشيه شهرهمدان از قبيل خضر، منوچهري، ديزج و حصار اعتباراتي در نظر گرفته شد.

وي گفت: در مجموع اعتبار مصوباتي كه براي مناطق حاشيه شهر در نظر گرفته شده از محل اعتبارت ماده 12 هشت و نيم ميليارد تومان با 16 مصوبه بوده و دو و نيم ميليارد تومان اعتبار از مراحل قانوني مختلف اختصاص يافته كه در مجموع 19 مصوبه شده است.

11 ميليارد و 14 ميليون تومان براي توانمندسازي حاشيه شهر اختصاص يافت

قهرماني مطلق افزود: مجموع مصوبات در نظر گرفته شده براي حاشيه شهر همدان 35 پروژه است كه 11 ميليارد و 14 ميليون تومان براي اين پروژه ها اختصاص يافته است.

وي يادآورشد: براي سه شهر مريانج، جورقان و قهاوند نيز 52 مصوبه با حضور استاندار در نظر گرفته شد و در اين زمينه يك ميليارد و 92 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافت.

فرماندار همدان اظهار داشت: در مجموع اعتبارات سال جاري شهرستان همدان 68 ميليارد تومان بوده است.

25 هزار و 166 شغل در همدان ايجاد شد

فرماندار همدان در ادامه به ميزان اشتغال ايجاد شده در همدان اشاره كرد و گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون 25 هزار و 166 شغل در اين شهرستان ايجاد شده كه نسبت به تعهد ايجاد شده 163 درصد رشد داشته است.

حسن قهرماني مطلق افزود: تعهد شهرستان همدان براي ايجاد اشتغال در سال جاري 15 هزار و 425 مورد بوده است.

وي اضافه كرد: در سال جاري تعهد ايجاد اشتغال در بخش غير مسكن هشت هزار و 259 شغل بوده كه 10 هزار و 696 شغل ايجاد شده و در بخش مسكن نيز تعهد شهرستان همدان هفت هزار و 176 شغل بوده كه تاكنون 14 هزار و 470 شغل ايجاد شده است.

128 ميليارد ريال تسهيلات براي مشاغل خانگي همدان اختصاص يافت

وي با بيان اينكه مشاغل خانگي از اقدامات دور چهارم سفرهاي رئيس جمهور است، افزود: در سفر چهارم به استان همدان 128 ميليارد ريال تسهيلات براي مشاغل خانگي اين شهرستان اختصاص يافت.

قهرماني مطلق با بيان اينكه تاكنون دو هزار و 578 طرح خانگي معرفي شده است، افزود: براي سه هزار 585 شغل خانگي مجوز صادر شده و 104 ميليارد ريال براي اين مشاغل خانگي تسهيلات ابلاغ و به بانك هاي عامل معرفي شده اند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن