تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815062543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

14 موزه منطقه اي در كشور در حال ساخت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: 14 موزه منطقه اي در كشور در حال ساخت است
مديركل امور موزه ها و اموال تاريخي كشور از ساخت 14 موزه منطقه اي با مقياس 20 هزار متر مربع در نقاط مختلف كشور خبر داد.


به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان

؛ ابراهيم حجري در دامغان اظهار داشت: براي هر يك از اين موزه ها در يك دوره پنج ساله اعتبار لازم تامين مي شود كه تا پايان تير ماه سال آينده، يك پنجم اين اعتبار اختصاص مي يابد.

وي با اشاره به وجود 212 موزه تحت نظر سازمان ميراث فرهنگي كشور، اظهار داشت: از ابتداي امسال تا كنون 15 ميليون گردشگر داخلي و خارجي از اين موزه ها بازديد كرده اند.

وي با اشاره به اينكه يكي از برنامه هاي امور موزه ها، راه اندازي موزه مدرسه است، گفت: بر اين اساس در برخي از نقاط كشور مكان هايي به عنوان نمونه هاي اوليه موزه مدرسه راه اندازي مي شود.

حجري با بيان اينكه راه اندازي يك موزه مدرسه در هر استان، در دست اقدام است، اظهار داشت: به زودي پنج موزه مدرسه در كشور به بهره برداري مي رسد.

وي هدف از راه اندازي موزه مدرسه را آشنايي دانش آموزان با فرهنگ و تمدن ايران عنوان كرد.

مدير كل امور موزه ها و اموال تاريخي كشور در رابطه با موزه تاريخ شهر دامغان نيز با اشاره به اينكه در اين موزه آثار تاريخي متناسب با منطقه به نمايش گذاشته مي شود، ابراز اميدواري كرد: اين موزه تا سال مالي 1390 به بهره برداري كامل برسد.

وي از پيش بيني تخصيص دو ميليارد و 500 ميليون ريال براي تجهيز و مرمت موزه هاي استان سمنان خبر داد و گفت: تا كنون 50 درصد اين اعتبار تخصيص يافته است./س

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن