تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805315736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اتفاقي تلخ در اردوي تيم ملي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اتفاقي تلخ در اردوي تيم ملي
احسان روزبهان تنها مشت زن المپيكي كشورمان در روند تمرينات خود در اردوي آمادگي تيم ملي بوكس كشورمان از ناحيه مچ دست دچار آسيب ديدگي شديد شد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران احسان روزبهاني بوكسور وزن +81 كيلوگرم كشورمان كه در حال حاضر تنها نماينده كشورمان در مسابقات لندن است در طي اردوي تمريني و مبارزات درون اردوي تيم ملي بوكس كشورمان دچار آسيب ديدگي از ناحيه مچ دست شد تا صبح امروز سه شنبه 9 اسفند در محل آكادمي ملي المپيك تحت مداوا قرار گيرد و به مدت يك ماه به تمرينات سبك بپردازد.

احسان روزبهاني، بوكسور +81 كيلوگرم كشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيان داشت: متاسفانه در طي تمرينات در اردوي آمادگي تيم ملي و مبارزه با بوكسور داغستاني مچ دستم آسيب ديده و با توجه به اينكه از اين ناحيه درد شديدي را حس مي كردم باز به تمرينات خودم ادامه دادم تا در نهايت از مچ دستم درد بسيار شديدي را حس كردم و پس از بستن چند روز آتل براساس نظر پزشكان آكادمي ملي الميك دستم را گچ گرفتم.

وي در ادامه بيان داشت: اما اين قضيه منجر نمي شود كه تمريناتم را در اردوي تيم ملي ترك كنم و همچنان براي حضور قدرتمندانه در لندن به تمرينات مي پردازم و اين بهونه اي براي استراحت من نخواهد.

بوكسور +81 كيلوگرم كشورمان در ادامه افزود: اين اتفاق به دليل سهل انگاري خودم و كادر فني بود اگر از همان لحظه اي كه درد را احساس كردم دست از مبارزه بر مي داشتيم ديگر اين اتفاق نمي افتاد و آتل و چند روز استراحت مي توانستيم به تمرينات ادامه دهم ولي به هر حال سر تمرينات حاضر خواهم شد و با انجام تمرينات سبك و هوازي آمادگي خود را حفظ مي كنم.

دارنده تنها سهميه المپيك كشورمان در خصوص وضعيت اردوي تيم ملي بوكس اظهار داشت: خوشبختانه شرايط و امكاناتي كه مسئولين فدراسيون مشت زني براي حضور در رقابتهاي آسيايي قزاقستان فراهم كرده نسبت به مسابقات جهاني باكو بسيار بهتر شده و تمام تلاش خود را براي ارتقا سطح آمادگي مشت زنانمان انجام مي دهند.

وي بيان داشت: پيش از اين اردوي مشترك با داغستاني ها داشتيم كه بسيار براي ملي پوشان كشورمان مثمر ثمر بود و بوكسورهايمان توانستند با اين مبارزات محك خوبي بخورند تا توان فن و تكنيك خود را بيشتر بشناسند.

وي در ادامه افزود: براساس برنامه ريزي مسئولين و كادر فني قرار است تا قبل از حضور در رقابتهاي قزاقستان كه آخرين مرحله كسب سهميه المپيك 2012 لندن براي مشت زنانمان است يك اردوي مشترك با بوكسورهاي بزرگسال داغستاني تدارك ببيند معتقدم حضور بوكسورهاي روسي در ايران و تمرين و مبارزه با چنين مشت زناني براي ملي پوشان كشورمان مفيد خواهد بود تا در رقابت هاي قزاقستان با آمادگي بيشتري حضور پيدا كنند.

اميدوارم اين اردوي مشترك همانند تورنمنت هاي قبلي لغو شود و بوكسورهايمان با آمادگي بيشتر در قزاقستان حضور يابند.

روزبهاني در خصوص كسب سهميه از سوي ملي پوشان كشورمان تصريح كرد: اگر چه در مسابقات جهاني باكو از نماينده ايراني حاضر در اين رقابت ها تنها من توانسته جواز حضور در اين المپيك را كسب كنم اما معتقدم در رقابت هاي آسيايي قزاقستان ملي پوشان كشورمان پتانسيل اين را دارند كه بر روي رنيك نمايش خوبي را از خود به اجرا بگذارند و با انجام مبارزات فني و تكنيكي حريفان قدر خود را مغلوب كند و با كسب مدال هاي رنگارنگ جواز حضور در لندن را كسب كنند.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به شناختي كه از ملي پوشان حاضر در اردوي تيم ملي دارم اميدوارم در قزاقستان بيشترين سهميه را كسب كنيم و من تنها نماينده كشورمان در لندن نباشم و حضور پر رنگ تري نسبت به سال هاي قبل داشته باشم و با كسب مدال المپيك طلسم اين بازي ها را بشكنيم و بتوانيم مدال تاريخي بوكس كشورمان را به دست آوريم./مح

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن