تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809972342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزش بوشهر/دوره يك روزه مديريت رسانه و فوتبال در بوشهر برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه ورزش بوشهر/دوره يك روزه مديريت رسانه و فوتبال در بوشهر برگزار مي شود
دوره يك روزه مديريت رسانه و فوتبال در بوشهر برگزار مي شود
بوشهر - خبرگزاري مهر: برگزاري دوره يك روزه مديريت رسانه، مسابقات بدمينتون ليگ استان، مسابقات تنيس روي ميز بزرگسالن بوشهر، حضور يك داور بوشهري در مسابقات بين المللي واليبال ساحلي كيش، ادامه تمرينات شاهين در تركيه از مهترين خبرهاي كوتاه ورزشي استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاري مهر، از سوي هيئت فوتبال استان بوشهر دوره يك روزه مديريت فوتبال براي خبرنگاران ورزشي و عوامل باشگاه ها در بوشهر برگزار مي شود.

اين دوره سه شنبه 16 اسفندماه در سالن كنفرانس مجموعه خليج فارس (اداره كل ورزش و جوانان استان بوشهر) از ساعت ۹ صبح آغاز مي شود.

ضمنا مدرس دوره نيز بر عهده هوشنگ نصيرزاده از مدرسين فدراسيون فوتبال و كميته داوران كشور خواهد بود و در پايان دوره نيز به شركت كنندگان گواهي شركت در دوره يك روزه مديريت فوتبال اهداء خواهد شد.

قهرماني تيم بدمينتون الف بوشهر در مسابقات ليگ استاني .

اين مسابقات با شركت 7 تيم و از مورخ 90/12/10 لغايت 90/12/11در سالن اختصاصي هيات بدمينتون شهر بوشهر واقع در مجموعه ورزشي شهيد بهشتي بوشهر برگزار گرديد كه در پايان تيم بدمينتون الف بوشهر با اقتدار به قهرماني مسابقات دست پيدا كند و تيمهاي دير ف بدمينتون ب بوشهر و پتروشيمي بترتيب مقامهاي دوم تا چهارم را از آن خود نمودند.

برگزاري مسابقه شطرنج سيمولتانه با حضور استاد قائم مقامي در بوشهر

به مناسبت بزرگداشت 18 اسفندماه (روز بوشهر) مسابقه شطرنج سيمولتانه ( مسابقه يك نفر با چند نفر) با حضور احسان قائم مقامي استاد بزرگ شطرنج ايران و مدير كل ورزش و جوانان استان بوشهرو معاونين اداره كل ،شكوهي عضو شوراي شهر بوشهر،محمدي باغملايي مديرعامل موسسه فرهنگي وورزشي شهرداري بوشهر و ديگر همرهان در روز يكشنبه درسالن دو هزار نفري فجربوشهر برگزارشد.

رييس هيات شطرنج استان بوشهردرمراسم افتتاحيه اين مسابقات ا گفت: دراين مسابقه 130 شطرنج باز بوشهري در گروه هاي سني مختلف شامل بانوان و آقايان با استاد بزرگ شطرنج ايران به رقابت پرداختندكه در مجموعه هم استاد و هم شطر نجبازان از اين مسابقات راضي بودند و اين باعث مباهات است كه در يك تورنمنت 14 ساعته استاد بزرگ با حضور خودشان در سالن دوهزار نفري فجر بوشهر شور و هيجان خاصي بوجود آوره بودند و همين امر هم مي تواند در كل با عث انگيز و ترغيب در بين ورزشكاران و خصوصا رشته شطرنج در استان گردد.

سيد ايمان بكاءتصريح كرد: استاد بزرگ احسان قايم مقامي ركورد دار مسابقه شطرنج سيمولتانه در جهان و نام وي در كتاب گينس ثبت شده است در اين رقابتهاي زياد شركت كرده و در روز 14 اسفند ماه كه در واقع بمناسبت روز بوشهر كه در روز 18 اسفند است اين مسابقات را برگزار نموديم كه مورد استقبال خوبي قرار گرفت

وي ادامه داد: با برگزاري اين مسابقه به دنبال رسيدن توسعه كمي و كيفي رشته شطرنج در استان بوشهر هستيم زيرا در هررشته ورزشي بايد به هر دو مورد (كميت و كيفيت )مسابقات توجه داشت تا بتوانيم به هدف نهايي كه ار تقاع آن رشته مي باشد دست پيدا كنيم.

بكاء گفت: اكنون هيات شطرنج استان بوشهربا 33 داور، 39 مربي و داراي خانه شطرنج اختصاصي مي باشد، كه در اينجا بايستي در واقعه از كمك هاي شايعاني كه اداره كل ورزش در امر راه اندازي خانه شطرنج و كليه مسابقاتي كه برگزار شده و همچنين در اختيار گذاشتن امكانات رفاهي و ( مادي و معنوي )انجام داده اند تشكر و قدر داني كرد.

مسابقات رده بندي دسته برتر بزرگسالان شهرستان بوشهر

مسابقات رده بندي دسته برتر بزرگسالان شهرستان بوشهر ويژه آقايان در سالن اختصاصي هيات پينگ پنگ بوشهر برگزار گرديد.

اين مسابقات با شركت 8 بازيكن و پس از انجام 20 بازي كه در پايان نفرات اول تا هشتم مشخص شدند.
1- سيروس صادر پور 2- حبيب يوسفي 3- ياسرخواجه ئيان 4- امير محمد احمدي 5- عباس ناظمي 6- عليرضا گچكوب7- محمد جواد محمدي8- ميثم غلامي

حضور يك داور بوشهري در مسابقات بين المللي واليبال ساحلي كيش

حسن بازدرهوا داور واليبال ساحلي بوشهري به دعوت فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي ايران به رقابت هاي بين المللي آسيا-اقيانوسيه در كيش دعوت شدند.

در اين مسابقات و براي اولين بار است كه يك داور بوشهري به مسابقات بين المللي اعزام مي شود.

حسن بازدرهوا، يكي از داوران جوان و خوب بوشهري مي باشد كه به اين رقابت هاي بين المللي واليبال ساحلي اعزام شده اند.
اميدواريم حضور اين داور خوش آتيه در كنار داوران بزرگ بين المللي و ملي همچون آقاي نادر انصاري ، حسين پوركاشيان، حميد راهجرديان و محمدرضا درفش كاويان باعث پيشرفت داوري واليبال استان بوشهر شود.

ادامه تمرينات تيم شاهين بوشهر درتركيه

تيم فوتبال شاهين بوشهر تا روز دوشنبه در تركيه ادامه خواهد يافت و سپس صبح سه شنبه آنتاليا را به مقصد تهران ترك خواهند كرد تا بازيكنان پس از يك روز استراحت صبح چهارشنبه راهي بوشهر شده و از بعدازظهر همين روز تمرينات شاهين در بوشهر پيگيري خواهد شد .

لازم به ذكر است كه فردا شاهين يك نوبت صبح تمرين خواهد داشت و بعدازظهر هم در ديداري تداركاتي به مصاف يكي از تيمهاي تركيه خواهد رفت .

مجيد غلامي سنگربان شاهين به ميادين بازگشت

مجيد غلامي دروازه بان با اخلاق شاهين كه در ابتداي فصل بدليل پارگي رباط صليبي مجبور به عمل جراحي شد ، پس از تقريبا شش ماه دوري از ميادين روز گذشته با تشخيص حميد درخشان درون دروازه شاهين قرار گرفت و بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشت .

محمد مومني: بازيكن مصدوم نداريم، تا 15 اسفند در آنتاليا مي مانيم

محمد مومني مربي تيم فوتبال شاهين بوشهر در گفتگويي گفت: روز دوشنبه هفته گذشته به آنتاليا رسيديم وبه دليل خستگي فقط جلسه تمرين براي بازيكنان در نظر گرفتيم. هم با وجود بارندگي تمرين با نشاطي برگزار كرديم و روي هم رفته شرايط مناسبي در طول اين مدت براي بازيكنان فراهم كرديم و دو بازي تداركاتي برگزار نموديم كه خوب بود..

مومني افزود:خوشبختانه بازيكن مصدوم نداريم وفقط كرار هست كه آنهم تا روز مسابقه فينال بازي حذفي و با صعنت نفت ميرسد. و در اين اردو تنها مصدوم ما مجيد غلامي بود كه او هم به حالت آرماني رسيده.

مومني تصريح كرد:تا جند روز ديگه در آنتاليا هستيم(و روز 15اسفند) وبعد از آن به ايران برمي گرديم تا خود را براي رويارويي با نفت آبادان آماده كنيم. در حال حاضر تمامئ تمركز خود را روي برد در اين بازي گذاشته ايم تا با كسب سه امتياز به اوضاع خود در جدول سر وسامان بدهيم.

مومني گفت: همچنين در اين مدت تمرينات بدنسازي تيم را زيرنظر دكتر كاظمي بدنساز جديد تيم برگزاركرديم كه واقعا عالي بود و در اين چند مدت سطح آمادگي جسماني بازيكنان را بالا برديم ،بطوريكه براي بازي آينده ليگ برتر و جام حذفي كاملا آماده هستيم و اميدوارم بتوانيم با ارائه بازيهاي خوب مزد زحمات كليه عوامل باشگاه مديريت و مردم خوب استان و هواداران تيم شاهين را بدهيم و تيم شاهين را به جايگاه واقعي خودش برسانيم

حريفان پرسپوليس گناوه كارگر بنه گز دردور بعدي ليگ فوتبال دسته سوم كشور مشخص شدند

تيم كارگربنه گز و تيم پرسپوليس كه به عنوان دو تيم از نمايندگان استان بوشهر در مسابقات مقدماتي گروه خود به عنوان اول تيم اول و دوم به دور بعدي اين مسابقات صعود كردند، مي بايست براي راهيابي به ليگ دسته دوم كشور با حريفان خود رقابت كند.

براساس قرعه كشي كه روز گذشته در فدراسيون فوتبال برگزارشد تيم پرسپوليس گناوه با تيم هاي كارگر بنه گز بوشهر ، دارتاك لرستان ، ذوب و فلزات الوند بهار ، سپاهان نوين اصفهان و صفاحان اصفهان در گروه جنوب همگروه شد.

دور دوم مسابقات ليگ دسته سوم فوتبال كشور كه از بيستم اسفند ماه جاري آغاز مي شود ، ۱۲ تيم حاضر در دو گروه شمال و جنوب با هم به رقابت مي كنند.

تيم هاي اول و دوم هر گروه به صورت مستقيم راهي ليگ دسته دوم مي شوند و تيم هاي سوم نيز در مرحله پلي آف به مصاف هم مي روند تا تكليف پنجمين تيم صعود كننده به ليگ دسته دوم مشخص شود.

استاندار بوشهر: حمايت از ورزشكاران بوشهري عضو تيم‌هاي ملي

استاندار بوشهر گفت: در سال آينده از ورزشكاران بوشهري عضو تيم‌هاي ملي مشروط بر اينكه در تيم‌هاي استان بوشهر عضويت داشته باشند حمايت مي‌كنيم.

محمدحسين جهانبخش صبح امروز در ديدار با دو تن از ورزشكاران بوشهري عضو تيم‌هاي ملي فوتبال بانوان و نجات غريق مردان اظهار داشت: به منظور تقويت ورزشكاران بوشهري كه در تيم‌هاي ملي عضويت دارند 20 تا 30 درصد به تناسب قراردادشان به آن‌ها كمك مالي مي‌كنيم اما اين كمك مشروط به اين است كه اين بازيكنان در تيم‌هاي باشگاهي استان بوشهر عضويت داشته باشند.

وي افزود: تلاش مي‌كنيم با اين كمك‌ها زمينه موفقيت و پيشرفت ورزشكاران بوشهري را در عرصه رقابت‌هاي ملي و بين‌المللي فراهم كنيم.

استاندار بوشهر با تاكيد بر حمايت مسئولان از ورزشكاران بومي عضو تيم ملي اضافه كرد: فدراسيون‌هاي ورزشي نسبت به تيم‌هاي ورزشي استان‌ها و بازيكنان ملي‌پوش كه در شهرستان‌ها حضور دارند كم لطفي مي‌كنند.

جهانبخش خواستار توجه بيش از پيش فدراسيون‌ها به قهرمانان ملي در شهرستان‌ها شد.

كلاس مربيگري در جه سه بدمينتون ويژه آقايان در بوشهر

با همكاري هيات بدمينتون استان يكدوره كلاس مربيگري درجه سه بدمينتون ويژه آقايان در بوشهربرگزار خواهد شد.

اين كلاس از مورخ 17 اسفند روز چهار شنبه لغايت 21 اسفند اسفند ماه در سالن اختصاصي بدمينتون واقع در مجموعه ورزشي شهيد بهشتي بوشهر با شركت بيش از 25 نفر شركت كننده برگزار خواهد شد.

ياد آور مي شود كه مدرسي اين كلاس بر عهده آقاي غلامرضا لشكري مدرس فدراسيون بدمينتون جمهوري اسلامي ايران مي باشد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 458]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن