تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804446023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارشناس هنرهاي نمايشي بنياد شهيد:تئاتر وفادارترين رسانه‎اي كه واقعيت‎ها را توليد مي‎كندخبرگزاري فارس: كارشناس هنرهاي نمايشي بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: هنر آئينه زندگي و در ميان هنرها وفادارترين رسانه‎اي است كه واقعيت‎هاي زندگي را بازنمايي و توليد مي‎كند.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كارشناس هنرهاي نمايشي بنياد شهيد:تئاتر وفادارترين رسانه‎اي كه واقعيت‎ها را توليد مي‎كندخبرگزاري فارس: كارشناس هنرهاي نمايشي بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: هنر آئينه زندگي و در ميان هنرها وفادارترين رسانه‎اي است كه واقعيت‎هاي زندگي را بازنمايي و توليد مي‎كند.
خبرگزاري فارس: كارشناس هنرهاي نمايشي بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: هنر آئينه زندگي و در ميان هنرها وفادارترين رسانه‎اي است كه واقعيت‎هاي زندگي را بازنمايي و توليد مي‎كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، محمد لارتي در افتتاحيه نخستين جشنواره منطقه‎اي نمايش كوتاه خلاق ايثار در تالار فخرالدين اسد گرگاني اظهار داشت: هنر تئاتر از آيين‎ها و سنت‎هاي مذهبي نشات مي‎گيرد و ريشه‎دارترين خواستگاه آن ارتباطي انساني با ماوراء الطبيعه را به چالش مي‎گذرد.

وي با بيان اينكه تئاتر آيينه شفاف انسانيت است خاطرنشان كرد: ماندگارترين نمونه‎هاي اين هنر تاثيرگذار مردمي، آنهايي است كه انسانيت و رسالت انساني را در دورنماي تاريخي مدام بازتوليد مي‎كند و به اجرا مي‎گذارد و چه زيباست هنري كه با انديشه و غيرت ايراني تبديل به رسالت انساني‎اش كمر همت ببندد.

عضو شوراي سياستگذاري تئاتر ايثار بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور يادآور شد: تاريخ پرفراز و نشيب ايران همواره ماحصل مبارزه، مقاومت و ايثار بوده است و در دفتر تاريخ پرافتخار حماسه هشت سال دفاع مقدس به واسطه اخلاق ايثار و از خودگذشتگي فرزندان اين مرز و بوم به سرخ‎ترين برگ تاريخ تبديل شده است.

لارتي عنوان كرد: انسانيت و اخلاق انساني هر برگ تاريخ جنگ تحميلي را به روايتي ايثارگرانه از حماسه‎اي بزرگ تبديل كرده كه راويان آن از زن و مرد، پير و جوان قهرمانان صحنه آزمون آن بوده‎اند.

وي خاطرنشان كرد: با تجربيات به دست آمده طي ساليان گذشته و برگزاري چندين جشنواره سراسري، منطقه‎اي و استاني اينك نخستين تجربه خود را در قالب جشنواره نمايش‎هاي خلاق در حالي پشت‎سر مي‎گذاريم كه به ميزباني ايثارگران ديروز و پشتگرمي فرهنگ شهادت و ازخودگذشتگي چشم اميد به فردايي روشن و پرافتخار داريم.

كارشناس هنرهاي نمايشي بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور با بيان اينكه تئاتر مي‎تواند والاترين رسانه تمام‎نماي ايثار باشد متذكر شد: تعهد و هنر هنرمندان اين عرصه دورنمايي افتخارآميز و روشن از حماسه ايثارگري هشت سال دفاع مقدس را براي امروز و فردا بازتاب مي‎دهد و هيچ تلاشي بالاتر از آن نيست كه تكرار واقعه اين حماسه بزرگ بر صحنه تئاتر انعكاسي درخور رسالت ايثارگران سرزمين حماسه و گذشت را به نمايش بگذارد.

انتهاي پيام/ن۲۰

شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن