تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812933191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آماده شدن فعالان روسيه براي جلوگيري از وقوع تقلب در انتخابات رياست‌جمهوري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: آماده شدن فعالان روسيه براي جلوگيري از وقوع تقلب در انتخابات رياست‌جمهوري
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - فرامنطقه‌يي

در حالي كه تنها 10 روز ديگر به برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري روسيه زمان باقي مانده يك گروه از فعالان سياسي در مسكو گرد هم آمدند تا با شناختن راه‌هاي تقلب در انتخابات مانع وقوع تقلب در انتخابات شوند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از روزنامه ديلي ميل، يكي از سازمان دهندگان اين تجمع در سخنراني خود اظهار داشت: ما آماده مي‌شويم؛ ما تاثيرگذار خواهيم بود.

وي در سخنراني خود در خصوص راه‌هاي تقلب در انتخابات صحبت كرد و به عنوان مثال به پر كردن صندوق‌هاي راي با آراء از پيش نوشته شده اشاره نمود.

وي همچنين به روش ديگر اشاره كرد كه در آن هواداران يك كانديداي خاص با يك اتوبوس از يك شعبه اخذ راي به شعبه ديگر مي‌روند و با استفاده از غفلت ناظران انتخاباتي چندين بار راي مي‌دهند. قرار است دور اول انتخابات رياست‌جمهوري روسيه روز يكشنبه آتي برگزار شود.

ولاديمير پوتين، نخست‌وزير اين كشور كه تاكنون دو دوره سمت رياست‌جمهوري را در دست داشته نيز قصد دارد در اين انتخابات شركت كند.

پس از برگزاري انتخابات پارلماني چهارم دسامبر و ادعاي اپوزيسيون مبني بر وقوع تقلب گسترده در اين انتخابات، نگراني‌هاي فزاينده‌اي در ميان اپوزيسيون مبني بر تكرار تقلب در انتخابات رياست جمهوري وجود دارد.

ولاديمير پوتين در كمپين انتخاباتي خود اعلام كرده كه به صورت قاطع در انتخابات پيروز خواهد شد.

پس از انتخابات پارلماني چهارم دسامبر بزرگترين تظاهرات خياباني يك دهه اخير روسيه در اعتراض به وقوع تقلب در انتخابات مسكو برگزار شد.

يك گروه نظارتي در روسيه اعلام كرده، قصد دارد با افزايش نظارت‌ها در انتخابات مانع از وقوع تقلب شود و ولاديمير پوتين نتواند بيش از50 درصد آراء را به خود اختصاص دهد و در نهايت انتخابات به دور دوم كشيده شود.

پس از برگزاري انتخابات پارلماني در روسيه، ولاديمير پوتين دستور داد 200 هزار دوربين مدار بسته در شعب اخذ راي نصب شود.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن