تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813053597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باغباني اعلام كرد:10 درصد نخبگان مازندران تحت پوشش كميته امداد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: باغباني اعلام كرد:10 درصد نخبگان مازندران تحت پوشش كميته امداد هستند
10 درصد نخبگان مازندران تحت پوشش كميته امداد هستند
ساري - خبرگزاري مهر: مديركل كميته امداد امام خميني (ره) مازندران گفت: 10 درصد نخبگان استان را مددجويان تحت پوشش اين نهاد تشكيل مي دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهيم باغباني ظهر دوشنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه مازندران افزود: هم اكنون 200 دانش آموز و دانشجوي نخبه اين نهاد در بنياد ملي نخبگان شناسايي و در رشته هاي مختلف فرهنگي، علمي، ورزشي و قرآني افتخارآفريني مي كنند.

وي اظهار داشت: اين نهاد امسال در راستاي آموزش كارآفريني و مهارت آموزي گامهاي جدي برداشته و ادامه دارد.

مديركل كميته امداد امام خميني (ره) مازندران با اشاره به اينكه چهار هزار و 800 مددجو امسال تحت آموزشهاي مهارت آموزي اين اداره كل قرار گرفتند، تصريح كرد: 421 نفر از اين افراد از طريق مهارت آموزي جذب بازار كار شدند.

باغباني با بيان اينكه 10 هزار و 500 دانش آموز و سه هزار و 217 دانشجو و طلبه استان تحت پوشش اين نهاد در مازندران هستند، يادآور شد: مازندرانيها امسال 25 ميليارد تومان به كميته امداد امام خميني استان كمك كردند.

وي با اعلام اينكه ميزان كمك هاي مردمي مازندران در سالجاري نسبت به سال قبل آن رشد دو برابري نشان مي دهد، افزود: 400 هزار مشترك استان، بالغ بر هفت ميليارد تومان پول در صندوق هاي صدقات ريختند.

وي از افزايش ميزان كمكهاي زكات در استان خبر داد و گفت: مازنيها در سالجاري بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون از زكات مستحبي خود را به كميته امداد دادند.

مديركل كميته امداد امام خميني (ره) مازندران با بيان اينكه طرح شجره طيبه با استقبال خوب باغداران مركبات مازندران مواجه شده است، افزود: باغداران خير استان در راستاي اجراي اين طرح، 50 تن از مركبات خود را به عنوان زكات به مددجويان تحت پوشش كميته امداد اهدا كردند.

باغباني در بخش ديگري از سخنانش از راه اندازي نخستين دفتر شوراي حل اختلاف كميته امداد مازندران در سالجاري در ساري خبر داد و گفت: آموزش حقوق شهروندي به مددجويان در برنامه هاي اين نهاد است.

وي در ادامه از آزادي 450 زنداني غيرعمد مازندران در سالجاري از زندانهاي استان خبر داد و گفت: كميته امداد امام خميني (ره ) مازندران در سالجاري براي كمك به زندانيان ديه استان، 80 ميليون تومان به ستاد ديه مازندران كمك كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن