تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815742324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش ايران در سال ۹۰ - قايقرانيكسب اولين سهميه المپيك براي كاياك‌سواران زن ايراني/غياثوند: مشكل‌مان نداشتن مربي استخبرگزاري فارس: نخستين سهميه المپيك قايقراني بانوان در رشته آب‌هاي آرام در سال ۹۰ به دست آمد تا شاهد حضور كاياك سواري از ايران در المپيك لندن باشيم.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ورزش ايران در سال ۹۰ - قايقرانيكسب اولين سهميه المپيك براي كاياك‌سواران زن ايراني/غياثوند: مشكل‌مان نداشتن مربي استخبرگزاري فارس: نخستين سهميه المپيك قايقراني بانوان در رشته آب‌هاي آرام در سال ۹۰ به دست آمد تا شاهد حضور كاياك سواري از ايران در المپيك لندن باشيم.
خبرگزاري فارس: نخستين سهميه المپيك قايقراني بانوان در رشته آب‌هاي آرام در سال ۹۰ به دست آمد تا شاهد حضور كاياك سواري از ايران در المپيك لندن باشيم.


به گزارش خبرگزاري فارس، قايقراني ايران در سال ۹۰ در بخش بانوان براي اولين بار توانست سهميه المپيك را در قايق كاياك كسب كند.

هر چند نبايد فراموش كرد قايقراني ايران در رشته روئينگ كه قدمت بسيار كمتري نسبت به رشته آب‌هاي آرام در ايران دارد، در المپيك پكن يك نماينده زن داشت.

سال ۹۰ آرزو معتمدي توانست در كاياك تك نفره مسافت ۵۰۰ متر به ورودي المپيك دست پيدا كند. اين در حالي است كه هنوز روئينگ ايران سهميه اي كسب نكرده و آخرين شانس خود را براي رسيدن به اين مهم، ارديبهشت ۹۱ امتحان خواهد كرد.

مهر ماه سال جاري تيم هاي آسيايي در آخرين فرصت خود براي كسب ورودي هاي باقي مانده در تهران به مصاف هم رفتند كه در نهايت در بخش زنان در ماده اي كه نفرات اول تا سوم آن قبل از رقابت‌هاي تهران سهميه گرفته بودند، آرزو معتمدي توانست با وجود كسب رده چهارمي به ورودي دست پيدا كند، تا با وجود نااميدي مربيان از بخش بانوان، براي رسيدن به اين مهم نام ايران براي لندن ثبت شود.

پس از مسابقات تهران تمرينات قايقرانان المپيكي زير نظر ايرج اقليمي آغاز شد و در كنار احمدرضا طالبيان و آرزو معتمدي قايقرانان ديگري نيز به اردو دعوت شدند تا در نهايت پاروزناني كه از نظر ركوردي و تمريني شرايط بهتري دارند راهي اردوي مالزي شوند.

در بخش زنان آرزو حكيمي قايقران رده سني جوانان و ستاره مسابقات تهران با كسب ۳ طلا به اردو دعوت شد تا شانس خود را در رقابت با معتمدي به محك بگذارد.

بر اساس قوانين فدراسيون جهاني قايقراني، در اين رشته قايق‌ها سهميه مي گيرند نه پاروزنان! بر همين اساس حكيمي و معتمدي هم اكنون در اردوي مالزي رقابت سختي را با هم براي اعزام به لندن دارند.

اين قايقرانان پس از بازگشت به تهران در يك دوره انتخابي شركت مي‌كنند تا در نهايت با نظر مربيان تيم ملي، قايقران برتر انتخاب شود.

در رشته روئينگ نيز ۶ قايقران زن به همراه ۶ قايقران مرد ۲۴ اسفند راهي اردوي چين خواهند شد تا در نهايت ۳ پاروزن در بخش زنان براي اعزام به مسابقات انتخابي المپيك لندن كه ارديبهشت ماه ۹۱ در كره جنوبي برگزار خواهد شد، انتخاب شوند.

فيروزه غياثوند سرپرست نائب رئيسي بانوان فدراسيون قايقراني كه به تازگي اين مسئوليت را بر عهده گرفته است پيش از اين سرپرستي و مديريت اردوهاي تيم ملي قايقراني در مجموعه ورزشي آزادي تهران را نيز بر عهده داشته است.

وي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در خصوص برنامه‌هاي خود براي سال ۹۱ سخناني را بيان كرد كه در زير مي‌خوانيد:

*در مدت زمان قبول اين مسئوليت چه اقداماتي در اين فدراسيون داشته ايد؟

زمان كمي است كه اين سمت را گرفته ام، اما هدف اصلي من كار در بخش پايه براي قايقرانان و مربيان است.

بزرگترين مشكل ما در بخش زنان نداشتن مربي است. با توجه به حضور "دشوا" مربي بلغاري در ايران سعي داريم تا با برگزاري كلاس هاي مختلف مربيگري در كنار اردوهاي تيم ملي، مربيان شهرستان‌ها را دعوت كنيم تا با آخرين روش هاي مربيگري آشنا شوند.

*آيا همچنان مديريت اردوهاي آزادي را بر عهده داريد؟

در كنار مسئوليت سرپرستي نايب رئيسي همچنان مديريت اردوهاي مردان و زنان قايقراني در مجموعه ورزشي آزادي را دارم.

*ارتباط شما با قايقرانان چگونه بوده و هست؟

در چهار سال گذشته سعي كرده ام ارتباط خوبي با قايقرانان داشته باشم و شرايط امنيت و نشاط را براي آنها در اردوها فراهم سازم.

آنها نيز مانند فرزند خودم هستند و سعي كرده ام تا شرايطشان را درك كنم. به همين منظور يك مشاور تربيتي نيز در كنار خود دارم تا در صورت نياز از وي كمك بگيرم.

۴ سال حضور در اين سمت نشان از موفقيتم در اين پست است.

* قايقرانان سال آينده چه برنامه اي دارند؟

تيم ملي آب‌هاي آرام سال آينده كاپ هاي جهاني مسكو و آلمان را در پيش دارند و در بخش روئينگ نيز قايقرانان ارديبهشت ماه در مسابقات انتخابي المپيك در كره جنوبي شركت خواهند كرد. در رشته كانوپولو نيز مسابقات جهاني لهستان را داريم.

*آرزوي شما براي سال ۹۱ چيست؟

آرامش و امنيت براي مردم كشورم.

انتهاي پيام/د

شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن