تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش اوراق مشاركت سازمان آب و برق خوزستان از 9 اسفند آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فروش اوراق مشاركت سازمان آب و برق خوزستان از 9 اسفند آغاز مي شود
تهران - عضو هيات مديره و معاون برنامه ريزي سازمان آب و برق خوزستان از انتشار و فروش بيش از هفت هزار ميليارد ريال اوراق مشاركت اين سازمان از روز سه شنبه 9 اسفند ماه جاري به مدت پنج روز كاري خبر داد.


به گزارش ايرنا از وزارت نيرو، "محسن ذيحجه زاده" گفت: سازمان آب و برق خوزستان براي دومين سال متوالي و بر اساس بندهاي 48 و 49 قانون بودجه سال 1390 كل كشور به انتشار و فروش اوراق مشاركت در مجموع به مبلغ هفت هزار و 75 ميليارد ريال به ترتيب يك هزار و 475 ميليارد ريال با ضمانت بازپرداخت دولت و پنج هزار و 600 ميليارد ريال با ضمانت بانك ملي ايران اقدام مي كند.

اين اوراق در راستاي تسريع در اجراي طرح هاي بزرگ اقتصادي استان خوزستان در بخش سدها، نيروگاه هاي برق آبي، شبكه هاي آبياري و زهكشي و آبرساني به شهرها و روستاهاي استان خوزستان منتشر خواهد شد.

به گفته ذيحجه زاده، اوراق مذكور با نرخ سود علي الحساب 20 درصد به صورت روز شمار (معاف از ماليات) و در مقاطع سه ماهه قابل دريافت بوده و بازخريد پيش از سررسيد براي سال نخست 18 درصد و براي سال هاي بعد تا پيش از پايان دوره مشاركت 5/19 درصد است.

وي اظهار داشت: وجوه حاصل از فروش اين اوراق در اجراي پروژه هاي آب و برق خوزستان به لحاظ كنترل سيلاب و جلوگيري از پيامدهاي خشكسالي و پشتيباني از كشاورزان زحمتكش استان و نيز محروميت زدايي، اشتغالزايي، خودكفايي، توليد انرژي، مصرف بهينه آب و تسريع در استفاده بهينه از پتانسيل آب و خاك استان موثر استفاده خواهد شد.

عضو هيئت مديره سازمان آب و برق خوزستان تصريح كرد: سازمان آب و برق خوزستان به عنوان بزرگترين شركت وزارت نيرو در حوزه آب و برق منطقه اي، با توليد انرژي برق آبي در حد 95 درصد كشور، مديريت حدود يك سوم آب كشور را بر عهده دارد و با 51 سال تجربه عمران و آباداني در حال خدمتگزاري به مردم استان و كشور است.

وي تصريح كرد: در زمان حاضر بزرگترين طرح هاي كشور از نظر احداث سد و نيروگاه، توسعه شبكه هاي آبياري و زهكشي به وسعت يك ميليون هكتار اعم از مطالعه، اجرا و بهره برداري و اجراي پروژه هاي بزرگ آبرساني به 33 شهر و روستاهاي مسير (آب شرب) براي جمعيتي افزون بر هفت ميليون نفر در اين سازمان مديريت مي شود.

ذيحجه زاده ابراز اميدواري كرد: با توجه به مطمئن بودن سرمايه گذاري در اوراق مشاركت، از فروش اين اوراق استقبال مناسبي صورت گيرد و وجوه حاصله بتواند در رشد و شكوفايي كشور تأثير بسزايي داشته باشد.

وي در پايان گفتت: اوراق مشاركت منتشره در سال گذشته توسط اين سازمان نيز مشمول شرايط جديد و نرخ سود علي الحساب 20 درصد شده است.

اقتصام**2021**1594

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80005381

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن