تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815380428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات جهاني شيرجه - انتخابي المپيك؛ ولي‌پور بيستم شد؛ المپيك از دست رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مسابقات جهاني شيرجه - انتخابي المپيك؛ ولي‌پور بيستم شد؛ المپيك از دست رفت
ولي‌پور در حالي در بين بيست شيرجه روي اين ماده قرار گرفت كه از دست رفتن امتياز ۵ /۳ مهتاب وي باعث شد تا از جمع ۸ شيرجه روي بر‌تر اين ماده فاصله بگيرد و تا رده بيستم نزول كند.


ايلنا: مجتبي ولي‌پور شيرجه روي كشورمان با كسب امتياز ۳۳۸ امتياز و قرار گرفتن در رده بيستم از صعود به المپيك لندن بازماند.

به گزارش ايلنا، در آخرين روز مسابقات جام جهاني شيرجه و انتخابي المپيك كه در شهر لندن برگزار شد، مجتبي ولي‌پور در ماده تخته فنر ۳ متر با حريفاني از ۳۳ كشور جهان به رقابت پرداخت كه در پايان با كسب ۳۳۸ امتياز در مكان بيستم قرار گرفت و از صعود به المپيك لندن بازماند.

ولي‌پور در حالي در بين بيست شيرجه روي اين ماده قرار گرفت كه از دست رفتن امتياز ۵ /۳ مهتاب وي باعث شد تا از جمع ۸ شيرجه روي بر‌تر اين ماده فاصله بگيرد و تا رده بيستم نزول كند.

در اين ماده ولي‌پور موفق شد بالا‌تر از شيرجه روهاي كشورهاي سوئد، كلمبيا، گرجستان، اتريش، كوبا، هند، لتوني، سوئيس، قزاقستان، آذربايجان، شيلي، فنلاند و نروژ قرار بگيرد. در اين ماده شيرجه روي ونزوئلا با كسب ۴۳۲ امتياز در مكان نخست قرار گرفت و شيرجه روهاي يونان و ايتاليا به ترتيب با ۴۲۱ و ۴۱۲ امتياز دوم و سوم شدند.

مسابقات شيرجه جام جهاني و انتخابي المپيك از ۲۷ بهمن ماه در شهر لندن آغاز شده بود و مجتبي ولي‌پور طي روز براي كسب سهميه المپيك با حريفاني از ۴۲ كشور جهان رقابت كرد.

ولي‌پور كه به همراه غلامرضا خيبري‌نژاد سرمربي تيم ملي شيرجه در اين مسابقات شركت داشت بامداد سه شنبه ۹ اسفند ماه به كشور بازمي گردد.

پايان پيام

دوشنبه|ا|8|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن