تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار قم:احداث دومين بيمارستان بزرگ قم سال آينده پايان مي‌يابدخبرگزاري فارس: استاندار قم در بازديد از پروژه در حال احداث بيمارستان فرقاني قم، از پيشرفت 50 درصدي اين مركز خبر داد و گفت: ساخت اين بيمارستان تا پايان آينده به پايان مي‌رسد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار قم:احداث دومين بيمارستان بزرگ قم سال آينده پايان مي‌يابدخبرگزاري فارس: استاندار قم در بازديد از پروژه در حال احداث بيمارستان فرقاني قم، از پيشرفت 50 درصدي اين مركز خبر داد و گفت: ساخت اين بيمارستان تا پايان آينده به پايان مي‌رسد.
خبرگزاري فارس: استاندار قم در بازديد از پروژه در حال احداث بيمارستان فرقاني قم، از پيشرفت 50 درصدي اين مركز خبر داد و گفت: ساخت اين بيمارستان تا پايان آينده به پايان مي‌رسد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين محمدحسين موسي‌پور به همراه معاونين برنامه ريزي و عمراني استانداري از روند اجراي ساخت بيمارستان فرقاني قم بازديد كرد.

وي در اين بازديد گفت: بيمارستان فرقاني با ظرفيت بيش از 500 تخت، پس از بيمارستان شهيد بهشتي دومين مركز مهم درماني قم محسوب مي‌شود.

استاندار قم با بيان اينكه اين مركز درماني در زير بنايي به مساحت 24 هزار متر مربع و در 9 طبقه در حال احداث است، از پيشرفت 50 درصدي اين پروژه عظيم خبر داد و يادآور شد: سخت‌ترين و زمان‌برترين بخش‌هاي پروژه كه مقاوم سازي و اسكلت بندي است رو به اتمام بوده و انتظار مي‌رود از اين پس كار با سرعت بيشتري اجرا شود.

وي با اشاره به اينكه در صورت تامين اعتبار مورد نياز براي تامين تجهيزات و تاسيسات بيمارستان، اواخر سال 91 اين پروژه تكميل خواهد شد، مساعدت ويژه مسئولان وزارت بهداشت در اين خصوص را مهم و ضروري دانست و گفت: علاوه بر پيگيري مربوط به تخصيص اعتبارات، در انجام مناقصات تامين تجهيزات و لوازم تخصصي نيز تسريع شود.

موسي‌پور همچنين از كتابخانه در حال احداث شهرك فاطميه بازديد و بر لزوم سرعت دادن به روند اجراي اين پروژه تاكيد كرد.

وي از اختصاص 900 ميليون تومان اعتبار براي ساخت اين پروژه در سال جاري خبر داد و گفت: بايد پيگيري‌هاي لازم و جدي براي جذب كامل منابع اختصاص يافته و تكميل و بهره‌برداري پروژه در كوتاه‌ترين زمان ممكن انجام شود.

لازم به ياد آوري است كتابخانه شهرك فاطميه در منطقه محروم شهرك فاطميه و در زيربنايي به مساحت هزار و 800 متر مربع در سه طبقه در حال احداث است.

انتهاي پيام/و۳۰

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن