تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815325330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيدحسن نصرالله: تهديدها بي فايده است از هميشه قوي تريم


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: سيدحسن نصرالله: تهديدها بي فايده است از هميشه قوي تريم
دبير كل حزب الله لبنان گفت: ما امروز در قوي ترين وضعيت هستيم و از تهديدهاي اسرائيل نمي ترسيم.
به گزارش شبكه خبري «العالم»، «سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان در مراسم ياد بود فرماندهان شهيد در پايتخت بيروت طي سخناني رژيم صهيونيستي و آمريكا را عامل نا امني و بحران هاي منطقه دانست.
وي گفت: در گذشته اسرائيل زماني در چشم مردم قدرتمند بود، آن روز ما از آن نمي ترسيديم چه برسد به امروز و در گذشته كه تعداد ما اندك بود، از اسرائيل با همه ژنرال هايش نترسيديم و امروز به سيد عباس موسوي (از فرماندهان شهيد حزب الله) مي گويم كه ده ها نفر گذشته امروز ده ها هزار نفر شده است كه اراده و خون و عزم تو را بردوش مي كشند تا پيروزي را به ارمغان بياورند. اين سخنان بخشي از جنگ رواني است، ما هم وارد جنگ رواني با دشمن مي شويم. سيد حسن نصرالله در اين مراسم كه به صورت زنده از تلويزيون المنار پخش مي شد، تفكرات اسرائيلي را در پس پرده بسياري از رويدادها در جهان، مانند قرآن سوزي در آمريكا و افغانستان دانست و گفت: هنگامي كه مردم در افغانستان در اعتراض به قرآن سوزي تظاهرات مي كنند، به سوي آنان آتش گشوده مي شود.
حمله به مقدسات و كشاندن دنيا به درگيري هاي ديني تفكر صهيونيست هاست. دبير كل حزب الله لبنان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انفجارهاي پنجشنبه خونين در عراق يادآور شد: خودروهاي بمب گذاري شده در مناطق عمومي گذاشته مي شود، اينگونه قتل ها چيز جديدي نيست. سيدحسن نصرالله اضافه كرد: اسرائيلي ها نمي خواهند كه عراق شكوفا شود، زيرا صهيونيست ها مي دانند كه در نهايت بادها از شرق و از جانب ايران يا عراق وزيدن خواهد گرفت، و اين رژيم اشغالگر را با خود خواهد برد.
دبير كل حزب الله با تأكيد بر ضرورت حل مشكلات در سوريه از راه هاي سياسي متذكر شد: در سوريه تلاش هايي براي حل مشكلات صورت گرفته است ولي برخي با راهكار سياسي در اين كشور مخالفند.
وي اضافه كرد: در سوريه دو طرف در حال جنگ هستند ولي مي بينيم كه چه طرفي با مذاكره و گفت وگو مخالف است و كدام طرف خواستار جنگ و درگيري بيشتر است. سيد حسن نصرالله تأكيد كرد: ناتو و آمريكا آمادگي اعزام نيرو به سوريه را ندارند ولي در مقابل به تحريك و ارسال سلاح روي آورده اند.
وي با اشاره به اوضاع العواميه و قطيف درعربستان گفت: در قطيف و العواميه چگونه به مردم پاسخ مي دهند؟ مردم خواستار سرنگوني رژيم نيستند، بلكه به دنبال برخي حقوق هستند. در عربستان منطقه اي بسيار فقير روي زمين و بسيار غني از نظر منابع طبيعي وجود دارد، در حالي كه به مردم اين منطقه با گلوله پاسخ داده مي شود. ديروز هم شنيديم كه يك مفتي آنها را عده اي مردم گمراه و جنايتكار مي نامد.
سيد حسن نصرالله تأكيد كرد: در يك كشور از اصلاح و خواست مردم حمايت مي شود، و در كشوري ديگر اگر كسي گفت كه گرسنه است و خواستار حقوق شهروندي است، او را مجرم دانسته و تانك ها براي ساكت كردن او اعزام مي شوند.
سيدحسن نصرالله هشدار داد: طرح آمريكا و اسرائيل نابودي منطقه و ايجاد درگيري هاي قومي و مذهبي است. من از اين نمي ترسم كه آمريكايي ها به دنبال بهبود چهره خود باشند؛ زيرا واقعيت ها و آگاهي در كشورهاي عربي درباره طرح هاي آمريكا و اسرائيل وجود دارد.
سيد حسن نصرالله گفت: تا هنگامي كه غرب از اسرائيل در ويران كردن مساجد و كليساها و كشتار مردم حمايت مي كند، آمريكا نمي تواند در عقل و قلب مردم منطقه نفوذ كند، به همين دليل آمريكا و اسرائيل به دنبال ايجاد درگيري در منطقه هستند.

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن