تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815359346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش ايران


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش ايران
نوجوانان زنجاني نايب قهرمان واترپلو
زنجان- خبرنگار كيهان: تيم واترپلو زير 18سال زنجان نايب قهرماني مسابقات كشور شد. دراين مسابقات تيم زنجان پس از تيم تهران درسكوي دوم اين رقابت ها ايستاد، مسابقات از هشتم بهمن ماه به مدت پنج روز در تهران برگزار شد.

بهره برداري از زمين چمن
برازجان- خبرنگار كيهان: زمين چمن ميني فوتبال روستاي طلحه بخش بوشكان برازجان كه با صرف750 ميليون ريال اعتبار احداث شده بود مورد بهره برداري قرار گرفت.

افتتاح دو سالن ورزشي
جاسك- خبرنگار كيهان: دو سالن ورزشي چند منظوره در جاسك به بهره برداري رسيد.
سالن ورزشي چند منظوره بخش ليردف با زيربناي 800مترمربع و اعتبار 330 ميليون تومان و نيز سالن ورزشي چند منظوره محله لوران جاسك با زيربناي 1152 مترمربع و اعتبار 680ميليون تومان مورد بهره برداري قرار گرفتند. سالن ورزشي چند منظوره بخش ليردف از محل سفر دور دوم رئيس جمهوري و سالن ورزشي چند منظوره محله لوران از محل اعتبارات ملي تامين اعتبار و احداث شده است.

مقام قهرماني به نگين صحرا رسيد
گنبدكاووس- خبرنگار كيهان: دومين دوره مسابقات فوتسال دهه فجر كلاله كه در سرسراي ورزشي نشاط «دهنه» اين شهرستان جريان داشت با قهرماني تيم نگين صحرا به پايان رسيد.
در پايان اين مسابقات تيم كيف و كفش موحد عنوان دومي را از آن خود كرد و تيم آنتيك رايانه مقام سومي را به دست آورد. كاپ اخلاق اين دوره از مسابقات را تيم موبايل هوتن كسب كرد.

پيروزي تيم فوتبال پيشكسوتان جاسك
جاسك - خبرنگاركيهان: با انجام يك مسابقه فوتبال بين پيشكسوتان شهرستان جاسك و ميناب، تيم پيشكسوتان جاسك توانست با نتيجه 4 بر 2 تيم ميناب را شكست دهد. تيم فوتبال پيشكسوتان جاسك خود را براي حضور درمسابقات استاني و چند ديدار تداركاتي با تيم هاي پيشكسوتان بندرعباس و چابهار آماده مي سازد.

اصناف به قهرماني رسيد
فيروز آباد- خبرنگاركيهان: يك دوره مسابقه واليبال با حضور 7 تيم در فيروز آباد فارس برگزار شد. درپايان اين مسابقات تيم اصناف الف مقام قهرماني و جام افتخار را كسب كرد و تيم اصناف نايب قهرمان شد.جام اخلاق نيز به تيم تعاون تعلق گرفت و رضا اسماعيلي از تيم اصناف الف به عنوان فني ترين بازيكن شناخته شد.

بانوي گلستاني قهرمان دارت
گرگان - خبرنگاركيهان: ورزشكار گلستاني درمسابقات دارت كشوري مقام قهرماني را به دست آورد.
مسابقات دارت بانوان قهرماني كشور با شركت 47 نفر از 9 استان كشور به ميزباني استان فارس برگزار شد كه استان گلستان با 6 ورزشكار دراين مسابقات حضور يافت. دراين مسابقات سونيا جرجاني موفق شد مقام قهرماني را كسب كند.

برگزاري مسابقات ورزشي در صومعه سرا
صومعه سرا - خبرنگاركيهان: از سوي هيئت ورزش روستايي و عشايري صومعه سرا يك دوره مسابقات ورزشي در رشته هاي فوتسال، فوتبال، واليبال، تيراندازي، تنيس روي ميز، دو صحرانوردي و كشتي آزاد، طناب كشي و پياده روي در روستاهاي اين شهرستان برگزار شد.
درپايان اين مسابقات فوتسال تيم املش اول شد و تيم هاي خمام رشت و صومعه سرا به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را به دست آوردند. درپايان به تمامي تيم هاي قهرمان و نفرات برتر اين مسابقات جوايزي اهدا شد.

بهره برداري از سالن ورزشي
مشكين شهر- خبرنگاركيهان: سالن ورزشي دختران دانش آموز مشكين شهر با نام رسالت توسط فرماندار اين شهر به بهره برداري رسيد. اين سالن ورزشي با يكهزار و دويست مترمربع زيربنا با اعتبار سه ميليارد وهشتصد ميليون ريال احداث شده است.

همايش پياده روي در قشم
قشم- خبرنگاركيهان: همايش بزرگ پياده روي خانواده با حضور مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان و مديران شهرستان قشم و جمع كثيري از مردم اين جزيره برگزارشد.
5 كمك هزينه سفر عمره مفرده و پنج سفر به مشهد مقدس به همراه يك دستگاه خودروسواري پرايد و تعداد 5 دستگاه موتورسيكلت به انضمام وسايل خانگي و ورزشي از جوايز اين همايش پياده روي بود. سازمان منطقه آزاد قشم يك دستگاه خودروي پرايد و 5 دستگاه موتورسيكلت به خانواده هاي شركت كننده در اين همايش بزرگ اهدا كرد.

رقابت شطرنج بازان در كاشان
كاشان- خبرنگاركيهان: مسابقات شطرنج قهرماني كاشان در دو گروه آقايان و خانم ها برگزار شد.
در گروه آقايان كه با شركت 28 بازيكن در 7 دور به روش سوئيسي برگزارشد مصطفي سليمي، مجيد كرباسي و علي نجاري به ترتيب اول تا سوم شدند.
در گروه سني خانم ها (دختران زير 14 سال) كه با شركت 17 بازيكن در 7 دور برگزارشد، مينا عادل، زهرا كشاورزمحمدي و فاطمه گيو به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند. در پايان اين پيكارها نفرات برتر موفق شدند ضمن عضويت در تيم كاشان جهت مسابقات استاني از جوايز و هداياي اين مسابقات بهره مند شوند.

مسابقات شطرنج بين معلولان جسمي حركتي
¤ دومين دوره مسابقات شطرنج معلولين جسمي حركتي كاشان بزرگداشت دهه فجر با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد. دراين دوره از مسابقات 14 نفر شامل 10 نفر آقايان و 4 نفر خانم ها شركت داشتند كه به روش سوئيسي در سالن شطرنج استاديوم شهيد ناصرفكري به رقابت پرداختند. در پايان اين رقابتها در قسمت آقايان حميدرضا اسلامي، حميد رضايي و مصطفي عرق بيدي و در قسمت خانم ها مهديه بختياري، زهرا اكبرزاده و طاهره سليماني عناوين اول تا سوم را بدست آوردند.

پايان مسابقات ليگ تكواندو اسلامشهر
چهاردانگه- خبرنگاركيهان: مراسم اختتاميه مسابقات ليگ تكواندو شهرستان اسلامشهر با عنوان جام شهداي هسته اي ايران، با معرفي تيم هاي برتر هر رده، در سالن شهيد مصطفي خميني اين شهرستان برگزارشد. دراين مسابقات 22 تيم تكواندوكار در رده سني نونهالان و خردسالان، طي 10 دوره مسابقه با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پايان تيم رنگسازي ايران با كسب 30 امتياز، كانون تكواندو با كسب 25 امتياز و زبانسرا با كسب 23 امتياز در رده سني خردسالان، به ترتيب مقامهاي اول تا سوم اين دوره از رقابتها را به خود اختصاص دادند.
در رده سني نونهالان نيز تيم رنگسازي ايران با كسب 30 امتياز قهرمان مسابقات شناخته شد و تيمهاي تكواندو گلستان با كسب 25 امتياز و تيم شهيد مصطفي خميني با كسب 22 امتياز به عنوان تيم هاي دوم و سوم معرفي شدند.كاپ اخلاق مسابقات تكواندو اسلامشهر، جام شهداي هسته اي به تيم شهيد محمدي در رده سني خردسالان اهدا شد و تيم آريا نيز در رده سني نونهالان بعنون بااخلاقترين تيم معرفي و كاپ اخلاق را به دست آوردند.

مقام آوري نونهال صومعه سرايي
صومعه سرا- خبرنگاركيهان: نونهال صومعه سرايي مقام نخست مسابقات شنا استان گيلان را كسب كرد.سينا نصرالله زاده با 9 سال سن در سال جاري مقام نخست شناي 50 متر قورباغه استاني و منطقه اي را به خود اختصاص داد.

برگزاري مسابقات ورزشي
جاسك- خبرنگاركيهان: نخستين جشنواره فرهنگي ورزشي ويژه مددجويان تحت پوشش شاخه جاسك در رشته هاي فوتسال، تنيس روي ميز، شطرنج، آمادگي جسماني، طناب كشي و رشته هاي بومي محلي در 2 بخش برادران و خواهران و با همكاري اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسك و با شعار سلامت- احسان و توانمندسازي برگزار شد.

دعوت به اردوي تيم ملي
كيش- خبرنگار كيهان: رهام پيرواني شناگر جزيره كيش و دارنده 10 مدال طلا و يك مدال نقره در مسابقات قهرماني كشوري به اردوي تيم ملي شناي كشور دعوت شد. اين اردو با 24 شناگر براي حضور در رقابت هاي قهرماني 2012 دبي در تهران برگزار شد.

افتتاح مجتمع فرهنگي ورزشي
گرگان- خبرنگار كيهان: مجتمع فرهنگي ورزشي گرگان در مراسمي با حضور جمع كثيري از اهالي محل و همچنين مسئولان شهري افتتاح شد. مجتمع فرهنگي ورزشي فردوس در دو طبقه و با دو سالن مجزا كه مساحت هر كدام 212 متر مربع است با هدف توسعه فضاهاي فرهنگي ورزشي در محلات و با هزينه اي بالغ بر 2 ميليارد و 500 ميليون ريال احداث شد.

كلاچاي قهرمان كشتي آزاد
رحيم آباد- خبرنگار كيهان: رقابت هاي سه جانبه كشتي آزاد جام فجر با شركت تيم هاي منتخب شهرستان هاي تنكابن، لاهيجان و تيم شهرداري كلاچاي رودسر در سالن ورزشي تختي شهر كلاچاي برگزار شد. در اين رقابت ها 26 كشتي گير در 9 وزن در چهار رده سني با يكديگر به رقابت پرداختند. در اين مسابقات پس از انجام 30 كشتيي در نهايت در نتيجه تيمي تيم شهرداري كلاچاي با كسب82 امتياز به مقام قهرماني دست يافت و تيم هاي تنكابن و لاهيجان به ترتيب با كسب 74 و 64 امتياز دوم و سوم شدند.

برگزاري مسابقات تيراندازي
صومعه سرا- خبرنگار كيهان: از سوي هيئت ورزشي روستايي و عشايري شهرستان صومعه سرا يك دوره مسابقه تيراندازي با تفنگ بادي در روستاي واقعه دشت اين شهرستان برگزار شد. در اين مسابقه تيراندازي 15 شركت كننده روستايي در دو حالت ايستاده و نشسته با هم به رقابت پرداختند كه در حالت نشسته اميرحسين ابراهيم نيا و مجتبي قاسم زاده با كسب 28 امتياز مشتركاً اول شدند و ساسان جيلاني با 26 امتياز و ميلاد پوركاظمي با 25 امتياز در مكانهاي بعدي قرار گرفتند و در حالت ايستاده ميلاد پوركاظمي و ساسان جيلاني با 20 امتياز مشتركاً اول شدند و مجتبي قاسم زاده و علي قاسمي به ترتيب با كسب 18 و 10 امتياز در مكانهاي بعدي قرار گرفتند. در مجموع دو حالت ايستاده و نشسته ساسان جيلاني با كسب 46 امتياز به مقام قهرماني رسيد و مجتبي قاسم زاده و ميلاد پوركاظمي به ترتيب رتبه هاي دوم و سوم اين مسابقه را كسب كردند. در پايان اين رقابت از سوي هيئت ورزش روستايي و عشايري شهرستان صومعه سرا به چهار نفر تيرانداز برتر اين مسابقات لوازم ورزشي اهدا شد.

معرفي برترين زنان جودوكار
اراك- خبرنگار كيهان: مسابقات جودو انتخابي بانوان استان مركزي كه با شركت 40 ورزشكار در سالن جودو تختي اراك جريان داشت با شناخت نفرات برتر پايان يافت. در اين دوره از مسابقات، اعظم سلطاني از كميجان، اعظم قاسمي از شازند، الهه رستگاري و عصمت عسگري هر دو از تيم اراك الف، مريم جانباز، نفيسه ملكي و سميرا ساجدي همگي از تيم اراك ب عناوين نخست را در اوزان مختلف كسب كردند.

قهرماني فوتسال شهرداري خوانسار
خوانسار - خبرنگار كيهان:
در چهارمين دوره مسابقات فوتسال استانداري، فرمانداري ها و شهرداري هاي استان اصفهان، تيم فوتسال شهرداري خوانسار موفق به كسب مقام قهرماني اين مسابقات شد.
در اين دوره از مسابقات 50 تيم شامل 4 تيم از استانداري اصفهان، 10 تيم از فرمانداري ها و 36 تيم از شهرداري هاي استان اصفهان به رقابت پرداختند و تيم هاي شهرداري كاشان و دفتر امور شهري استانداري اصفهان مقام دوم و سوم را كسب كردند. همچنين تيم فرمانداري كاشان به عنوان تيم اخلاق و جواد عبدالله زاده با 20 گل زده به عنوان آقاي گل رقابتها انتخاب شد.
استان اصفهان نايب قهرمان شد
¤ تيم تيروكمان شهرستان خوانسار در مسابقات قهرماني تيراندازي با كمان استان اصفهان در شهرستان خوراسگان مقام دوم تيمي را كسب كرد. اين تيم متشكل از سيزده نفر كماندار شامل 9 نفر آقا و 4 نفر خانم موفق به كسب اين مقام شدند.

يکشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 466]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن