تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815137119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واحد بين الملل دانشگاه فردوسي در 35 رشته مقطع كارشناسي ارشد و دكترا دانشجو مي پذيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: واحد بين الملل دانشگاه فردوسي در 35 رشته مقطع كارشناسي ارشد و دكترا دانشجو مي پذيرد
مشهد - رئيس واحد بين الملل دانشگاه فردوسي مشهد براي نيمسال دوم سال تحصيلي در 25 رشته مقطع كارشناسي ارشد و 10 رشته مقطع دكترا دانشجو مي پذيرد.


دكتر "عليرضا سهيلي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نخستين مرحله فعاليت اين واحد از شهريور امسال 400 دانشجو در 16 رشته مقطع كارشناسي ارشد و 290 دانشجو در 12 رشته مقطع دكترا مشغول تحصيل شدند.

وي گفت: در اين دوره حدود 70 درصد دانشجويان از داخل استان و مابقي از ساير نقاط كشور هستند و اميدواريم بتدريج از خارج كشور نيز دانشجو داشته باشيم.

وي افزود: براي نيمسال دوم حداقل ظرفيت هر رشته در مقطع كارشناسي ارشد 25نفر و در مقطع دكترا 15 نفر است.

وي اظهارداشت: براي اين واحد جذب آن دسته از افرادي كه مايل به ادامه تحصيل در خارج از كشور هستند و نيز جذب دانشجويان خارجي در نظر گرفته شده است.

وي گفت:در نخستين مرحله پذيرش دانشجو براي مقطع كارشناسي ارشد يك هزار و 600 متقاضي ثبت نام كرده بودند كه بعد از طي مراحل مختلف 400 نفر و از ميان 700 داوطلب مقطع دكترا 290 نفر پذيرش شدند.

وي افزود: فراخوان نيمسال دوم نيز از 30 بهمن ماه آغاز شده و داوطلبين تا 12 اسفند ماه براي ثبت نام اينترنتي و ارسال مدارك فرصت دارند.

دكتر سهيلي اظهار داشت : تا پايان سال پس از طي مراحل مختلف و انجام گزينش بر اساس ضوابط سازمان سنجش، اسامي قطعي پذيرفته شدگان اعلام مي شود./2

2713/664/330

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80005744

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن