تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806922823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شتاب چشمگير برجستگان غربي براي مسلمان شدنخبرگزاري فارس: هر روز بر تعداد گروندگان به اين دين آسماني افزوده مي‌شود؛ چراكه وعده خداوند قطعاً تحقق مي‌يابد: و در آن‌روز مردم را خواهي ديد كه فوج فوج به دين خدا داخل مي‌شوند.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شتاب چشمگير برجستگان غربي براي مسلمان شدنخبرگزاري فارس: هر روز بر تعداد گروندگان به اين دين آسماني افزوده مي‌شود؛ چراكه وعده خداوند قطعاً تحقق مي‌يابد: "و در آن‌روز مردم را خواهي ديد كه فوج فوج به دين خدا داخل مي‌شوند."
خبرگزاري فارس: هر روز بر تعداد گروندگان به اين دين آسماني افزوده مي‌شود؛ چراكه وعده خداوند قطعاً تحقق مي‌يابد: "و در آن‌روز مردم را خواهي ديد كه فوج فوج به دين خدا داخل مي‌شوند."


به رغم هجمه‌هاي بزرگ و ناجوانمردانه محافل ضد اسلامي غرب، هر روز تعداد غيرمسلماناني كه به دين اسلام مي‌پيوندند و عاشقانه مسلمان مي‌شوند در حال افزايش است و روز به روز جامعه مسلمانان بزرگ‌تر و بزرگ‌تر مي‌شود.

به نوشته "جوان آنلاين" در اين ميان، مسلمان شدن چهره‌هاي مشهور و اثرگذار غربي‌ها از مشاهير سينمايي، فرهنگي، ورزشي، علمي و هنري گرفته تا بزرگان مذهبي دنياي غرب، حكايتي خواندني و سريالي شده است.

شايد بتوان گفت كه تغيير دين در اين اواخر را "محمدعلي كلي" آغاز كرد؛ اين مشتزن معروف امريكايي در اوج شهرت، مسلمان شد و اين اقدام او بازتاب گسترده‌اي داشت.

اگر بخواهيم از چهره‌هاي ديگري در دنيا نام ببريم كه به درك اسلام رسيده و تغيير دين داده‌اند بايد به نام‌هاي بزرگي اشاره كنيم. "ادواردو آنيلي" پسر مدير باشگاه يوونتوس و شركت خودروسازي فيات آنقدر به دين اسلام علاقه‌مند شد كه تمام وقت مفيد دوران زندگي خود را معطوف به تحقيق در مورد دين اسلام كرد.

"هانري كربن" فيلسوف بزرگ فرانسوي هم پس از سال‌ها تحقيق در مورد فلسفه، در نهايت ديني را بالاتر از اسلام نديد و مسلمان شد و خودش را شاگرد علامه طباطبايي معرفي كرد.

در حال حاضر نيز، مشاهير زيادي در اوج شهرت و ناز و نعمت، با علم و آگاهي، اسلام را مي‌پذيرند و از هجمه‌هايي كه عليه آنان صورت مي‌گيرد هراسي به دل راه نمي‌دهند. طي دو، سه سال اخير، چهره‌هاي سرشناسي همچون "ديويد جان رو"(داوود رضا) قهرمان جهاني بيليارد و سرمربي تيم ملي بيليارد ايران كه اهل انگلستان است، در ايران به دين اسلام - مذهب تشيع-پيوسته‌اند. در تازه‌ترين مورد هم، "شان استون" كارگردان و بازيگر نامدار‌هاليوودي در اصفهان اسلام آورد و شيعه شد.

هر سه ساعت، يك مسلمان

از هر چهار انسان روي زمين يك نفر مسلمان است و بر اساس آمارهاي موجود، هر سه ساعت يك نفر به دين اسلام وارد مي‌شود. شواهد نشان مي‌دهد كه گرايش به اسلام روز به روز در حال گسترش است و اين روند، يادآور اين آيه از سوره "نصر" است: "و در آن روز مردم را خواهي ديد كه فوج فوج به دين خدا داخل مي‌شوند."

طي سال‌هاي اخير و با وجود سياه‌نمايي محافل ويژه غرب عليه اسلام، در كنار افراد غيرمشهوري كه از دنياي غرب به اسلام روي آورده‌اند و تعداد آن‌ها بسيار زياد است، شخصيت‌هاي نامدار و سرشناس زيادي هم مسلمان شده‌اند.

سوپرمدل امريكايي مسلمان شد

"سارا بوكر" هنر پيشه، مدل و مانكن امريكايي از مشاهيري است كه در اوج شهرت به تازگي مسلمان شده و از دنياي پرزرق و برق هنر امريكايي خداحافظي كرده است. او در اين باره مي‌گويد: "به علت افزايش مستمر فاصله ميان رضايت شخصي من و سبك زندگي‌ام، من در فرار از الكل و مهماني‌ها (پارتي‌ها) به مراقبه (مديتيشن) و مذاهب غيرمتعارف پناه مي‌بردم؛ اما يك فاصله كوچك به يك دره تبديل شد و در نهايت متوجه شدم كه تمامي آن‌ها فقط يك مسكّن هستند و نه يك درمان مؤثر.

يازده سپتامبر ، زماني كه من شاهد رگبار پي در پي اسلام، ارزش‌ها و فرهنگ اسلامي و اعلام شرم‌آور "جنگ صليبي جديد" بودم، توجهم به چيزي به نام اسلام آغاز شد. تا آن زمان، تمام چيز‌هايي كه براي من با اسلام تداعي مي‌گرديد، عبارت بودند از: زنان پوشيده در "چادر"، كتك زنندگان زنان (همسران)، حرام‌ها و يك دنيا ترور و وحشت. يك روز من با قرآن، كتابي كه در غرب به طور منفي كليشه‌اي معرفي شده است، برخورد كردم.

ابتدا سبك و نحوه برخورد قرآن مرا تحت تأثير قرار داد و سپس نگاه آن به هستي، زندگي، آفرينش و ارتباط ميان خالق و مخلوق مرا به شگفتي آورد. من قرآن را خطابه‌اي مملو از بصيرت و بينش براي قلب و روح، بدون نياز به هيچ مترجم (مفسّر) و كشيشي يافتم."

بزرگ‌ترين مبلّغ مسيحي كانادا

سال 88 بود كه خبر مسلمان شدن دكتر "ميلر" بزرگ‌ترين مبلّغ دين مسيحيت در كانادا رسانه‌هاي غربي و كليساها را در بهت فرو برد.

او مي‌گويد: در يكي از روزها قرآن را برداشتم و شروع كردم به خواندن آن. با توجه به گذشت بيش از 14 قرن از نزول آن پيش‌بيني مي‌كردم، بتوانم به راحتي اشتباهات زيادي در آن پيدا كنم و آن را به رخ مسلمانان بكشم. تصور مي‌كردم مطالبي در مورد زندگي اعراب باديه نشين در اين كتاب نوشته شده باشد اما در نهايت پس از ساعت‌ها مطالعه قرآن كريم، نه تنها اشتباهي در آن پيدا نكردم، بلكه چيزهاي بسيار زيادي نيز در آن يافتم. آيه‌اي كه مرا خيلي به فكر فرو برد آيه 82 سوره نساء بود كه مي‌فرمايد: آيا به قرآن فكر نمي‌كنند، اگر از خداوند نبود در آن اشتباهات زيادي مي‌يافتند.

سرباز زن امريكايي در ايران

همين چند روز پيش و در سالروز ميلاد پيامبر اسلام(ص) يك سرباز امريكايي به نام "مونيكا ويت" در حضور امام جمعه قزوين، به اسلام مشرف شد و نام نرگس را براي خود برگزيد.

اسقف بزرگ مسيحي

اسقف فيليپيني "سانتوس جونيور"، مسؤول كليساهاي فيليپين و عضو شبكه جهاني كليساها نيز از اشخاصي است كه طي سه سال گذشته به اسلام پيوسته است. او كه تمام تلاش خود را براي مسيحي كردن مسلمانان به كار بسته و كليساهاي زيادي را در مناطق مسلمان‏نشين تأسيس كرده بود، بالاترين مقام روحاني مسيحيت خويش را رها كرد و مسلمان شد.

فرزند رئيس شبكه BBC

"جاناتان پيرت" فرزند رئيس شبكه BBC هم در جريان پژوهشي كه درباره تاريخ اديان انجام داد، اسلام آورد و نام خود را به يحيي تغيير داد. "جان پيرت" پدر جاناتان البته از اين‌كه پسرش پس از تشرف به اسلام از او دور شده ابراز ناخرسندي كرده است.

سرشناس‌ترين مجري آلمان

"كريستيانا پيكر" سرشناس‌‌ترين مجري آلماني است كه سال 89 در گفت‌وگويي از گرويدنش به دين اسلام خبر داد. او كه خبرنگار شبكه ماهواره‌اي MTV است، در اين گفت‌وگو همچنين اعلام كرد كه كتابي با عنوان "از شبكه MTV تا مكه مكرمه" نوشته است.

او مي‌گويد: "پيش از اين‌كه دين مبين اسلام را انتخاب كنم، هر آن‌چه يك زن غربي آرزوي آن را دارد، در اختيار داشتم. معروف بودم، ثروت داشتم، زيبا بودم، مردان را جذب خود مي‌كردم اما در مجموع به هيچ وجه احساس خوشبخت بودن نمي‌كردم تا اين‌كه مسلمان شدم. اكنون واقعاً احساس خوشبختي مي‌كنم."

پروفسور لگنهاوزن

او كه در سال 1953 ميلادي (1332 شمسي) در خانواده‌اي مسيحي كاتوليك در امريكا به دنيا آمد و بعدها استاد دانشگاه تگزاس جنوبي شد، اكنون در شهر قم است و نامش "محمد". پروفسور محمد لگنهاوزن پس از اين‌كه به تشيع گرويد به ايران آمد و هم‌اكنون در مجامع علمي ايران به تدريس اشتغال دارد. او در هشتمين همايش چهره ماندگار ايران اسلامي به‌عنوان چهره ماندگار شناخته شد.

ميليونر امريكايي

اين ميليونر امريكايي كه از وكلاي سرشناس ايالت لس‌آنجلس نيز به شمار مي‌آيد، "مارك شيفر" نام دارد. وي پس از سفر به مكه مسلمان شد. او گفته است: "احساس مي‌كنم دوباره متولد شده و زندگي را از نو آغاز كرده‌ام."

مانكن پرطرفدار فرانسوي

"فا بيان" دختر 28 ساله فرانسوي است كه تا چندي قبل، مدل لباس بسيار معروفي بود و شركت‌هاي بزرگ به خاطر زيبايي‌اش با وي قراردادهاي كلان مي‌بستند. او در اوج شهرت و ثروت به اسلام پيوست و اكنون در روستاهاي دور دست افغانستان بيماران را مداوا و پرستاري مي‌كند. او بارها تأكيد كرده است: "اگر لطف و رحمت خداوند نبود، هيچ‌گاه نمي‌توانستم مسلمان شوم و تا آخر عمرم مانند يك حيوان زندگي مي‌كردم."

سوپرستاره موسيقي رپ فرانسه

"ميلاني جورجياديز" معروف به "ديامز" ستاره سرشناس رپ در فرانسه هم مدتي پيش مسلمان شد. اين خبر به سرعت منتشر شد و موجي از حيرت آفريد. ديامز در بيان چرايي مسلمان شدنش گفت: "چيزي را كه دنبالش بودم در شهرت و ثروت نيافتم، به خدا روي آوردم و آن را نزد خدا يافتم."

راهبه سرشناس مسيحي

"خانم مارسيدتا دي ويرا" راهبه سرشناس مسيحي در حالي كه مشغول تبليغ مسيحيت ميان مسلمانان فيليپين بود، به اسلام روي آورد. او در بيان علت گرايش خود به اسلام گفت: "هدف زندگي را در دين اسلام پيدا كردم. البته اگر رحمت الهي نبود، اسلام را نمي‌توانستم درك كنم."

خواهر زن "توني بلر"

زماني كه "لارن بوث" خواهر زن "توني بلر" نخست وزير اسبق انگليس، چندي پيش پس از ديدار اخيرش از ايران و حرم حضرت معصومه(س) در قم اعلام كرد كه مسلمان شده است، اين خبر براي مدتي، صدرنشين رسانه‌ها بود. او اكنون در خارج از منزل سر و گردن خود را با حجاب مي‌پوشاند، مشروبات الكلي و گوشت خوك مصرف نمي‌كند و هر روز قرآن مي‌خواند. لارن همواره يكي از منتقدان سياست‌هاي دولت توني بلر، نخست‌وزير اسبق انگليس به ويژه در زمينه جنگ عراق و افغانستان بود.

"كاكا" هم آمد

"ريكاردو كاكا" بازيكن ملي‌پوش برزيلي و فوق‌ستاره خط مياني تيم رئال مادريد هم از تازه مسلمان‌هايي است كه اسلام آوردنش بازتاب جهاني داشت.

دختر 19 ساله يهودي

"مارو داويديو بيچي" دختر يهودي تبار ساكن سرزمين‌هاي اشغالي پس از پذيرش اسلام، بي‌درنگ محجبه شد. او به روزنامه آلموندو گفت: "خوب مي‌دانم و اعتراف مي‌كنم كه مسلمان شدنم خشم بسيار زياد يهوديان را بر مي‌انگيزد و آنان را غمگين و ناراحت خواهد كرد اما وقتي با قرآن كريم آشنا شدم ديگر نتوانستم از قرآن دور باشم."

"ليام نيسون" بازيگر محبوب هاليوود

"ليام نيسون" بازيگر مشهور هاليوود، همان بازيگر فيلم جنجالي "فهرست شيندلر" ساخته اسپيلبرگ است كه هدفش اثبات هولوكاست و دفاع از رژيم صهيونيستي بود. نيسون هم كه يك مسيحي كاتوليك و اصالتاً اهل ايرلند شمالي است، مسلمان شد.

عكاس زن معروف امريكايي

خانم "نيكل كوئين" يك عكاس زن معروف و ويژه چهره‌هاي معروف هنري، سينمايي و ورزشي امريكايي است كه به تازگي مسلمان شد.

استاد رشته برق دانشگاه كانادا

"مايكل كيهان" استاد دانشگاه برق كانادا نيز كه 40 ساله است، چندي پيش در حرم امام رضا(ع) به اسلام پيوست و اسم "امين" را براي خود برگزيد. او كه حدود يك سال براي انتخاب دين اسلام تحقيق و پژوهش كرده است، گفت: با مطالعه قرآن و مقايسه اين كتاب آسماني با ديگر كتاب‌هاي آسماني همچون تورات و انجيل دين اسلام و مذهب تشيع را كامل‌ترين دين انتخاب كردم زيرا تمام دستوراتي كه در آن آمده از مباني علمي برخوردار است و باعث سعادت فرد مي‌شود.

از ترانه امريكايي تا معنويت اسلامي

شهرت رؤيايي در امريكا و ثروت بسيار كه از طريق ترانه‌خواني و رقص به دست مي‌آورد، نتوانست مانع از اسلام آوردن او شود. "جوسي‌هاوكينز" معروف به "لون" كه جزو 10 خواننده برتر امريكا بود، مسلمان شد و نام "امير" را براي خود برگزيد.

او از خوانندگي دست كشيد و در حال حاضر، قرآن مي‌آموزد. او مي‌گويد: "از روزي كه مسلمان شده‌ام، احساس آرامش روحي عجيبي دارم و اين احساس در همسر و دو پسر و مادر هشتاد ساله و ديگر آشنايانم كه مسلمان شده‌اند و هر روز بر تعدادشان افزوده مي‌شود به خوبي قابل مشاهده است."

آيه‌اي كه افسر انگليسي را دگرگون كرد

سرهنگ "ريچارد فيرلي"، مسؤول انجمن افسران پليس بريتانيا، مدير مبارزه با تروريسم انگليس و فارغ‌التحصيل رشته زمين شناسي پس از سال‏ها زندگي در يك خانواده مسيحي با يك آيه قرآن مسلمان شد. او مي‌گويد: آيه 7 سوره نبأ كه مي‌فرمايد: "و كوه‌ها را ستون و نگهبان زمين قرار داديم" مرا دگرگون كرد. سؤالي ذهن مرا به خود مشغول كرد كه چگونه ممكن است كسي 1400 سال پيش به اين مطالب دقيق علمي رسيده باشد؛ جز اين‌كه قدرتي ماوراء الطبيعه در اختيار داشته باشد.

فيرلي درباره نخستين طوافش به دور كعبه مي‌گويد: "نمي‌دانم در آن لحظه چه اتفاقي برايم افتاد. ناگهان متحول شدم. انگار لحظات و زمان برايم ايستاد. ديگر خود را در آن‌جا احساس نمي‌كردم. از خود بي‌خود شده بودم. از محيطي كه در آن بودم، خارج شده بودم. پس از انجام اولين طواف دور خانه خدا، احساس كردم كه خيلي به خداوند نزديك شده‌ام. "

سياستمدار سوئيسي اسلام ستيز

"دانيل استريچ"، سياستمدار معروف سوئيسي هم كه براي تحميل قانون منع ساختن مناره براي مساجد تلاش كرده و منجر به تعطيلي مساجد در سوئيس شده بود، سرانجام با آغوش باز اسلام را پذيرفت. او كسي است كه جنبش ضد اسلامي‌اش را در سراسر كشور سوئيس گسترش داد، بذرهاي خشم و تحقير اسلام را در ميان مردم پاشيد و راهي هموار براي برانگيختن افكار عمومي در مقابله با منبر و مناره‌هاي مساجد ايجاد كرد. اما اكنون در تلاش است زيباترين مسجد اروپا را در سوئيس بسازد!

نويسنده مشهور و ضداسلام يهودي

"هنريك برودر"، نويسنده يهودي و مشهور آلماني پس از يك سلسله انتقادات و تأليفات شديد عليه اسلام و مسلمانان به اسلام پيوست و نام خود را به "هنريك محمد برودر" تغيير داد. "هنريك برودر" روزنامه‌نگار و نويسنده نشريه آلماني "اشپيگل"، نويسنده پرفروش‌ترين كتاب سال آلمان در سال 2007 و برنده جايزه كتاب سال اين كشور با نام "بشتابيد... اروپا تسليم مي‌شود" است.

مربي امريكايي الهلال

"پيش از آن‌كه امريكا را به قصد عربستان سعودي ترك كنم، از طريق يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني، طواف دور كعبه را در شهر مكه ديدم و عطش من براي شناخت دين اسلام بيش‌تر شد"؛ اين را "مارتن پيور" مربي بدنساز تيم فوتبال الهلال گفت.

نام او اكنون "محمد" است. او تأكيد مي‌كند كه پس از مطالعه، دين اسلام را انتخاب كرده و اعتراف مي‌كند كه در دين اسلام، انسان به حقوق كامل خود دست مي‌يابد.

مربي بلژيكي فوتبال

"اريك گريتس"، سرمربي بلژيكي تيم فوتبال مراكش هم از تازه مسلماناني است كه پس از اسلام آوردن با يك پرستار مسلمان ازدواج كرد.

چهره‌هاي نامدار ديگري هم هستند كه به علت بضاعت (كم جايي) ما در اين صفحه، نشد از آنان بگوييم. اما پيوستن به دين اسلام ادامه دارد و هر روز بر تعداد گروندگان به اين دين آسماني افزوده مي‌شود؛ چراكه وعده خداوند قطعاً تحقق مي‌يابد: "و در آن‌روز مردم را خواهي ديد كه فوج فوج به دين خدا داخل مي‌شوند."

منبع : هفته نامه پرتو سخن شماره 617

انتهاي متن/

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن