تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813234976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرري/توسعه روشنايي شهري در ري/ كارتن خوابها جمع آوري مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه شهرري/توسعه روشنايي شهري در ري/ كارتن خوابها جمع آوري مي شوند
توسعه روشنايي شهري در ري/ كارتن خوابها جمع آوري مي شوند
شهرري – خبرگزاري مهر: معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 20 از توسعه شبكه روشنايي شهري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، اميرحسين سهرابي افزود: اين شبكه روشنايي شهري به منظور ايجاد امنيت فردي و اجتماعي شهروندان در سه بوستان و هفت معبر اصلي اين منطقه با حجم عمليات 330 پايه به بهره برداري رسيد.

وي با اشاره به اينكه استفاده از تكنولوژي برتر LED موجب مصرف بهينه انرژي مي شود يادآور شد: شبكه روشنايي مورد اشاره در بوستان باغ اناري، فاز دو بوستان نورعليزاده، بوستان مجتمع سپاه، تقاطع فدائيان اسلام، خيابان مالك اشتر، ضلع شمال سلمان فارسي، خيابان غياثوند، خيابان ايرانيت، جاده امين آباد، شهرك فاطميه و خيابان احمد قمي واقع در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظيم(ع) ايجاد شده است.

اين مسئول ادامه داد: حفاري مسير، غلاف گذاري، نصب فونداسيون، كابل كشي، نصب پايه و نصب سرچراغ از مراحل انجام شده در پروژه شبكه روشنايي است كه به منظور روشنايي معابر و محلهاي مورد اشاره انجام شده است.

وي عنوان كرد: نورپردازي مقبره شهداي گمنام و سنگ نوشته اسامي 2700 شهيد شهرري و پل شهداي شهرداري از جمله اقدامات انجام شده در سال جاري است.

آشنايي شهرداران افتخاري جنوب تهران با اصول ايمني و آتش نشاني

در راستاي آگاهي بخشي شهرداران افتخاري نسبت به رعايت مسائل ايمني و مقابله با بحرانهاي ناشي از خطرات غير مترقبه و آشنايي با خاموش كننده هاي دستي كارگاه آموزشي در ايستگاه شماره 90 آتش نشاني برگزار شد.

اين اقدام به همت اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه شش، كارگاه آموزشي آشنايي با خاموش كننده هاي دستي با حضور 40 نفر از شهرداران افتخاري در ايستگاه شماره 90 آتش نشاني برگزار شد.

در اين كارگاه آموزشي كارشناس آتش نشاني پيرامون رعايت نكات ايمني و چگونگي مقابله با بحران و اقدامات اوليه در صورت وقوع حادثه يا بحران و نحوه استفاده از خاموش كننده هاي دستي توضيحاتي را بيان كرد و در ادامه به سئوالات دانش آموزان پاسخ داده شد.

كارتن خوابهاي پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم(ع) جمع آوري مي شوند

شهردار ناحيه پنج شهرري از اجراي طرح جمع آوري كارتن خوابها در در پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم(ع) خبر داد.

احمد غلامي اظهار داشت: در راستاي طرح ساماندهي كارتن خوابها از سطح شهر با همكاري واحد آسيبهاي اجتماعي و اداره حقوقي ناحيه و كلانتري 172 شهرري نسبت به جمع آوري تعداد 10 نفر از كارتن خوابها از بوستانها و بيغوله هاي اطراف حرم عبد العظيم (ع) اقدام شد.

وي با اشاره به موقعيت خاص اين ناحيه و وجود حرم حضرت عبدالعظيم(ع) و ورود مسافران به شهرري افزود: اين مشخصه منجر به افزايش تعداد كارتن خوابها و معتادين شده و جمع آوري به صورت مستمر توسط شهرداري ناحيه پنج با همكاري كلانتري 172 انجام و تحويل مركز جامع خدمات حمايتي مي شوند.

اين مسئول مسئله امنيت را به عنوان يكي از شاخصه هاي مهم در توسعه و آباداني كشور عنوان كرد بيان داشت: حضور متكديان و كارتن خوابها در سطح ناحيه علاوه بر اينكه چهره شهر را آلوده مي سازد بستر ارتكاب جرم و جنايت را نيز مهيا مي كند.

شهروندان جنوب تهران در همايش پياده روي شركت كردند

اداره تربيت بدني منطقه 20 با همكاري واحد ورزش اداره اجتماعي فرهنگي ناحيه چهار و مديريت محله دولت آباد همايش پياده روي خانوادگي را برگزار كرد و شهروندان ري در آن شركت كردند.

اين همايش با هدف فرهنگ سازي ورزش همگاني بين خانواده ها و با حضور ورزشكاران مجموعه شهداي دولت آباد و خانواده هاي آنان در بوستان ماهور برگزار شد.

شركت كنندگان در اين همايش با حضور كارشناس ورزش ابتدا حركات ورزشي را انجام داده و در ادامه مسافت بوستان ماهور را به پياده روي پرداختند و در پايان مراسم به تعدادي از شركت كنندگان به قيد قرعه جوايزي اهدا شد.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن